AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Jeg datet en mann som jeg ikke følte så mye med da vi kysset hverdandre. Ikke etter første gang, og ikke etter andre. Og følte at vi ikke var helt "samstemt". Men jeg vet faktisk ikke om det er et tegn på dårlig kjemi oss imellom, eller at en/begge ikke er gode kyssere eller at vi rett og slett er vant til forskjellige ting fra før. Men eksen var det andre kysset helt fantastisk ( og de senere), men det første var ikke akkurat bra. Så liker jeg ikke så godt offentlig kyssing før man virkelig begynner å bli betatt. Hva tenker dere? Må det være full klaff fra første kyss, eller er det noe som har kommet seg etterhvert? Anonym poster: bab0890dbe3cd0151535f56e5c27ae45
Apefinger Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Personlig synes jeg de første kyssene er jævlige, rett og slett fordi man ikke kjenner den andres kyssevaner og måte. Det er noe som har blitt bedre med tiden, i hvertfall hos meg. 1
Strikkesokken Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har kysset min fair share av gutter de siste par månedene, og kun èn av dem sa det PANG! med med en gang. Vet ikke hvorfor, men de kyssene var helt fantastiske. De andre var helt greie i begynnelsen, også tok det seg opp etterhvert som vi fikk øvd litt
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Ikke gi opp for tidlig. Anonym poster: 0e6feb4c661388442147a4112891ed7e 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har kysset noen det virkelig ikke var noe særlig å kysse, men det har oftest vært gutter/menn jeg ikke har kjent så godt. Da jeg kysset nåværende kjæreste første gang ble jeg rett og slett litt paff - han nesten sugde seg fast og brukte en del mer tunge enn jeg var vant med fra eksen (som nesten bare nusset, selv under sex) Men jeg likte ham så godt og vi hadde så bra kjemi ellers at jeg ga det flere sjanser, og det har virkelig gått seg til. Selv om jeg har måttet begynne å kysse litt på hans måte Anonym poster: ba0bf7ad3a690c7f794d66dad0d79743
Gjest Stronger Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Min erfaring er også at ting ikke stemmer helt med en gang.. Man trenger litt tid på å finne ut hva som fungerer og hvordan den andre liker det 1
momo Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Det er nok veldig forskjellig. Og er vel kanskje ikke like lett å føle det store, hvis man kysser veldig forskjellig. Mitt første kyss med eksen var perfekt, selv om det gikk veldig raskt for seg da jeg måtte rekke bussen. Men sommerfuglene danset i magen etter det. Så fikk jeg verdens søsteste melding fra han, om at han var i ferd med å forelske seg i meg.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Jeg vet ikke helt, men tror jeg ville tolket et dårlig kyss som dårlig kjemi. Har aldri opplevd et dårlig kyss med noen jeg har hatt god kjemi med. Anonym poster: c658d0765c132e825609f171fb7ffde8
Gjest Lille-pus Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 Med god kjemi så er den lette berøringen, før leppene egentlig møtes til fulle, som en elektrisk gnist ! Uten den kraftige høyspentgnisten ? Da er det nøytralt. Et kyss kan være 'teknisk perfekt' uten gnist, men da mangler noe hos meg.... Med gnisten tar jeg gjerne på meg å foreta opplæringen i kunsten å kysse. Pus sies også være en meget god kysser 2
Gjest Søgni Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 I begynnelsen kan man gjerne være nervøse og usikre, man kjenner ikke hverandre så godt etc. og da synes jeg det blir litt drøyt å tolke et "dårlig" kyss som at alt håp er ute, og at det ikke finnes kjemi. I det hele tatt så synes jeg at man kommer langt med å tillate hverandre og seg selv litt prøving og feiling, og at alt ikke er "perfekt", helt i starten. 2
solch Skrevet 17. januar 2013 #11 Skrevet 17. januar 2013 De første kyssene er som regel dårlige, pga man gjerne har forskjellige kyssevaner, man må rett og slett tilpasse seg hverandre. Slik er det veldig ofte, uanvhengig av om man er en god kysser eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #12 Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror kanskje det er forskjell på litt unge og voksne her? Anonym poster: c658d0765c132e825609f171fb7ffde8
rockarollawoman Skrevet 17. januar 2013 #13 Skrevet 17. januar 2013 Jeg må si meg ganske så enig med Lille-pus i innleggg #14, selv om jeg kanskje er hakket strengere, og har ikke etter begynnelsen av 20-årene giddet å kaste bort tid på mannfolk hvor kysse-kjemien ikke har gått seg til etter de første sekundene - for meg tyder det på at vi er for forskjellige i bunn og grunn. 1
Sulosi Skrevet 17. januar 2013 #14 Skrevet 17. januar 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Sulosi, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #16 Skrevet 17. januar 2013 Tror ikke det handler om kysset i seg selv. Ikke bare iallefall. Savner fortsatt ekstremt å kysse, eller dvs råkline i timesvis med HAN. Hver gang vi klina var helt fantastisk. Til og med første gang. Og det var attpåtil første gang jeg klina sånn generelt. Anonym poster: 050d7451f7697a04f6a0222a61fabcc0 1
Nettinettet Skrevet 17. januar 2013 #17 Skrevet 17. januar 2013 For meg har første kysset mye å si. Vet ikke hvorfor, men for meg sier det mye om hva jeg føler av kjemi med personen. Er første kyss veldig godt og gir meg en god magefølelse blir jeg lett hekta.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #18 Skrevet 18. januar 2013 For meg har første kysset mye å si. Vet ikke hvorfor, men for meg sier det mye om hva jeg føler av kjemi med personen. Er første kyss veldig godt og gir meg en god magefølelse blir jeg lett hekta. hva med gutter som aldri har kysset før da..? greit at det er munn mot munn osv. har ikke kysset noe særlig selv, men husker ordentlig den første gangen var klein fordi jeg hadde ikke peiling. Da var det egentlig bare "go with the flow" - ser på meg selv som en dårlig kysser enda(mann 20år) Anonym poster: fb2e758ec0686af0d081436786f9fc7a
Gjest made4u Skrevet 18. januar 2013 #19 Skrevet 18. januar 2013 Jeg fatter ikke noe av dette jeg, fordi forskjellen til og fra en person til en annen ikke er så stor... Missforstå meg rett, det er jo slik at det er dem jeg vil kysse - og andre jeg absolutt ikke ønsker å kysse... Men ett kyss er ett kyss, skiller ikke all verden fra eller til om kyssene er tilsvarende like... Sier ikke at det ikke kribler mer med noen enn andre, selvfølgelig kan det å kysse ei spesiell jente gi meg mer enn ei annen... Men de følelsene baserer seg dog ikke på hvordan våre lepper møtes... Sagt med andre ord så kunne mennesker blitt lurt av både kyss og berøringer om de fikk bind for øynene. Ta meg selv som et eksempel, bind for mine øyne og jeg fikk vite at jeg skulle berøres av en drømmedame.... Vell, det ville vært litt "elektrisk" det selv om det bare var en uskyldig berøring der hun bare var borti meg... Fordi det var HENNE, er forventningene heller enn berøringen som hadde skapt stemningen... Følelsen hadde nok kommet selv om det ikke var henne som berørte meg, altså er det personen og følelsene/stemningen/spenningen som avgjør det hele, ikke berøringen eller kysset for den saks skyld.
Gjest Cuntzilla Skrevet 18. januar 2013 #20 Skrevet 18. januar 2013 Første kyss med en man liker pleier å være bra pga gnister og kriblinger og kåthet og alt dette her. Sånn rent "teknisk" sett så er det ikke alltid så veldig bra. Det kan ta litt tid å finne rytmen med en ny person, jeg tilpasser meg nok kyssemåten til de jeg er sammen med så hvis nestemann kysser helt annerledes så kan det bli litt tungekræsj i starten. Men fremdeles veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå