Gå til innhold

Dårlig kysser, hvordan si fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater er utrolig dårlig til å kysse/kline. Han går "all in" med hele tunga først og roterer den vilt rundt i munnen min, ikke noe lidenskapelig eller godt. Noen ganger holder han så godt rundt meg i tillegg at jeg får problemer med å trekke meg unna. Og det har vært slik fra vårt første kyss. Hvordan si fra på en ordentlig måte?

Anonym poster: 89ece1baf8e2d6353294b58f0a8cff67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forøvrig mer glad i kyss uten tunge selv, så har prøvd å ta initiativ til å starte kyss uten tunge, men etter en kort stund så kjører han på for fullt med tunga igjen. Og da avslutter jeg kysset. Men han tar ikke hintet..

Anonym poster: c5d8d68cef32045b54eb9848c6839157

Gjest avocadoen
Skrevet

Haha.. skjønner hva du mener.

Du må nesten si rett ut at du liker kyss som er mer lidenskapelige og ikke mye tunge.. Du trenger ikke si rett ut at han er en dårlig kysser :)

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Du tar kontrollen over kysset. Enkelt og greit.

Si ifra om ikke så travelt, og når han da slipper deg løs så over tar du.

Fortell ham at "Sånn liker jeg det" og så kysser du ham på den måten du liker.

Om han da ikke forstår tegningen så bør du nesten regne med at det kan ta lang tid å endre på ham.

Og.... et tips for å holde litt styring i din situasjon slik den er akkurat nå er jo å åpne munnen mindre ;)

• Liker 1
Skrevet

Og.... et tips for å holde litt styring i din situasjon slik den er akkurat nå er jo å åpne munnen mindre ;)

Hehe, joda har prøvd det, men han kjører inn med tunga uansett så det hjelper ikke :/

Kjenner jeg blir litt oppgitt av hele greia, han kan jo ikke tenke over at et kyss skal være behagelig..? Håper han ikke er like uerfaren på alle områder....

Gjest Lille-pus
Skrevet

Da må du si det. Med pene klare ord.

Jeg tviler nemlig på at han er god på telepati (hvem er nå egentlig det da ?)

Kyssing/klining skal være digg, det skal ikke være ugreit.

Vet vel ærlig talt ikke hvor lenge jeg hadde holdt ut med en jeg ikke klarte å få til å 'ta poenget' her....

• Liker 2
Skrevet

Da må du si det. Med pene klare ord.

Jeg tviler nemlig på at han er god på telepati (hvem er nå egentlig det da ?)

Kyssing/klining skal være digg, det skal ikke være ugreit.

Vet vel ærlig talt ikke hvor lenge jeg hadde holdt ut med en jeg ikke klarte å få til å 'ta poenget' her....

Føles så dumt å måtte fortelle en voksen person hvordan han skal kline.. Men jeg må jo bare si noe.. Han er en veldig bra fyr ellers, så må si jeg ble kjempeskuffa etter de første kyssene. Blir for dumt å bare dumpe han for noe slikt også. Må legge til at vi er nokså sjenerte begge to, så samtalen glir ikke kjempelett, og da er det ekstra vanskelig at jeg skal "kritisere" han for noe slikt :/

Skrevet

Dere passer ikke sammen.

Anonym poster: a0196cd61d8d308da02af7d7cfb008db

• Liker 3
Skrevet

Jeg datet en fyr som nærmest forsøkte å svelge meg hel da vi kysset. Gapte så høyt han bare klarte, og jeg følte han gapte over halve ansiktet mitt. Jeg måtte rett og slett si i fra at jeg holdt på å drukne... Mye spytt og halve ansiktet dekket var rett og slett ikke behagelig i det hele tatt. Er redd jeg kanskje sa det litt brått og brutalt da jeg sa det (kom bare plutselig - fikk litt nok...), men det hjalp i alle fall. Datingen tok slutt etterhvert...

Anonym poster: 8f72eaade59cec3ebb162113ccf8e069

Skrevet

Dere passer ikke sammen.

Anonym poster: a0196cd61d8d308da02af7d7cfb008db

Så en som er dårlig på å kysse passer ikke sammen med noen da, eller?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Føles så dumt å måtte fortelle en voksen person hvordan han skal kline.. Men jeg må jo bare si noe.. Han er en veldig bra fyr ellers, så må si jeg ble kjempeskuffa etter de første kyssene. Blir for dumt å bare dumpe han for noe slikt også. Må legge til at vi er nokså sjenerte begge to, så samtalen glir ikke kjempelett, og da er det ekstra vanskelig at jeg skal "kritisere" han for noe slikt :/

Hvis du ikke på en pen måte klarer å si fra om at du ville sette pris på om han ikke forsøkte å spise deg som en softis, så tror jeg det er en del andre ting jeg ville lagt fokus på før jeg så mye som tenkte på å kysse ham gitt.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke på en pen måte klarer å si fra om at du ville sette pris på om han ikke forsøkte å spise deg som en softis, så tror jeg det er en del andre ting jeg ville lagt fokus på før jeg så mye som tenkte på å kysse ham gitt.

Hva mener du med det..?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hva mener du med det..?

Jeg tenker på det jeg har uthevet i innlegget ditt her:

Jeg mener at dersom det er vanskelig å snakke sammen, så burde dere kanskje prøve å bryte den isen først :)

Det er ikke alle som er 'natural born kissers' ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...