Ghost Hunter Skrevet 30. mars 2013 #661 Del Skrevet 30. mars 2013 Med tanke på postene over kan jeg legge til at jeg ikke skjønner greia med artister som PitBull, Jean Paul og alle de som bare sier "un dos trois", "bitches in tha club", "yo yo, party up in here" osv osv og så håver de inn millioner på "sangene" sine. De to jeg har nevnt er vel sånne som sier navnet sitt i sangene, om jeg ikke tar feil. Ja, ikke sant. Skal jeg skrive en sang og gi den ut, og liksom "yeah, ghost hunter! Yeah" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2013 #662 Del Skrevet 31. mars 2013 Pit Bull; 'Mr. WorldWide'. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 31. mars 2013 #663 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 31. mars 2013 #664 Del Skrevet 31. mars 2013 Ikke jeg heller. Synes jeg ser skrift på ALT. Jeg skjønner ikke greia med at man stiller klokka... Okei, så er det en time lysere/mørkere enn det ville vært, men det har da ingenting å si for noe som helst...eller? Joda, man sparer faktisk ganske mye strøm i og med at klokka snus til at folk er våkne når det er naturlig lys og varme, og sover når det er kaldt og mørkt. Så det er et energisparetiltak. I tillegg er det jo hyggeligere for oss da, å være oppe når det er lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 31. mars 2013 #665 Del Skrevet 31. mars 2013 Alkohol.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 31. mars 2013 #666 Del Skrevet 31. mars 2013 Mobbing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Hunter Skrevet 31. mars 2013 #667 Del Skrevet 31. mars 2013 Joda, man sparer faktisk ganske mye strøm i og med at klokka snus til at folk er våkne når det er naturlig lys og varme, og sover når det er kaldt og mørkt. Så det er et energisparetiltak. I tillegg er det jo hyggeligere for oss da, å være oppe når det er lyst. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor vi gjør det. Kan umulig være SÅ sparsomt at det gjør noe. Og sånn midt på sommeren så er det ingen som merker forskjell på den ene timen uansett. Er jo bare de første ukene eller noe etter at klokken ble stilt. Jaja, man kan ikke forstå alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 1. april 2013 #668 Del Skrevet 1. april 2013 Sponsing av idrettstjerner mot reklame. F.eks. ser jeg Rosenborg har "REMA 1000" overalt. Er det virkelig noen som får mer lyst til å handle på Rema 1000 bare fordi noen Rosenborgspillere hadde det på jakka si? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 1. april 2013 #669 Del Skrevet 1. april 2013 Sponsing av idrettstjerner mot reklame. F.eks. ser jeg Rosenborg har "REMA 1000" overalt. Er det virkelig noen som får mer lyst til å handle på Rema 1000 bare fordi noen Rosenborgspillere hadde det på jakka si? Det er vel mer det at underbevisstheten våres fanger opp "Rema 1000" slik at vi husker logoen når vi ser butikken..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #670 Del Skrevet 4. april 2013 Skjønner ikke greia med å like og dele alskens statuser på facebook der man kan vinne et eller annet. Ofte er det en link til siden man må inn på for å delta i konkurransen, men så er firmaet så smarte at de skriver "lik og del om du håper på å vinne! ". Så gjør alle dette, som om det skulle gi dem en bedre sjanse til å vinne... Ofte skriver folk "likt og delt" i kommentarfelter også. Hva er greia?! Blir oppgitt.. Hvorfor det irriterer meg? Det blir så mye spam og reklame nedover facebookfeeden min! Får så lyst til å rope at det holder å delta i konkurransen!! Anonym poster: d74b0c59d16530d0129f15667c9b5a45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 4. april 2013 #671 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 4. april 2013 #672 Del Skrevet 4. april 2013 At mange amerikanere spiser av papptallerkener i stedet for av vanlige tallerkener. Husk at mange har hagemøblement inne (sånn hvitt i plast) og plast over sofaen. Skjønner heller ikke at man ikke tar av seg skoene inne der borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 4. april 2013 #673 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) - Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 4. april 2013 #674 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) At folk hisser seg så voldsomt opp av trollete ab'ere her på kg. Det er jo åpenbart at de er ute etter å provosere, og folk lar seg provosere gang på gang. Syntes det er helt merkelig at folk klikker sånn i vinkel og tar det i enkelte tilfeller personlig. Om man ignorerer dem derimot, så blir det plutselig ikke så gøy å trolle lenger heller.. Endret 4. april 2013 av miaw 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 4. april 2013 #675 Del Skrevet 4. april 2013 Tagg en venn på Facebook.... Den der er utrolig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2013 #676 Del Skrevet 5. april 2013 Sigrid Bonde Tusvik. Makan til umorsom "komiker" skal man lete lenge etter. Anonym poster: 26231cab3742381f82125fde4be931a1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. april 2013 #677 Del Skrevet 5. april 2013 En ting jeg ikke forstår, er hvorfor enkelte artister og sånn, sier sitt eget navn eller navnet til den de synger med, i sangen liksom... Haha, suger til å forklare. Har ingen gode eksempler, for hører egentlig ikke på Rihanna, Britney Spears og rappere osv, men har hørt på radion noen ganger, og da har jeg plutselig hørt de har sagt/sunget sitt eget navn. Lol, jeg burde bli lærer eller diktator i og med at jeg er så flink til å forklare ting, og få folk til å forstå Produktplassering. Produktet er altså dem selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 5. april 2013 #678 Del Skrevet 5. april 2013 Sigrid Bonde Tusvik. Makan til umorsom "komiker" skal man lete lenge etter. Ja! Og så ser hun så streng ut (et hardt drag ved øynene). (No offense) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 5. april 2013 #679 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 7. april 2013 #680 Del Skrevet 7. april 2013 1. Tone, hva er egentlig greia med ei midels pen dame med midels bra stemme som var sammen med en midels bra skuespiller? 2. sydenturer, 3. facebookvenner, du har ca 800venner men sitter ensom kveld etter kveld! 4. politikere, korupte folk som kunn tenker meg-meg-meg 5. gullrekka på nrk. 6. at jeg er singel. 7. offentlige ansatte som kan drite seg ut gang på gang, og hver gang får de en høyere stilling. 8. anonyme brukere her inne som har så tøffe meninger at de ikke kan stå frem med de under eget nick 9. ol, bruke mange mange milliarder på at de samme folkene skal få konkurere i de samme tingene de alltid ellers også gjør, men nå heter det ol, ikke vm eller noe 10. hvorfor fjortiser er så irreterende og bo sammen med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå