jente_27 Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Hei. Jeg får aap pga mine ryggproblemer nå. Har hatt disse plagene i 2,5 år og hadde sykepenger i 1 år før jeg gikk over på aap. Har nå hatt fødselspermisjon og har søkt gjennopptak av aap. Tidligere jobbet jeg opp mot 50% og fikk det jeg ikke klarte dekket med aap. Men er nå verre i ryggen, og har ikke mulighet til å klare å jobbe, når jeg også nå har et barn å ta vare . Nå blir det mest sannsynlig ryggoperasjon på meg, men har fått beskjed at jeg må finne meg et yrke som ikke er fysisk tungt uansett. Er utdannet Interiørkonsulent, men har jobbet i butikk da det er umulig å få jobb innen dette for det er så mange som tar denne utdannelsen. Har tenkt at jeg bør videreutdanne meg for å bli mer sikret jobb, og har da tenkt teknisk tegner. Dette er en nettbasert utdanning som vil passe meg bra tror jeg, siden jeg da kan studere når jeg er i noenlunde god form. Det jeg lurer på er om jeg har noe sjans til å bli omskolert til dette gjennom NAV? Skal i møte med min saksbehandler neste uke så skal selvfølgelig snakke med ham om dette, men tenkte å høre om det var noen som har greie på hvordan dette fungerer? Beklager langt innlegg :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå