AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Det er en master jeg kunne tenkt å ta, men jeg har tydeligvis ikke nok poeng i bacheloren min til å komme inn, dvs jeg har hoved fordypningen på 80sp også har jeg frie poeng på 80sp (resterende 20sp er exphil og fac, om noen lurte). Jeg har bare 60sp som er relevant til masteren (frie poeng), hadde jeg hatt 80sp så hadde jeg kanskje komt inn. (i utgangspunktet gir bacheloren min muligheten til to fordypninger, da flere mastervalg) Masteren krever 80sp i samme fagretning, så da tenker jeg at 80sp frie i en bachelor kan gå? Det går vel ikke an å endre fag på allerede utskrevne bachelorgrader? Vet man kan endre karakter ved å legge til vedlegg, men fag er vel kanskje litt vanskeligere? Bacheloren en samfunnsvitenskapelig og de frie poengene er for det meste markedsføring-økad relaterte. Vil ta en markeds relatert master... Anonym poster: 30f017c52d1bdf115426e628e2e469c4
Gjest Naria Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Snakk med opptakskontoret ved skolen du ønsker å komme inn på, det er bare de som kan gi deg konkrete svar på det du lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå