AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Det er det vanskelige spørsmålet. Jeg treffer en mann nå, har gjort det i ca to mnd. Vi treffes fra 1-3 ganger i uka (utenom i jula, da gikk det to uker mellom). Vi skriver med hverandre flere ganger om dagen, og har det kjempefint når vi er sammen. Vi har ikke snakket noe om fremtiden, det tror jeg ingen av oss er klar for. Vi har bare snakket om at vi ikke holder på med andre også nå.. Så.. Kjøper man bursdagsgave i en sånn situasjon? Vi har bursdag begge to tett innpå hverandre nå, men dessverre er han først ut.. Jeg er generelt en person som ikke er så opptatt av gaver, verken å gi eller få må jeg ærlig innrømme. Hvis jeg skal gi noe, kan jeg gi et halskjede eller en Pondusbok? Anonym poster: 6a195fdda12cac0ebb3b397b4c28d14e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Jeg ville ikke gitt smykke. Jeg vet ikke hvor gamle dere er, unge har vel ikke regler. I en voksen alder går det mer på å spandere på middag ute eller noe. Ta en hel aften =) Eller så er humor gaver artige. Hvis dere har en intern humor mellom dere =) Anonym poster: 7c87bdcbf9e9002687414f9d9832caa9
Gjest aam1972 Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Enig med AB - gi ham en liten oppmerksomhet men ikke en vedifull gave
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 En liten gave, bok eller film eller noe sånt, er jo hyggelig. Jeg hadde datet en i tre måneder i jula og var i noe av den samme situasjonen som dere (har det kjempefint, men for tidlig å være skråsikker på noe), vi kjøpte julegaver for 2-300 kr til hverandre. Ingen av oss er særlig opptatt av gaver, men det er fint å gi hverandre en oppmerksomhet. Anonym poster: a96f4816a0fb9986d46312b4c6c672ad
lalaB Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Jeg syns det er veldig koselig å gi noe. Så om jeg hadde vært i din situasjon så ville jeg ha gitt en liten gave. Trenger jo ikke være noe stort, og "det er tanken som teller" er det jo noe som heter.
Guybrush Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Gi ham en invitasjon med på noe gøy. Gocart med god middag etterpå for eksempel? 1
Gjest Wei Wei Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Jeg ville også gitt en aktivitet, noe man kan gjøre sammen. Eventuelt lage en fin middag, noe utenom det vanlige. Hvis han feirer med venner eller familie og du er ikke invitert, så kan du bare kjøpe en liten gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå