Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Nei.

Men Apple lager ting du egentlig ikke trenger, men får deg til å tro du trenger det. Fryktelig glupt, egentlig.

Jeg vet. Jeg vurderer faktisk å kjøpe meg iPhone, selv om jeg egentlig vil boikotte Apple. Vanskelig dilemma... :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men kan du ikke bruke pc'en til det da??

Et brett har mye bedre batteritid, og det har også noe med hvilken plattform spillet er utgitt på. Jeg har f.eks minecraft på både mobilen og brettet, men minecraft på mobilen er bare en nødløsning - aaaltfor liten skjerm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPad og andre nettbrett. Man har pc og smarttelefon. Trenger man virkelig en dings til da?

Tuller du?

Jeg er avhengig av nettbrettet. Der har jeg flere tiltalls uleste bøker, en rekke TV serier som jeg kan se på fly og på hotellrommet, Skype for å snakke med mannen/venner og samtidig bevege meg rundt, en haug med apps som er mye bedre på brett enn på smartphone, mailboksen (mye raskere enn å skrive mail på telefon) og mye, mye mer. Macen og PCen er for tung å ta med overalt, og telefonen blir for liten til enkelte ting.

Er det en ting som ALLTID er med meg i veksa er det pad´en.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke vitsen med iPad jeg heller. Har iPhone og PC, så skjønner ikke hvorfor jeg trenger en ting som er mindre enn PCen, men større enn mobilen. Kan skrive mailer og alt på mobilen, og trenger jeg noe større bruker jeg PCen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje lurt å åpne eska å ta av plastikkem og sette den i oven før du smaker ;)

Ja, for det har jeg ikke gjort.. :roll:

wow, du har virkelig ingen gode argumenter mot grandiosa smaken? for salt, for lite kjøtt? spis papp og kom tilbake til meg når du har sammenlignet :P

Den er smakløs, har for lite kjøtt, ost, tomat og alt. Den smaker ikke godt i det hele tatt, den smaker faktisk veldig lite, både bunn og topping, litt som papp.

Det er faktisk bare 40% kjøtt i 'kjøttet' som brukes på den.

Jeg ville gjort som Hellstrøm og brukt den til frisbee isteden for å spise den.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym poster: a14f20f3b2b2e92e539ef069f8975bf2

test

Anonym poster: a14f20f3b2b2e92e539ef069f8975bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke menningen med

Facebook, hadde i en månden ingenting intresant som skjedde.

merkeklær

tv programer som jeg ikke liker, det bør kun være ting jeg liker på tv.

smartphone

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg selv.

Anonym poster: 3c3e0dc0d210bc2066c7aa39866f0677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med at facebook foreslår venner for meg, bare fordi vi har en felles venn. Skal vi liksom kjenne hverandre da??

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

... eller sider. Bare fordi Facebook-vennen min er trashy, vil ikke det automatisk si at jeg liker superkul.no eller illusion.no

Eller fordi jeg er singel betyr ikke det at jeg ønsker å melde meg inn på Zoosk :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller fordi jeg er singel betyr ikke det at jeg ønsker å melde meg inn på Zoosk :fnise:

Den der er temmelig irriterende, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook, hadde i en månden ingenting intresant som skjedde.

Fikk du opparbeidet deg nok interesante venner, da? De fleste poster bare uinteressante ting, men noen kjører debatter og legger ut morsomme bilder osv som man kan ha mye moro med. Det trenger ikke være personer du kjenner som blir de beste fb-vennene. Innrømmer at min interesse også varierer en del.

tv programer som jeg ikke liker, det bør kun være ting jeg liker på tv.

Enig i dette! Men å spørs det om vi har helt samme smak, da! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen det smaker jo papp av Grandiosa..! Skal jeg si at det smaker plast i stedet? Selv om det er papp den smaker? :P?

Hvor skulle denne pappsmaken komme fra da? Jeg syns den smaker tomat, jarlsberg, oregano og pizzabunn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvetegress.

Halve Norges befolkning virker å være allergisk mot både hvete(gluten) og gresspollen.

Den resterende halvparten virker å betale 700,- for 1/4 kilo med hvetegress på nett og i helsekostbutikker...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den supertrendy formen for trening; FITNESS!

Halve vennelista mi på facebook har blitt bolere i hvert fall. 50% av det som dukker opp på veggen min om dagen er reklame om treningsklær, og bilder av hva slags muskler de har pumpet de seneste timene.

Gjerne etterfulgt av et bilde av middagen, som består av en tørr kyllingfilet og litt fullkornspasta.

Anonym poster: 042eea5f1364704e084d8a5a8da36947

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hvor skulle denne pappsmaken komme fra da? Jeg syns den smaker tomat, jarlsberg, oregano og pizzabunn.

Jeg syns faktisk det smaker papp. Og ja, jeg har smakt på papp før så jeg kan sammenligne :ler:

Det smaker også noe som kan minne om de ingrediensene du nevner

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke greia med og duskutere smak.

- Jeg liker ikke melk.

-Da har du ikke smak.

-Joho, har jeg det så.

-Nehei, for melk er godt.

-Nehei så, får det smaker elge tiss

osv osv :danse:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...