Gå til innhold

Å være eksklusiv... Må man ha den praten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann noen uker nå. Vi har bare truffet hverandre 4 ganger, og hatt sex 2 ganger. Vi har ikke snakket noe om hvor dette går, eller om følelser e.l. For alt jeg vet er det kun sexen han er interessert i.

Mitt dilemma er som følger: Er det ok for meg å date/kysse andre? Vi har jo ikke snakket noe om å være eksklusive, og vi kjenner hverandre ikke SÅ godt enda. Vi er jo ikke sammen. Og nei, jeg skal ikke ta det opp med ham. Ikke enda hvertfall. Vil ikke skremme ham vekk.

Anonym poster: 2af6f434c1b530d18e59646b5c260e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VIL du kysse og date andre? Jeg holder meg alltid til en person av gangen, og om jeg hadde funnet ut at den andre ikke gjorde det ville jeg nok droppet han.

• Liker 7
Skrevet

Nei, jeg vet ikke hva jeg vil! Har vel egentlig ikke lyst å binde meg, og synes egentlig det er greit vi ikke har hatt den praten.. Jeg hadde nok svart nei på et evnt. spørsmål fra ham om å være eksklusive.. Men vil ikke såre ham heller, vet jo ikke hva han tenker om saken.

Anonym poster: ae6c1f1febb3d3740f9d969ed0b1c129

Skrevet

jeg hadde i hvert all regnet med at den andre personen ikke hadde sex med andre om hun datet meg og vi hadde sex.

Anonym poster: d9d7fb1bd30969bc07abf95771ab490d

• Liker 5
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg ville forventet at han ikke kysset eller gikk på date med andre mens han blir kjent med meg.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er kanskje gammeldags, men mener at man bare har sex med en person om gangen.

Anonym poster: 0eab268cbc5f2ad5480cad5cbb823ae1

• Liker 7
Gjest spavalica
Skrevet

Hvis du har lyst å kysse og ha sex med flere det er bare å kjøre på.Litt kvalmt å tenke at det finnes personer som hopper fra en til en annen og sirkulerer sånn.Når jeg dater en da forventer jeg at den person er fokusert og har lyst bare på meg.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er også litt oldfashion.

Det er greit å gå på date med flere, men i det øyeblikket jeg har kysset en av de jeg dater, så betyr det (for meg) at jeg har gått over til noe mer enn dating. Da er det bare den mannen som gjelder.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er bare så usikker på hvor han står. Men tør ikke spørre heller. Og vet ikke hvor jeg selv står heller... Jeg har blitt bedt ut på date av en annen nemlig. Har lyst å gå på date med ham, men begynner jo å bli usikker på om jeg "kan"... Er redd for å være "utro", men så er vi jo ikke kjærester, så det ville vel ikke være utroskap da!? Jeg blir faktisk ikke spurt ut på date så ofte, så har ikke lyst til å la denne sjansen gå fra meg.. Hva om han nye er the one?

Men så kommer jeg ikke til å si det til noen av dem.. At jeg dater noen andre. Med mindre de spør.

TS

Skrevet

Hvis du egentlig ikke vil ha noe forhold til ham du dater nå, så er det vel best å bare avslutte det før det går noe lengre? Så står du jo fritt til å date ham nye.

Kan ikke se at det skal være noe poeng i å date to samtidig, og kanskje ende opp med å såre begge to, dersom du allerede nå vet at du ikke vil noe mer med ham ene.

Skrevet

Foreløpig er jeg usikker på følelsene mine. Jeg vil ikke avslutte det med han første.. Det er faktisk mulig at jeg vil forelske meg, men kjenner han ikke godt nok, og han kjenner ikke meg. I mine øyne er vi helt i bli-kjent-fasen, så føler ikke jeg gjør noe galt i å gå på date med han andre. Det jeg da tror, er at jeg kun vil trenge én date med han andre før jeg bestemmer meg for noe som helst. Vil bare sjekke om det sier Pang liksom.

TS

Skrevet

Hva om han nye er the one?

Hva om "han gamle" er the one og tar det ille opp om du dater en annen for så å dumpe deg?

• Liker 2
Skrevet

Hva om "han gamle" er the one og tar det ille opp om du dater en annen for så å dumpe deg?

Det er selvfølgelig en mulighet. Da får jeg meg en kraftig lærepenge.

Skrevet

men om du har datet han i noen uker.. og fortsatt vil møte andre, du tror ikke du ikke føler nok for han første da, og kanskje bare leter etter noe bedre?

Gjest Katten.
Skrevet

Ser ikke noe grunn til at dere skal være eksklusive basert på at dere kun har møtt hverandre fire ganger, og egentlig knapt kjenner hverandre.

Skrevet

Nei, jeg vet ikke hva jeg vil! Har vel egentlig ikke lyst å binde meg, og synes egentlig det er greit vi ikke har hatt den praten.. Jeg hadde nok svart nei på et evnt. spørsmål fra ham om å være eksklusive.. Men vil ikke såre ham heller, vet jo ikke hva han tenker om saken.

Hvorfor gidder du å bruke tid på en du ikke vil være eksklusiv med uansett.

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker jo kosen og oppmerksomheten.. Mulig det er kun det han også er interessert i, jeg vet ikke.

Skrevet

Ser ikke noe grunn til at dere skal være eksklusive basert på at dere kun har møtt hverandre fire ganger, og egentlig knapt kjenner hverandre.

Nei de trenger selvsagt ikke være eksklusive, men da bør TS si ifra til daten om det. For man ser jo på svarene at alle andre regner med at man er eksklusive selv om det ikke har vært noen prat.

Anonym poster: d9d7fb1bd30969bc07abf95771ab490d

Skrevet

Sånn er livet. Du må nesten ta et valg for du kan ikke holde på med flere samtidig. Det er ikke realt.

Anonym poster: 0eab268cbc5f2ad5480cad5cbb823ae1

Skrevet

etter 1-2 møter/dates? absolutt ikke. men derso man har hatt sex flere ganger og truffet hverandre flere ganger i edru tilstand, forventer jeg at vi er eksklusive.

Anonym poster: f4dce53e2242370dd91ccea9af4b8d13

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...