Sugar&Spice Skrevet 5. mai 2013 #961 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner absolutt ikke greia med at noen klarer å få pasta til å klistre seg fast! Du koker opp vann, pastaen helles i når det fosskoker, pastaen flyter og beveges rundt og rundt av det kokende vannet, og så er den ferdig når du synes den er myk nok. Hvordan går det an å få klistre-problemer av dette? Anonym poster: 8c4d92ad954f4a9ba6f14c5970d0704f Det skal da ikke fosskoke? Det skal koke, men ikke fosskoke. Oppfatter jeg, da. Jeg skjønner ikke greia med den fæle Cubus-reklamen som går HVER reklamepause på ALLE kanaler og gjerne TO ganger i EN reklamepause. DRITTLEI. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 5. mai 2013 #962 Del Skrevet 5. mai 2013 Det skal da ikke fosskoke? Det skal koke, men ikke fosskoke. Oppfatter jeg, da. Det skal fosskoke 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. mai 2013 #963 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke problemet med å koke verken ris eller pasta. Kanskje dere trenger en egen tråd om det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 5. mai 2013 #964 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med at dersom man har dårlig råd og er usikre betalere, så får man huslån med 100% finansiering med topplån i husbanken. Men derimot hvis man har god betalingsevne, er sikre betalere men kun har 10% egenkapital som tilsvarer 300 000 kroner (mot ingenting!) så regnes man som ugunstige å gi lån til. Det er urettferdig!!! Jeg vil ha leilighet! Drittregler!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. mai 2013 #965 Del Skrevet 5. mai 2013 Det skal fosskoke jeg vet at vannet skal fosskoke når du slenger pastaen oppi, men når du tar av lokket + hiver pasta oppi så fosskoker det jo ikke lenger... Skrur du opp temperaturen? (kanskje det bare er jeg som er rar, altså. Men pastaen min blir jo kokt på samme tid som alle andres, hehe.) Jeg skjønner ikke greia med typen min. Han mener at jeg ikke finnes interessert i sport. Joda, jeg liker sport jeg, men ikke fotball og snooker og innebandy. Jeg ser ofte på Eurosport jeg! Men jeg ser på hestesport....... Det er, i hans øyne, ikke sport siden han selv ikke liker det (tulling.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. mai 2013 #966 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med at Magnus Carlsen er en av verdens 100 mektigste menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 5. mai 2013 #967 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med at Magnus Carlsen er en av verdens 100 mektigste menn Eller at han påstås å være kjekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 5. mai 2013 #968 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. mai 2013 #969 Del Skrevet 5. mai 2013 Har ikke Carlsen en sykdom, a? Har lenge trodd det, har sett han ofte i byen og typen var på en fest med han en gang. Han er visstnok litt... rar. Men, jeg tror kanskje man må være det for å være så sinnsykt god i sjakk som han er og. Kanskje jeg tar feil? (ekke meningen å spekulere, jeg bare har fått det for meg at han har det. Jeg tar sikkert feil.) Jeg skjønner ikke greia med at når man har en avtale, så kan ikke den andre parten si fra før enn en time at det ikke passer så veldig fint. En gang fikk jeg en melding om avlysning FEM minutter før vi skulle møtes. Da hadde jeg allerede sittet på t-banen i 25 minutter, jeg.... Jo, takk skal du ha -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 5. mai 2013 #970 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner heller ikke greia med folk som ikke skjønner en avtale er en avtale og at den ikke kan avlyses en time før fordi vedkommende "er sliten" eller "trodde ikke det var så viktig". Hva skjedde med å ha respekt for andres tid? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. mai 2013 #971 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner nå at min metode ikke er vanlig, men jeg har fremdeles aldri opplevd at risen har blitt brent. Jeg smaker på risen underveis så den blir bra nok kokt og har aldri hatt noe problemer med det. Forfor er det egentlig så feil å helle av det overfødige vannet i ettertid? Den blir jo veldig vannete da, istedet for tørr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. mai 2013 #972 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg var sånn her da jeg leste det: Og etterpå bare sånn her: Han ser jo helt vanlig ut, men noen kjekkas er han ikke. Dette må være et av de rareste bildene jeg har sett på lenge: Han ser litt "urmenneske aktig" ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 5. mai 2013 #973 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med shortser hvor lommene er lengre enn selve plagget... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. mai 2013 #974 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med shortser hvor lommene er lengre enn selve plagget... Det er fordi før lagde man de selv, man tok en buske og klippet dem til shorts, nå når man får kjøtt de ferdig så skal de se ut som de er hjemmelagde ut, samme med at du kjøper bukser som har hull i seg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 5. mai 2013 #975 Del Skrevet 5. mai 2013 Det er fordi før lagde man de selv, man tok en buske og klippet dem til shorts, nå når man får kjøtt de ferdig så skal de se ut som de er hjemmelagde ut, samme med at du kjøper bukser som har hull i seg, Men kan man da ikke bare klippe av lommene også? Man kan jo ikke ha noe oppi dem likevel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Botch Skrevet 5. mai 2013 #976 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med shortser hvor lommene er lengre enn selve plagget... Jeg skjønner ikke greia med at fyren til venstres t-skjorte virker sosialt akseptabel å gå med offentlig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 5. mai 2013 #977 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke greia med at fyren til venstres t-skjorte virker sosialt akseptabel å gå med offentlig. T-skjorta er da ingenting. Sandalene derimot. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #978 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg skjønner ikke meningen med veggord. Jeg synes ikke det er pent. Skal det klusses på veggen så kan det være originalt, i det minste. Nå har mamma begynt med engelske visdomsord på veggen i stua si også. Og har arkivert et Astrup-bilde for å få plass til klistermerker. Og hun vågde å kjefte på meg for å feste Minni Mus-klistermerker på senga mi for tjuetre år siden. Argh. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. mai 2013 #979 Del Skrevet 5. mai 2013 Og hun vågde å kjefte på meg for å feste Minni Mus-klistermerker på senga mi for tjuetre år siden. Argh. Haha! Dette syns jeg du skal informere henne om 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 5. mai 2013 #980 Del Skrevet 5. mai 2013 De som tror at det å gifte seg gjør at ting blir bedre når saken er at det er riktig ille forhold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå