Gå til innhold

Fuckfriends

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har eller har hatt fuckfriends, noen spørsmål til dere:

Har dere en fast avtale? Møtes dere i fylla/edru? Snakker dere sammen utenom når dere møtes? Når dere møtes, er det kun sex eller gjør dere andre ting og?

Blir det mye kosing, kyssing, sove og holde rundt hverandre osv? Har dere noen form for kontakt når det ikke er muligheter for å møtes og ha sex? (holde en person "varm" med litt kontakt utenom)

Anonym poster: d10df67eba4241bc7ec59ab4c5eed998

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møttes i fylla, tar kontakt når en av oss vil møtes. Har det deilig de timene vi er sammen, koser og prater, men har ikke kontakt utenom.

Anonym poster: 75aa64cc6c6cb480962d18e1cc05cb94

Skrevet

Hmm, har alltid tenkt at jeg har hatt en del fuckfriends, men har vel kanskje ikke det alikevel...

"Friends with awesome benifits" kanskje :)

Skrevet

Vet ikke helt om det kan kalles fuckfriends, men vi er i hvertfall i nærheten. Ender opp sammen hver gang vi møtes på vors/byen osv. Prater gjerne mye og sitter sammen om kvelden, og etter det bare blir oss to er det kos, kyssing, sex, prating.. Sover sammen, holder rundt og koser gjennom natten :) gjerne sex og kos igjen på morgenen, ser kanskje på tv/en serie eller noe, spiser.. Har ikke møttes bare vi to edru enda, skulle gjerne gjort det, men jeg tør ikke helt å ta initiativ :) Prater ikke mye ellers. Vi har hatt en liten samtale en gang om at det bare er for fun, og jeg flytter snart til et annet land så noe annet er uaktuelt uansett :)

Skrevet

Eller - vi har møttes alene edru, men ikke sånn at vi har planlagt å finne på noe bare vi to, det har vært ting som å sitte på hjem fra filmkveld osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...