Gå til innhold

Jeg vil ha en MANN MMMMMANNNN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk for jenter i alle aldere, til og med i 16-25. Typiske jenta som vil ha en MANN, uavhengig av alder, fester på byen hver helg, bruker meste av tiden på å lese blogger eller dårlige fjortissitater på facebookveggen sin, tur innom butikken for å kjøpe en del småsnop daglig, sitter kronisk å taster på mobilen, har typiske irrasjonelle issues som at hun er husredd, redd for mørket, blir deprimert og tist av å være alene en liten time, etc. Det mest modne hun gjør er vel å vaske sine egne klær og varme ferdiggrytene fra toro, utover det er det vel lite som skiller henne fra den jenta som gikk på ungdomsskolen. gjelder sikkert for mange gutter også

Men: Jeg ser sjeldent guttunger vil ha en ekte KVINNE, mens jentunger skal selvfølgelig ha en MANN. ikke en guttunge. Det er et greit ritale mellom det å være guttunge å mann, men jeg ser veldig lite som skiller en voksen dama på 25-30 fra en jente på 15-16 mentalt. Så hvorfor vil jentunger ha menn, hvorfor holder da ikke guttunger når dere selv er mer som jentunger?

Anonym poster: dba14c3bbff443b782aa6889bd803571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk for jenter i alle aldere, til og med i 16-25. Typiske jenta som vil ha en MANN, uavhengig av alder, fester på byen hver helg, bruker meste av tiden på å lese blogger eller dårlige fjortissitater på facebookveggen sin, tur innom butikken for å kjøpe en del småsnop daglig, sitter kronisk å taster på mobilen, har typiske irrasjonelle issues som at hun er husredd, redd for mørket, blir deprimert og tist av å være alene en liten time, etc. Det mest modne hun gjør er vel å vaske sine egne klær og varme ferdiggrytene fra toro, utover det er det vel lite som skiller henne fra den jenta som gikk på ungdomsskolen. gjelder sikkert for mange gutter også

Men: Jeg ser sjeldent guttunger vil ha en ekte KVINNE, mens jentunger skal selvfølgelig ha en MANN. ikke en guttunge. Det er et greit ritale mellom det å være guttunge å mann, men jeg ser veldig lite som skiller en voksen dama på 25-30 fra en jente på 15-16 mentalt. Så hvorfor vil jentunger ha menn, hvorfor holder da ikke guttunger når dere selv er mer som jentunger?

Trolig fordi heteroseksuelle menn tenner på feminine trekk, og heteroseksuelle kvinner tenner på maskuline trekk (både fysisk og psykisk). Tror ikke det er stort vanskeligere.

Unge kvinner kan se feminine ut, mens gutter på samme alder er sjelden maskuline.

Det med at du oppfatter liten forskjell på 25-30 år gamle damer og 15-16 år gamle jenter kan tyde på at du er ganske ung selv...

• Liker 5
Skrevet

Det er faktisk en hel del menn der ute som av en eller annen grunn tiltrekkes av hjelpesløse kvinner. Selv er jeg veldig selvstendig og fikser det meste selv, inkludert en del reperasjoner på bilen og hjemme. Har fått høre at dette er "lite feminint" og at gutter liker å føle seg mandige og være den som tar vare på dama. Av hva jeg har sett hos venninner kan dette stemme.

Jeg har totalt hjelpesløse venninner som opp i 30 års alder trengte økonomisk hjelp av foreldrene, eller som ikke tør å gå hjem alene i mørket og så videre. Disse er slett ikke upopulære blandt det motsatte kjønn, og kjærestene deres stiller opp og fikser det meste for dem, både praktisk og økonomisk. Av og til får jeg inntrykk av at de kanskje gjør seg litt mer hjelpespøse enn de egentlig er fordi de liker å bli passet på eller noe i den leia.

Anonym poster: 0013c97bbef789686da9646faad88488

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk en hel del menn der ute som av en eller annen grunn tiltrekkes av hjelpesløse kvinner. Selv er jeg veldig selvstendig og fikser det meste selv, inkludert en del reperasjoner på bilen og hjemme. Har fått høre at dette er "lite feminint" og at gutter liker å føle seg mandige og være den som tar vare på dama. Av hva jeg har sett hos venninner kan dette stemme.

Jeg har totalt hjelpesløse venninner som opp i 30 års alder trengte økonomisk hjelp av foreldrene, eller som ikke tør å gå hjem alene i mørket og så videre. Disse er slett ikke upopulære blandt det motsatte kjønn, og kjærestene deres stiller opp og fikser det meste for dem, både praktisk og økonomisk. Av og til får jeg inntrykk av at de kanskje gjør seg litt mer hjelpespøse enn de egentlig er fordi de liker å bli passet på eller noe i den leia.

Kan jo være andre grunner til dette. Jeg tror ikke at det er hjelpeløsheten som er grunnen til at de er populære ;).

Anonym poster: 4db23ee5290fdcc2da482ee421dcb41b

Skrevet

Kan jo være andre grunner til dette. Jeg tror ikke at det er hjelpeløsheten som er grunnen til at de er populære ;).

Anonym poster: 4db23ee5290fdcc2da482ee421dcb41b

For all del, de er søte og greie jenter og attraktive på andre måter. Men jeg ser jo at kjærestene deres fyrer opp under hjelpesløsheten i stedet for å be de om å fikse ting selv, og det får meg til å tenke i de baner at gutta muligens liker det. Spesielt når jeg selv har fått velmenede råd om å bli mindre selvstendig for å bli "mer feminin".

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en jente på 17 og bor for meg selv. Har bodd for meg selv i snart ett år nå. Jeg går på skole og tar vare på min egen økonomi.

Jeg leser ikke blogger og har ikke noen fjortissitater på facebookveggen min. Legger bare ut linker til nyheter i politikken siden jeg driver med politikk.

Ja, jeg drar på butikken daglig, men det er for å handle mat til meg selv, og ikke lager jeg ofte mat fra toro heller pga mye salt osv.

Jeg vasker og rydder osv selv.

Siden jeg bor for meg selv, er jeg alene hver dag etter skolen om jeg ikke møter venninner på cafe osv. Greier meg helt fint jeg, så det er ikke sånn at unge jenter ikke tåler å være alene en time.

Jeg sitter heller ikke å taster på mobilen hele tiden. Pleier vel å sende en sms en gang i uka ca.

Og ikke er jeg redd for mørket eller er husredd heller.

Og så er jeg ganske populær blant menn(23-30) fordi jeg kanskje er ganske moden for alderen da. Jeg pleier ikke selv å hevde at jeg er det, men blir fortalt daglig hvor smart og moden og sjarmerende og søt jeg er.

Når det er sagt så er jeg veldig guttejente og er glad i tungt, fysisk arbeid. Er veldig sterk for å være jente, men det virker som om at gutta liker dette.

Etter at jeg har skrevet dette så begynner jeg nesten å lure på om jeg egentlig er en mann...

Hilsen jente, 17.

Anonym poster: c013fd7e71110abd34bd110fe65e030e

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble beskyldt for å være en mann med pupper før. Min første samboer stod og hylte fordi vasken var tett og jeg måtte ut og kjøpe stakefjær.

Det gikk over. Etter 10 år under tak med en manne-mann, klarer jeg knapt skru i en skrue selv, eller bytte dekk på bilen.

Men jeg er en jævel på å bære handleposene inn fra bilen da!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 25, redd for å gå ute når det er mørkt og kan være til tider husredd(hvis det knirker,dunker ol).

Vasker mine egne klær og lager som regel mat fra bunnen av. Skriver SMS når jeg føler for det og henger sammenhengende ca 10min på facebook daglig(med unntak av noen dager når jeg ikke er på dataen i det hele tatt.)

Vil også ha en MANN ikke en guttunge på min egen alder som bare er ute etter å feste, drikke, knulle rundt etc. Er ikke hjelpesløs, men hadde vært greit med en mann som "passet"på meg og hjalp meg med ting jeg synes er kjedelige,vanskelige or whatever...(åh gud,så fjortizzz skrevet).

Jeg har egen jobb, sted å bo og alt annet som regnes for å være en såkalt "sterk og selvstendig kvinne", men ser ikke problemet med å la mannen feks åpne harde syltetøyglass,fikse ting som må fikses ol, såklart klarer jeg det selv egentlig, er jo bare å sette inn annonse på mittanbud.no og "få jobben gjort" hehehehe :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble beskyldt for å være en mann med pupper før. Min første samboer stod og hylte fordi vasken var tett og jeg måtte ut og kjøpe stakefjær.

Det gikk over. Etter 10 år under tak med en manne-mann, klarer jeg knapt skru i en skrue selv, eller bytte dekk på bilen.

Men jeg er en jævel på å bære handleposene inn fra bilen da!!

:-)

Anonym poster: 3dff0dbaf91aa9727850c880ae92af38

Skrevet

Jeg blir veldig tiltrukket av høyt utdannede selvstendige kvinner. Takler ikke dumme jenter som ikke klarer enkle ting og ikke har allmennkunnskap.

• Liker 1
Skrevet

Vil også ha en MANN ikke en guttunge på min egen alder som bare er ute etter å feste, drikke, knulle rundt etc. Er ikke hjelpesløs, men hadde vært greit med en mann som "passet"på meg og hjalp meg med ting jeg synes er kjedelige,vanskelige or whatever...(åh gud,så fjortizzz skrevet).

Men nå er du 25, da er vel ganske vanlig at guttene på din alder er "voksne".

Skrevet

Men nå er du 25, da er vel ganske vanlig at guttene på din alder er "voksne".

Ehhhhh......nei!

• Liker 1
Skrevet

Ehhhhh......nei!

greit, de jeg har møtt er i hvert fall ganske voksne, det er en stund siden de nettopp flyttet hjemmefra og bestemte seg for å pule det som kunne pules, drikkes det som kunne drikkes og kunne surre rundt uten å lese til eksamen.

Skrevet

Finnes ikke i Norge

• Liker 1
Skrevet

Så en mann skal gjøre alt du synes er litt vanskelig eller kjedelig... hmm... Lykke til med å finne en MANN som gidder det. De fleste modne, sterke og selvstendige menn søker ditto kjæreste, ikke en jentunge...

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Mange ganger ser det jo ut som om de som søker en "mann" egentlig bare er ute etter en "stille og rolig" kjæreste. det finner man vel på sin egen alder om man virkelig vil

Skrevet

Så en mann skal gjøre alt du synes er litt vanskelig eller kjedelig... hmm... Lykke til med å finne en MANN som gidder det. De fleste modne, sterke og selvstendige menn søker ditto kjæreste, ikke en jentunge...

:cry3::forkjola::riste::sad::snurt: :cry: :kjefte::sur: :frown:

(løper til butikken for å kjøpe meg katter) Life as a single crazy catlady here I come!!!

Neimen seriøst, trodde dere menn likte å føle dere nyttige?Ja jeg kan godt skru sammen den jævla IKEA senga, men hvorfor kan ikke mannen gjøre det?Han kan skru sammen ting og jeg kan lage middag og vaske heimen?

Dagens feministerte menn asså :dry:

• Liker 1
Skrevet

:cry3::forkjola::riste::sad::snurt: :cry: :kjefte::sur: :frown:

(løper til butikken for å kjøpe meg katter) Life as a single crazy catlady here I come!!!

Neimen seriøst, trodde dere menn likte å føle dere nyttige?Ja jeg kan godt skru sammen den jævla IKEA senga, men hvorfor kan ikke mannen gjøre det?Han kan skru sammen ting og jeg kan lage middag og vaske heimen?

Dagens feministerte menn asså :dry:

Dårlig argumentasjon Fortuna, det er ikke likt deg... Man er da ikke feminisert mann bare fordi man ønsker en moden, sterk, selvstendig og oppegående kvinne... Jeg ønsker meg en likeverdig partner, ikke en datter...

I innlegget jeg siterte skrev du at mannen skal gjøre det du synes er litt vanskelig eller kjedelig, det tolket jeg da som at du bare vil gjøre det du synes er morsomt og at litt motgang er fryktelig vanskelig for deg å takle... Du framstod som veldig umoden...

Skrevet

Dårlig argumentasjon Fortuna, det er ikke likt deg... Man er da ikke feminisert mann bare fordi man ønsker en moden, sterk, selvstendig og oppegående kvinne... Jeg ønsker meg en likeverdig partner, ikke en datter...

I innlegget jeg siterte skrev du at mannen skal gjøre det du synes er litt vanskelig eller kjedelig, det tolket jeg da som at du bare vil gjøre det du synes er morsomt og at litt motgang er fryktelig vanskelig for deg å takle... Du framstod som veldig umoden...

det var sikkert skrevet med et glimt i øye og det er jo ikke slik at jenter synes det er gøy å vaske huset så er jo ikke som hun bare gjør det morsomme.

• Liker 1
Skrevet

Finnes ikke i Norge

he he he..... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...