Lur Venn Skrevet 16. september #1082 Skrevet 16. september Hydrium skrev (På 13.9.2025 den 0.38): At når man så skyene beveger seg, var det egentlig jurda som roterte. Det var veldig fasinerende, jeg elsket å se på at jorden roterte 😋 Den roterer raskere når det blåser. Og på perfekte dager der himmelen var blå (eller kjip og grå) ja da gikk også tiden saktere. Markjordbær var en skjelden art bare jeg og besteveninnen min visste om. Samme med kråkesølv. Vi var steinrike den sommeren 😂 Hun prøvde å løfte en stor stein og løfta på seg brokk, og så kom vinteren, og da våren kom var den magiske sommeren borte. Finnes jo folk som tror det tar lengre tid å fly østover pga jordas rotasjon 😲 1
Nevian Skrevet 4. november #1083 Skrevet 4. november Helt til i går trodde jeg karri var et krydder i seg selv, men så viser det seg at det er en blanding av masse andre krydder 1
Charlie Amberson Skrevet 14 timer siden #1084 Skrevet 14 timer siden Nevian skrev (På 4.11.2025 den 19.53): Helt til i går trodde jeg karri var et krydder i seg selv, men så viser det seg at det er en blanding av masse andre krydder Det trodde jeg også. Helt til...nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå