Gå til innhold

Mistet nær familiemedlem i går, sorgen over tapet av min far kom da, normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 1 år og 3 mnd siden ca mistet jeg min far, veldig brått. Jeg har nok ikke klart å sørge skikkelig over dette tapet, fordi det har ikke godt helt opp for meg at han er vekke.

I går mistet vi enda ett familiemedlem, ikke fullt så nærmt men samtidig veldig nært. Og det slo seg i magen min, jeg klarte ikke slutte å grine, det gjorde så vondt, jeg var helt knust, og er det i dag også.

Er det virkelig mulig at jeg ikke har klart å bearbeide sorgen over min far godt nok at det slår tilbake på meg nå? for savnet er enormt, og jeg har det grusomt nå.

Og det er helt forferdelig å tenke på hva min mor går igjennom nå, som har mistet sin mann først og nå denne personen som hun var veldig nær. Og det er ingenting jeg kan gjøre for henne. vi bor ikke i samme by en gang.

Hvordan skal jeg klare å gå videre? Hvordan få ting til å føles bedre?

Jeg har grusome drømmer om min far, drømmer at han blir drept, og at jeg må prøve å redde han men klarer det ikke. Det skjer veldig ofte, og det er rett og slett helt jævlig å måtte drømme om sånt... :(

Anonym poster: c4cf69cab7c41ddc39e3e2a9fdb74591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan nok være at sorgen over faren din kommer frem nå. Sorg kan være så altoppslukende at det kan ta pusten fra oss. Men vi kommer aldri utenom den. Vi kan fortrenge masse, men sorgen kommer vi ikke utenom. Du har sikkert fortrengt sorgen over din far lenge, og nå kommer den til overflaten. Da ser du også at sorgen må ha preget moren din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anta at det er normalt, ja.

Det har i alle fall hendt meg. Jeg mistet et kjært familiemedlem for over ett og et halvt år siden. Nylig var jeg i en annen begravelse, og fra det sekundet jeg begynte å tenke på personen som døde for ett og et halvt år siden klarte jeg ikke stoppe å gråte. Det var det som skulle til for at jeg ble trist akkurat den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...