Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir dere jenter sjarmerte eller glad når gutter gjør dette til dere på gata? Er det et boost for selvtilliten?

Jeg pleier nemlig ofte å gjøre dette, og det er utrolig fint å få et smil tilbake:-)

Ja! :-)

Anonym poster: 6d8d4ad3a22b4138d282a72b1e23c136

• Liker 8
Skrevet

Selvfølgelig:) Nordmenn smiler altfor sjelden til ukjente på gata!

• Liker 6
Skrevet

Det er hyggelig! Men tenker mest at fyren har en god dag, tar det ikke som noe boost på selvtilliten.

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på. Hvis du er stygg tenker man "æsj ha deg vekk". Hvis du er heit tenker man, "hello mcdreamy". Dette gjelder alle jenter.

Anonym poster: 55c880d074d250008f4fc5bc0cd39a09

• Liker 8
Skrevet

Ja, som regel blir jeg bare i godt humør når ukjente folk smiler til meg på gaten :) !

Gjest likeeverything
Skrevet

Blir dere jenter sjarmerte eller glad når gutter gjør dette til dere på gata? Er det et boost for selvtilliten?

Jeg pleier nemlig ofte å gjøre dette, og det er utrolig fint å få et smil tilbake:-)

Ja, ja og ja! Men det skjer ikke så ofte... :(

Skrevet

Smiler som regel tilbake jeg. Synes det bare er koselig når menn/damer smiler uansett hvordan de ser ut , selv om de ikke kjenner meg .

Det koster så lite , og gir en god følelse av vennlighet :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er hyggelig når folk smiler til meg på gaten. Jeg smiler tilbake, men tenker ikke på det som en flørt eller invitasjon til noe mer. Veldig positivt der og da, men det tilhører bare øyeblikket for min del:)

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Ja! Det er kjempehyggelig om noen ukjente smiler til meg, uansett kjønn, men om en gutt/mann smiler til meg, må jeg innrømme at det er et boost for selvtilliten. Så lenge han ikke har et sleskt smil, har blikket på feil sted eller er alt for ung/gammel. Smiler tilbake, og beholder som regel det smilet en stund. :)

Skrevet

Etter at jeg en gang smilte til en dritkjekk fyr som smilte og vinket, før han så rart på meg og gikk rett forbi og kyssen den dritpene dama si, snur jeg meg alltid for å se om det faktisk ER meg han smiler til :fnise:

Det er jo utrolig hyggelig, men jeg blir (dessverre) litt mistenksom.. Nordmenn er jo ikke sånn..

Men for å svare på spørsmålet: Ja, det er et selvtillitsboost!

• Liker 4
Skrevet

Har opplevd det flere ganger, men glemmer aldri denne gutten som både smilte og sa hei!

DET var hyggelig, det!

Anonym poster: 54d4792ee0710ff8d1c011a7f20f9d8b

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 15.1.2013 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det flere ganger, men glemmer aldri denne gutten som både smilte og sa hei!

DET var hyggelig, det!

.

Endret av mann_86
  • Liker 1
Skrevet

DET var hyggelig, det!

Gå mer i fjellet. Der er absolutt ALLE på hils! :)

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Jepp, jeg hadde blitt dritglad og smilt tilbake. :D

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er alltids kos med et smil her og der. Selv smiler jeg ganske ofte til fremmede. Et smil bedrer ikke selvtilliten min akkurat, men jeg blir i godt humør av at andre mennesker er i godt humør. Så fortsett med smilinga ;))

Skrevet

Ja, det er virkelig bra for selvtilliten. Uansett hvor gift man er så er det alltid godt å få et smil eller et kompliment. Det skjer oftere i utlandet enn det gjør i Norge. Hvem liker ikke å få en bekreftelse på at noen (utenom mannen din) syns at du er pen?!

Gjest Snoken-
Skrevet

Jeg smiler som regel alltid om noen ser på meg, fordi jeg vet at det smitter. Blir selv i godt humør om folk smiler til meg også.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er virkelig bra for selvtilliten. Uansett hvor gift man er så er det alltid godt å få et smil eller et kompliment. Det skjer oftere i utlandet enn det gjør i Norge. Hvem liker ikke å få en bekreftelse på at noen (utenom mannen din) syns at du er pen?!

Voldtektssprayen sitter løst her til lands.

Anonym poster: 8de89caf65bdd5ff300a9b4e34f2189a

• Liker 2
Skrevet

Smil fra en fremmed gir dagen opptur!

Anonym poster: 7e231ad229c940e445c884f330b4be1c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...