Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

  • Sport
  • Supportere som sier "vi" når de mener laget de heier på. "Vi vant!" Nei, dere satt passive og så på
  • Betale mange hundre kroner for en konsertbillett med dårlige plasser, eller bruke hele konserten på å drikke øl og skravle fremfor å lytte til musikken
  • Bruke mange tusen kroner i året hos frisør, når det kan gjøres like bra og mye billigere hjemme
  • Unge jenter med hår gredd/kastet over til feil side av hodet. Skal det gi inntrykk av volum?
  • Flyskrekk
  • Røyk og snus
  • Folk som sutrer over å få for lite penger fra Nav eller Lånekassen, når de burde være takknemlige for å bo i et land med slike ordninger
  • Torsk som julemiddag
  • Utdrikningslag/utdritningslag
  • Bruke 100.000 kr på en fest (selv om festen kalles "bryllup")
  • Enslige kvinner som reiser til Danmark og frivillig velger å bli alenemødre
  • Folk som i voksen alder fremdeles blokkerer for andre i rulletrapper
  • Facebook: Hundeeiere som bare skriver om hundene sine og har hunden som profilbilde. Er det hunden eller eieren jeg har på lista? :klo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner fremdels ikke greien med sexvenn. Jeg liker å svare på forhold og problemer,men så fort jeg ser at tema er "Sexvenn" så går jeg ut igjen fra emne. Dette har du fint gravd deg i selv, du får grave deg ut på egenhånd.

Anonym poster: cdd776743b053e61348eee683341d127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med at sport får så mye midler, at kjendiser (spesielt Hollywood-utgaven) skal være så spesielle mennesker, og fyrverkeri.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops
  • Sport
  • Supportere som sier "vi" når de mener laget de heier på. "Vi vant!" Nei, dere satt passive og så på
  • Betale mange hundre kroner for en konsertbillett med dårlige plasser, eller bruke hele konserten på å drikke øl og skravle fremfor å lytte til musikken
  • Bruke mange tusen kroner i året hos frisør, når det kan gjøres like bra og mye billigere hjemme
  • Unge jenter med hår gredd/kastet over til feil side av hodet. Skal det gi inntrykk av volum?
  • Flyskrekk
  • Røyk og snus
  • Folk som sutrer over å få for lite penger fra Nav eller Lånekassen, når de burde være takknemlige for å bo i et land med slike ordninger
  • Torsk som julemiddag
  • Utdrikningslag/utdritningslag
  • Bruke 100.000 kr på en fest (selv om festen kalles "bryllup")
  • Enslige kvinner som reiser til Danmark og frivillig velger å bli alenemødre
  • Folk som i voksen alder fremdeles blokkerer for andre i rulletrapper
  • Facebook: Hundeeiere som bare skriver om hundene sine og har hunden som profilbilde. Er det hunden eller eieren jeg har på lista? :klo:

Åå, ikke snakk om det en gang :sukk:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg er glad i så mange ting som folk nevner her! Kanskje det er derfor jeg ikke har noen venner; jeg er 21 og ser på NRK!

Forresten; vi har TV fordi vi liker å spille Playstation 3 og se filmer på stor skjerm. NRK-lisensen fulgte med da vi kjøpte TV'en. Vi ba ikke om den. NRK ser vi.. eh, jeg, bare på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad i så mange ting som folk nevner her! Kanskje det er derfor jeg ikke har noen venner; jeg er 21 og ser på NRK!

Forresten; vi har TV fordi vi liker å spille Playstation 3 og se filmer på stor skjerm. NRK-lisensen fulgte med da vi kjøpte TV'en. Vi ba ikke om den. NRK ser vi.. eh, jeg, bare på nett.

Nrk er den eneste kanalen verdt å se på syns jeg.

(Skrivefeil).

Endret av Karpuzi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper flaskevann, spesielt de som kjøper det for å ha hjemme.

Jeg skønner ikke hva som er underholdende med paradise hotell, skal vi danse, tore på spore eller bondromantikk,

Flaskevann fordi vannet faktisk smaker helt forjævlig enkelte steder i landet, spesielt om man egentlig kommer fra en plass der vannet ikke smaker gamle rør og klor. Og du kan ikke sammenligne Tore ( :rodmer: ) med de der tulleprogrammene :(

Anonym poster: c8287cbdb1d214b69a41c60e8f651072

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde hele landet var forsynt med godkjent rent vann. Har vært flere steder i Norge og har aldri kjent forskjell på vann. Det må bli dyrt...koster det ikke like mye som brus?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Skjønner ikke greia med å være norsk supporter av et engelsk fotballag, å involvere seg i rivaliseringen mellom klubber fra steder du ikke har noen som helst tilknytning til, å bli drithissig når andre norske fans av andre engelske klubber sier noe dritt om klubben "din" og å gråte en liten skvett under minnestunden over noe som skjedde "din" klubb for lenge siden.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med voksne mennesker som trykker gjentatte ganger på "hit"-knappen når de venter på heisen. Tror de virkelig det trigger heisen til å komme noe raskere?

Det samme gjelder de (sikkert de samme folka) som står og venter på grønn mann og trykker på "fotgjengerknappen" når den allerede lyser og det ikke er til å unngå å forstå at noen allerede har trykket.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde hele landet var forsynt med godkjent rent vann. Har vært flere steder i Norge og har aldri kjent forskjell på vann. Det må bli dyrt...koster det ikke like mye som brus?

Jo, godkjent er det vel, men jeg er nok bare litt bortskjemt med friskt fjellvann hjemmefra :fnise: Det er omtrent like dyrt som brus, men siden jeg drikker lite brus, saft, alkohol, juice, etc. gjør det ikke så mye :)

Anonym poster: c8287cbdb1d214b69a41c60e8f651072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg smaker skikkelig godt forskjell. Tviler ikke på at vannet er godkjent, men det er mye som kan sette smak på vannet før det kommer ut av springen, uten å gjøre det skittent eller farlig å drikke. Men jeg kjøper likevel bare flaskevann om jeg trenger en ny flaske å drikke fra og ikke har annet tilgjengelig, det er både dyrt og lite miljøvennlig.

Endret av Raindrops
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Aldri forstått hvorfor man har åpingsmusikk på nyheter for døve.

Egentlig ikke forstått nyheter for døve heller, alle sendingene på NRK blir tekstet.

Endret av Summers
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med mange her.

Legger til:

Ferdigfryste isbiter.

Å vente på grønt lys to ganger når man skal på tvers i et gatekryss.

Å ha diskotekbesøk som nr 1 på lista når man er på et nytt sted.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gullrekka" på norsk tv... jeg trekker ikke på smilebåndet en eneste gang.

I årevis gikk jeg rundt å lurte på hva gullrekka egentlig var.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at folk med forkvaklede dietter får taletid. og at noen hører på.

superkul og motehus

å ta bilde av klærne sine, of nei hvilke merker klærne et.

Anonym poster: fe20f7924149b68ea94e3415f7407a14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med å være norsk supporter av et engelsk fotballag, å involvere seg i rivaliseringen mellom klubber fra steder du ikke har noen som helst tilknytning til, å bli drithissig når andre norske fans av andre engelske klubber sier noe dritt om klubben "din" og å gråte en liten skvett under minnestunden over noe som skjedde "din" klubb for lenge siden.

:sjokkert:

Engelsk fotball er LIVET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...