AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Leser jo stadig at mange menn liker at kvinner tar initiativet, men jeg er ganske sjenert og overtenkende, så jeg vil gjerne at menn svarer hundre prosent ærlig. Hva hadde dere synes om en kvinne dere møtte og snakket med på jobben eller på en hobby tok kontakt med dere og hadde lyst til å møtes utenfor arbeidsplassen(eller treningssenteret/frimerkeklubben/hva som helst)? Ikke akkurat for å sitte og holde hverandre i hendene rundt et bord med stearinlys, men å gå en tur, gå på kunstutstilling sammen, noe lignende? (Når begge er single.) Hadde dere synes det hadde vært hyggelig eller sært/masete? Hvis dere ikke hadde lyst, ville dere avvist henne på en hyggelig måte? Har det noe å si om dere synes det er en kjempepen, normalt pen eller mindre pen kvinne? Og hva med når det kommer til menn man nesten ikke har pratet med, er det greit å finne en "unnskyldning" til å selv starte samtalen? Jeg er uansett for sjenert til å råsjekke, så jeg kjører ikke trutmunn, vippeblafring og småsnuskete kommentarer-stilen. Er uansett litt diskre, men bekymrer meg for at eventuelle kontaktforsøk skal være uønsket... Anonym poster: 0058588aee678453ca05059ba7104eaa
Gjest Herr Heftig Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Det hadde vært både hyggelig og smigrende.
Gjest brutal mann Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Noen vil en ha kontakt med, noen ikke. Det verste er de som klenger når en ikke vil bli klenget på. De beste er de som klenger når en vil bli kklenget på. Så svaret TS har ingen fasit. Men det beste er å smile og si hei når du passerer vedkommende. Da vil du bli lagt merke til og så vil ting gå seg til derfra. Har fungert som bare det for meg, selv om de få en har prøvd å oppnå kontakt med slik har dukket opp gravide noen måneder senere Sånn kan det gå når en ikke aner noe om sivilstatus Men hey! Om det betyr at mitt smil får kvinner til å villa ha barn?
Capt. Obvious Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Jeg hadde syntes det var positivt at hun tok initiativet.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Takk for svar! Men er det slik at det oppleves som hyggelig bare hvis det er en kvinne man allerede er tiltrukket av, eller er det bra uansett, hvis man har pratet en del og har en god tone? Uansett skal jeg ikke være en masekråke som prøver 10 ganger til om han ikke har tid/lyst med det første. Jeg skal takle et nei så pent som mulig, men det er jo alltid litt kjedelig... Anonym poster: 0058588aee678453ca05059ba7104eaa
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Takk for svar! Men er det slik at det oppleves som hyggelig bare hvis det er en kvinne man allerede er tiltrukket av, eller er det bra uansett, hvis man har pratet en del og har en god tone? Uansett skal jeg ikke være en masekråke som prøver 10 ganger til om han ikke har tid/lyst med det første. Jeg skal takle et nei så pent som mulig, men det er jo alltid litt kjedelig... Anonym poster: 0058588aee678453ca05059ba7104eaa det er gøy uansett, og du skriver jo at du skal ta det rolig og ta nei for et nei da kan det jo ikke oppfattes som negativt. Anonym poster: 256fef668bd4f32b4c25fdccc606e31e
Capt. Obvious Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Takk for svar! Men er det slik at det oppleves som hyggelig bare hvis det er en kvinne man allerede er tiltrukket av, eller er det bra uansett, hvis man har pratet en del og har en god tone? Uansett skal jeg ikke være en masekråke som prøver 10 ganger til om han ikke har tid/lyst med det første. Jeg skal takle et nei så pent som mulig, men det er jo alltid litt kjedelig... Anonym poster: 0058588aee678453ca05059ba7104eaa Det er selvfølgelig ekstra stas hvis det er noen man i utgangspunktet er tiltrukket av, men om man har en hyggelig tone på forhånd så er det jo uansett hyggelig å bli spurt om man vil være på noe, og så ser man jo hva som utvikler seg derfra Er han ikke interessert i det hele tatt, og heller ikke interessert i å henge sammen med deg, så risikerer du jo et nei, men slik er det jo alltid når man knytter nye relasjoner. Så du får bare kjøre på. 1
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 20. januar 2013 #8 Skrevet 20. januar 2013 Når ei dame tar initiativ til å treffes, så syns jeg uten unntak at det er veldig ålreit. Hadde jeg ikke hatt lyst til å ha noe med henne å gjøre, så vil jeg likevel passet på å gjøre avvisningen så pen som mulig. Ikke vær bekymret for at eventuelle kontaktforsøk skal være uønsket, høyst trolig vil de bare være uventet og oppfattet som en positiv overraskelse. Skulle du likevel få en ufin tilbakemelding betyr det bare at akkurat den typen er en du skal være glad for å ikke ha noe med å gjøre, og du nok vil ha bedre hell neste gang. Om dere har pratet en del allerede, og har en god tone, så er det jo et kompliment at du ønsker å fortsette kontakten! 3
Nysgjerrigmann Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Det er alltid topp, og skjer altfor sjelden.. (kan knapt huske sist)
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #10 Skrevet 21. januar 2013 Jeg liker at jenter tar initiativet. At hun viser at hun liker meg og faktisk har klarer å jobbe for å skape det livet hun ønsker. Anonym poster: f01d9883f192802975254b03b39461ba
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #11 Skrevet 21. januar 2013 Takk for svar! Men er det slik at det oppleves som hyggelig bare hvis det er en kvinne man allerede er tiltrukket av, eller er det bra uansett, hvis man har pratet en del og har en god tone? Uansett skal jeg ikke være en masekråke som prøver 10 ganger til om han ikke har tid/lyst med det første. Jeg skal takle et nei så pent som mulig, men det er jo alltid litt kjedelig... Anonym poster: 0058588aee678453ca05059ba7104eaa Nå er jeg kvinne, men jeg skulle da tro at så lenge dere har pratet og har god tone vil han synes det er hyggelig. Tror de fleste blir skremt av veldig pågående mennesker som ikke tar hint, men det virker ikke som du er i den kategorien. Anonym poster: 46a04c34452a6b9d31920d8ceed62443
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #12 Skrevet 21. januar 2013 Syns det er slitsom og føler meg brydd. Liker å ta initsiativ selv og syns jenter som kommer bort viser litt manglede respekt for meg som mann. Anonym poster: 47e8228b70cf0f11db2b696adc1afbb5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #13 Skrevet 22. januar 2013 Igjen, takk for svar. Til den siste mannen som har svart: Gjelder det kun når det er "flørtende" kontakt, eller er det ok når en kvinne ønsker å starte et vennskap? Eller ønsker du at det er opp til deg der også? I mitt tilfelle er det ikke snakk om å foreslå et møte sånn helt ut av det blå, vi møtes allerede der det er flere til stede, men det hadde vært hyggelig å også sees litt på tomannshånd. Ikke sikkert at det blir mer enn vennskap uansett, men spennende om det hadde blitt noe mer. Det som er skummelt er jo tanken på å bli avvist på en mindre fin måte... Anonym poster: 0058588aee678453ca05059ba7104eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå