Gjest Funky Punk Skrevet 5. mai 2013 #981 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Skjønner ikke vitsen med å kaste mat Endret 5. mai 2013 av Funky Punk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #982 Del Skrevet 5. mai 2013 T-skjorta er da ingenting. Sandalene derimot. jaggu! eg er heilt einig med deg. det hadde eg aldri trudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #983 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med å ta bilder av mat. Nå snakker jeg ikke om matbloggere som illustrerer en oppskrift med et bilde e.l. Jeg skjønner den, jeg kan også strekke meg til å skjønne at folk tar bilder av noe mat de har komponert selv eller noe kjempespennende de har fått servert i utlandet. Men jeg tenker her på folk som på restaurant flekker opp mobilen og legger ut et bilde av tallerkenen på instagram/facebook. Mat de har blitt servert, og ikke laget selv. Og det trenger ikke være et kunstverk av en tallerken eller noe ekstraordinær mat heller, det kan være bare en standard burger eller en blåbærmuffins fra Waynes med cappucinoen ved siden av. Noen ganger har jeg også opplevd at min mat har blitt tatt bilde av, så det er altså noe de ikke spiser selv engang. I don't get it! Opplys meg, noen! Anonym poster: 1222b22dd66fbc2f0c54d45884b4fa96 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #984 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg var sånn her da jeg leste det: Og etterpå bare sånn her: Han ser jo helt vanlig ut, men noen kjekkas er han ikke. Dette må være et av de rareste bildene jeg har sett på lenge: Jeg tror han kan ha en lysende karriere som skurk i James Bond filmene med det fjeset der? Akkurat at han har så mye makt forstår jeg ikke helt, utenom makt over andre sjakkspillere da. Der er han nok sjefen. Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara-ellis Skrevet 5. mai 2013 #985 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med å ta bilder av mat. Nå snakker jeg ikke om matbloggere som illustrerer en oppskrift med et bilde e.l. Jeg skjønner den, jeg kan også strekke meg til å skjønne at folk tar bilder av noe mat de har komponert selv eller noe kjempespennende de har fått servert i utlandet. Men jeg tenker her på folk som på restaurant flekker opp mobilen og legger ut et bilde av tallerkenen på instagram/facebook. Mat de har blitt servert, og ikke laget selv. Og det trenger ikke være et kunstverk av en tallerken eller noe ekstraordinær mat heller, det kan være bare en standard burger eller en blåbærmuffins fra Waynes med cappucinoen ved siden av. Noen ganger har jeg også opplevd at min mat har blitt tatt bilde av, så det er altså noe de ikke spiser selv engang. I don't get it! Opplys meg, noen! Anonym poster: 1222b22dd66fbc2f0c54d45884b4fa96 Må jo vise at nordmenn er så flinke til å kooose seg vettu! Skjønner ikke greia med den nye Kiwi-reklamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. mai 2013 #986 Del Skrevet 5. mai 2013 Å kjede seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. mai 2013 #987 Del Skrevet 5. mai 2013 Folk som lar huset rotne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. mai 2013 #988 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med å ta bilder av mat. Nå snakker jeg ikke om matbloggere som illustrerer en oppskrift med et bilde e.l. Jeg skjønner den, jeg kan også strekke meg til å skjønne at folk tar bilder av noe mat de har komponert selv eller noe kjempespennende de har fått servert i utlandet. Men jeg tenker her på folk som på restaurant flekker opp mobilen og legger ut et bilde av tallerkenen på instagram/facebook. Mat de har blitt servert, og ikke laget selv. Og det trenger ikke være et kunstverk av en tallerken eller noe ekstraordinær mat heller, det kan være bare en standard burger eller en blåbærmuffins fra Waynes med cappucinoen ved siden av. Noen ganger har jeg også opplevd at min mat har blitt tatt bilde av, så det er altså noe de ikke spiser selv engang. I don't get it! Opplys meg, noen! Anonym poster: 1222b22dd66fbc2f0c54d45884b4fa96 Jeg skjønner greia. Noen ganger er mat estetisk fint å se på .. rett og slett. Samt at om maten både ser bra ut og man opplyser om hvor man spiser så kan det gi tips til andre. Men ser maten lite innbydende ut ser jeg ikke greia nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #989 Del Skrevet 5. mai 2013 Haha! Dette syns jeg du skal informere henne om Det har jeg gjort, ved flere anledninger. Hun bare fnyser av meg. Men, jeg skjønner ikke helt på de som dekorerer et fint soverom og pynter veggen over senga med: ...det ser litt ut som om de endelig har fått et fint Hallmark-kort av sin kjære og blåst det opp på veggen med bruk av en kopimaskin og en god gammeldags overhead-maskin. Takke meg til Minni Mus! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 5. mai 2013 #990 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner greia. Noen ganger er mat estetisk fint å se på .. rett og slett. Samt at om maten både ser bra ut og man opplyser om hvor man spiser så kan det gi tips til andre. Men ser maten lite innbydende ut ser jeg ikke greia nei. Og restaurantene elsker det siden det ikke finnes så mange matkritikere av det gode, gamle slaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. mai 2013 #991 Del Skrevet 5. mai 2013 Og restaurantene elsker det siden det ikke finnes så mange matkritikere av det gode, gamle slaget Ja å så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. mai 2013 #992 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Og restaurantene elsker det siden det ikke finnes så mange matkritikere av det gode, gamle slaget ja, den ser jeg.. Det må jo være god (og til og med gratis) reklame for dem siden de får ros av instagram`erne fremfor ris av matkritikerne Endret 5. mai 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #993 Del Skrevet 5. mai 2013 Ja å så? Denne setningen skjønte jeg ikke greia med. Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. mai 2013 #994 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Denne setningen skjønte jeg ikke greia med. Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb Det var da voldsomt. Siden jeg tydeligvis må forklare. Jeg skjønte ikke om funky mente at det var negativt, eller positivt. Derfor spurte jeg "ja å så?". Endret 5. mai 2013 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 5. mai 2013 #995 Del Skrevet 5. mai 2013 Det var da voldsomt. Siden jeg tydeligvis må forklare. Jeg skjønte ikke om funky mente at det var negativt, eller positivt. Derfor spurte jeg "ja å så?". Skjønte heller ikke hva du mente med den setningen. Jeg mente forsåvidt positivt, da folk sjeldent publiserer bilder av mat de ikke liker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. mai 2013 #996 Del Skrevet 5. mai 2013 Vel det er nå fortsatt unødvendig med siteringer av det ene og det andre for så p skrive "skjønte ikke greia med dette". Det blir å henge ut. Da kan man heller spørre. Greit, jeg skrev fort og kunne sikkert formelert meg annerledes. Ja, jeg ser hvertfall ikke hva som skulle være feil med å reklamere for noe man er fornøyd med. I dette tilfellet, mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. mai 2013 #997 Del Skrevet 5. mai 2013 Vel det er nå fortsatt unødvendig med siteringer av det ene og det andre for så p skrive "skjønte ikke greia med dette". Det blir å henge ut. Da kan man heller spørre. Greit, jeg skrev fort og kunne sikkert formelert meg annerledes. Ja, jeg ser hvertfall ikke hva som skulle være feil med å reklamere for noe man er fornøyd med. I dette tilfellet, mat. det var akkuratt det funky punk mente- at man ikke reklamerer for maten man ikke liker, så derfor er det god reklame for restaurantene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #998 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greie med de som absolutt skal døpe barna sine, eller gifte seg i kirken bare fordi det er tradisjon!!? Jeg trodde man giftet seg i kirken fordi man trodde på Gud, Jesus og Den Hellige Ånd, men neida. "Alle andre i familien gjorde det, så da må jeg!" Så hvis alle i familien hadde vært seriemordere, så måtte du vært det og? De foreldrene som ikke gidder å følge opp barna sine på skolen. Du må ikke kunne hjelpe barna med alle lekser, men bry deg i det minte! Spør hvordan det går!!! Også skjønner jeg ikke greia med ketchup. VELDIG enig i det jeg uthevet. Jeg var imot at vår datter skulle døpes bare på grunn av tradisjon. Verken jeg og min familie og kjæresten og hans familie er ikke kristne. Men alle er døpt. Ingen av oss har noe forhold til gud, bibelen eller kirken! Fikk mange kommentarer og til tider følte jeg et stort press på at hun MÅTTE døpes. Hun skal få lov til å bli døpt om hun vil det, men da skal hun ha valgt det selv. Forøvrig skjønner jeg ikke greia med spagetthi saus OG ketchup;) Anonym poster: 46471c9baad6ccd469087abd0e854b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. mai 2013 #999 Del Skrevet 5. mai 2013 De som får unger som de støter vekk og ikke klemmer og koser på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 5. mai 2013 #1000 Del Skrevet 5. mai 2013 Forøvrig skjønner jeg ikke greia med spagetthi saus OG ketchup;) Anonym poster: 46471c9baad6ccd469087abd0e854b40 Joda, det er MYE bedre sammen skjønner du! Jeg må ha en blanding av de to, det hjelper ikke med kun en av delene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå