Sugar&Spice Skrevet 28. april 2013 #841 Del Skrevet 28. april 2013 Apropos........ Jeg skjønner IKKE greia med pr-kåtheten til Hanne Sørvaag! Hun stiller opp i AAAAALT, og jeg aner ikke en gang hvem hun er?! (altså: hva hun gjorde for å bli kjendis). Hun irriterer meg skikkelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. april 2013 #842 Del Skrevet 28. april 2013 Apropos........ Jeg skjønner IKKE greia med pr-kåtheten til Hanne Sørvaag! Hun stiller opp i AAAAALT, og jeg aner ikke en gang hvem hun er?! (altså: hva hun gjorde for å bli kjendis). Hun irriterer meg skikkelig. Hmmm...lenge siden jeg har hørt noe om hun er singel eller ikke? Men stemmer det, hun stilte jo opp i VG for å snakke hvordan man dealer med kjærlighetssorg. Jeg tror hun er den siste jeg ville ha tatt råd i fra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #843 Del Skrevet 28. april 2013 Apropos........ Jeg skjønner IKKE greia med pr-kåtheten til Hanne Sørvaag! Hun stiller opp i AAAAALT, og jeg aner ikke en gang hvem hun er?! (altså: hva hun gjorde for å bli kjendis). Hun irriterer meg skikkelig. Herregud, etter å ha lidd meg igjennom det verste Hanne Sørvaag-perioden (i fjor, var det ikke?), så var jeg i ferd med å glemme henne, ah! Fred! Og så dukker hun jammen meg opp igjen! Livet er så brutalt! Og jeg skjønner ikke greia med at livet MÅ være så brutalt. Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 28. april 2013 #844 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) - Endret 15. juni 2014 av Samaysa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #845 Del Skrevet 28. april 2013 Det viktigste er å få fram at hun er singel Ja..bra å ha tilgang til riksmedier med tanke på å skrive en (veldig!) offentlig kontaktannonse.. Anonym poster: ab9fe0dde9314fbd1bfcb4759c6f3ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. april 2013 #846 Del Skrevet 28. april 2013 Det viktigste er å få fram at hun er singel Og jeg skjønner ikke hvorfor, hun der må jo være en drøm å være i forhold med? Ikke oppmerksomhetssyk, ikke high-maintenance og ikke overfladisk i det hele tatt. What a catch! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 28. april 2013 #847 Del Skrevet 28. april 2013 De som vasker håret hver eneste dag når de ikke bruker stylingprodukter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 28. april 2013 #848 Del Skrevet 28. april 2013 Hanne er stort sett låtskriver. Hun jobber for et av de store bolagene i Sverige som eksporterer musikk til store internasjonale stjerner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 28. april 2013 #849 Del Skrevet 28. april 2013 Finnes det øyebryn man kan lime på, og er det faktisk noen som bruker dem? Hadde i alle fall en venninne som brukte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 28. april 2013 #850 Del Skrevet 28. april 2013 Arkitektegnede boliger, er ikke alle tegnet av arkitekter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 28. april 2013 #851 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #852 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Finnes det øyebryn man kan lime på, og er det faktisk noen som bruker dem? Ja. http://img.nrk.no/img/188318.jpeg Anonym poster: 1d06cf9bbf9bdc8921f54a3cdb851c26 Endret 28. april 2013 av Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 28. april 2013 #853 Del Skrevet 28. april 2013 Skjønner ikke greia med extensions, løsvipper, hold in-undertøy, øyenbryn man limer på, innlegg i bh-en, falske negler og jeg vet ikke hva.. Det må være et mareritt å få alt av og på, og ikke minst veldig rart å se seg selv i speilet uten alle disse duppedittene. Hadde vært interessant å sett hvordan det ser ut i køya etter en runde eller to, et øyenbryn klistra på puta, et ekstra hår i fotenden...? Får meg i det minste en god latter hver gang noen annonserer på blogger og alle mulige steder at de har fått tilsendt nytt hår i posten. Hjelpes.. og ikke MINST hvor skuffa gutten som du tilfeldigvis dro med deg hjem må bli når du drar av deg hele det kostymet! Plutselig så ser du jo ut som en helt annen person enn den han i utgangspunktet fant attraktiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 28. april 2013 #854 Del Skrevet 28. april 2013 og ikke MINST hvor skuffa gutten som du tilfeldigvis dro med deg hjem må bli når du drar av deg hele det kostymet! Plutselig så ser du jo ut som en helt annen person enn den han i utgangspunktet fant attraktiv! Hva er greia med extentions? jeg skjønner jo viss du er model og skal se en speiselt måte ut for et show og ikke har tid til å gro 10 cm med hår liksom, men vanlige damer har da vel ikke så dårlig tid? eller er det en epidemi av skallethet blandt kvinner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #855 Del Skrevet 28. april 2013 Hva er greia med extentions? jeg skjønner jo viss du er model og skal se en speiselt måte ut for et show og ikke har tid til å gro 10 cm med hår liksom, men vanlige damer har da vel ikke så dårlig tid? eller er det en epidemi av skallethet blandt kvinner? Gutta vil jo ha damer med langt hår, så om man ikke har det må man skaffe seg det. Og mange bruker det for å få tykkere hår. Anonym poster: da8e2676238b6b8dd266ae63b5e43a65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 28. april 2013 #856 Del Skrevet 28. april 2013 Hva er greia med extentions? jeg skjønner jo viss du er model og skal se en speiselt måte ut for et show og ikke har tid til å gro 10 cm med hår liksom, men vanlige damer har da vel ikke så dårlig tid? eller er det en epidemi av skallethet blandt kvinner? jeg personlig ser mange poeng med det, og jeg synes det er kjempefint, men da kreves det at man får gjort det skikkelig hos frisøren! Men dette blir off topic.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 28. april 2013 #857 Del Skrevet 28. april 2013 Menn med lange negler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 28. april 2013 #858 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg kan ikke forstå at neste uansett hvilken tråd jeg er innom så har gunfreak hvert der før meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 28. april 2013 #859 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg kan ikke forstå at neste uansett hvilken tråd jeg er innom så har gunfreak hvert der før meg Fordi du er forelska i meg og stalker meg ubevist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 28. april 2013 #860 Del Skrevet 28. april 2013 Fordi du er forelska i meg og stalker meg ubevist Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå