Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Hvorfor brukere som til vanlig skriver med brukernavnet sitt, trykker på AB-knappen når de skal være kjipe, slemme, komme med ekle/ spydige/ sarkatiske kommentarer etc. Er de så feige at de ikke kan stå for det de skriver slike ting også MED brukernavn også, når de ellers ikke har problem med å stå inne for meningene sine sånn normalt sett?

Anonym poster: 3c3e0dc0d210bc2066c7aa39866f0677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke greia med at fotballfrue MÅ ha suite hver gang hun skal sove én natt på hotell.

Anonym poster: 87643a708b37854b5e9e86a259f88aea

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Felles facebookprofil. Jeg bare... nei.

TrineogPål HansenJensen? Seriøst?

(fiktive navn, men det var noe sånt som møtte meg i kommentarfeltet til en veninne nå nettopp)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felles facebookprofil. Jeg bare... nei.

TrineogPål HansenJensen? Seriøst?

(fiktive navn, men det var noe sånt som møtte meg i kommentarfeltet til en veninne nå nettopp)

Det har jeg også lagt merke til.

Får god lyst til å skrive en amorøs fb-melding til mannen/ kvinnen i forholdet, alt ettersom: "aw, du er så rå med fingrene/ hendene dine, og tunga di..hm...sier du i fra når du en gang blir singel igjen?"

Anonym poster: 3c3e0dc0d210bc2066c7aa39866f0677

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Er det bare jeg som mistenker at det er kvinnen i forholdet som egentlig er ansvarlig for den profilen?

:laugh:

Status: Forlovet

Kjønn: Kvinne

Iallefall på den profilen jeg snoket litt på, det kom ikke akkurat som et sjokk nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bieber

hunder som veier under 12-13 kg (og de fleste under 25kg)

Ungdom som kjøper bil til 500.000 før de i det hele tatt har åpnet BSU

De som ender opp i "luksusfellen"

Folk som sier grandiosa smaker papp (greit du ikke liker den, men kom med et ordentlig argument)

Folk som mener mc-D ikke er godt :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPad og andre nettbrett. Man har pc og smarttelefon. Trenger man virkelig en dings til da?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPad og andre nettbrett. Man har pc og smarttelefon. Trenger man virkelig en dings til da?

Større skjerm å spille på vel.

Anonym poster: eebef6d5a122fd0227396fa1685e67c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.

Men Apple lager ting du egentlig ikke trenger, men får deg til å tro du trenger det. Fryktelig glupt, egentlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bieber

hunder som veier under 12-13 kg (og de fleste under 25kg)

Ungdom som kjøper bil til 500.000 før de i det hele tatt har åpnet BSU

De som ender opp i "luksusfellen"

Folk som sier grandiosa smaker papp (greit du ikke liker den, men kom med et ordentlig argument)

Folk som mener mc-D ikke er godt :P

Jamen det smaker jo papp av Grandiosa..! Skal jeg si at det smaker plast i stedet? Selv om det er papp den smaker? :P?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen det smaker jo papp av Grandiosa..! Skal jeg si at det smaker plast i stedet? Selv om det er papp den smaker? :P?

kanskje lurt å åpne eska å ta av plastikkem og sette den i oven før du smaker ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, du har virkelig ingen gode argumenter mot grandiosa smaken? for salt, for lite kjøtt? spis papp og kom tilbake til meg når du har sammenlignet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større skjerm å spille på vel.

Anonym poster: eebef6d5a122fd0227396fa1685e67c1

Ja, men kan du ikke bruke pc'en til det da??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...