Gå til innhold

Jenter har det utrolig lett


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Dette er jo ikke akkurat empiri, men hvis kvinner er så kresne, hvorfor ser jeg stadig vakre kvinner med, eh...ikke fullt så vakre menn? Noen av dem kjenner jeg, og jeg vet de ikke har mye penger heller. Men jeg ser sjelden en vakker mann med en mindre pen dame, merkelig nok.

Kan det være at dere som klager på at damer er så kresne egentlig er litt kresne selv? Ser du ikke ut som en gresk gud, så kan du ikke forvente å få de deiligste damene (som regel) men det fins sikkert mange andre damer du kan få.

Slutt å klage, begynn å date!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! (Til overskriften)

Min erfaring som jeg ser, er at kvinner har det vanskeligere. De "må" bruke sminke og klær, bruke mye tid på utseendet for å bli en helt annen utgave av seg selv. Altså mer sexy, tiltrekkende osv.

Jeg ser ut som et dass ustelt og uten sminke, om jeg sammenligner meg med en superhot..dame fra et magasin hvor bildet er redigert og hun veldig sminket "naturlig".

Gud som jeg misunner menn, dere har det så mye enklere for å se bra ut. Dere trenger ikke det eviglange tullballet for å se så mye bedre ut. D

Anonym poster: b9c5fc8c561d9d536ddf5630dde084f9

kanskje, men man ser jo ikke lett å f.eks få høy sosial status. Endre personligheten slik at jenter vil ha deg osv, ta initiativ til flørting, få selvtillit, osv.

Sier ikke at menn har det vanskeligere, men om man ikke har egenskapene jentene ser etter så tar det jo tid å få dem. Noen er bare gode med jenter, men om man ikke er det så er det en del jobb å gjøre.

Anonym poster: 95629600ae7ad46640dca6e6dc84a372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, om det du sier er faktum som ikke kan forandres - hva er da poenget med tråden?

Utover det å fortelle oss hvor grusomme vi er og hvor fæl og urettferdig verden er, jeg mener, det er jo ikke noe poeng med den dersom det ikke er noe som kan gjøres for å forandre det.

I så fall er du ikke noe annet enn en grinunge, hvis eneste motiv er å spy ut dritt for å klandre oss for noe vi jo egentlig ikke kan noe for. Æsj.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager var det bare å klubbe ned et kvinnfolk og dra henne etter håret inn i hula si. Utrolig lett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Huff hva er det med 2er menn som absolutt skal ha 10er damer og når de ikke får det så er kvinnene sin feil?!!

Uansett hvor liten, skallet og tjukk du måtte være så er det alltid en kvinne som vil ha deg, men du vil ikke ha henne så hvorfor i faen griner du?!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer, hva vil du få ut av tråden? "stakkars oss som..." også kommer lista.

Jeg kan forsåvidt være enig med poenget ditt. JA, KJIPT for den som er kortvokst, mister håret/skallet og har et stygt ansikt, uheldig kan man være fra naturens side. Men det høres ut som at det er alt, at skjebnen er lagt allerede?? "Jeg er kortvokst/skallet, BAM, ingen liker meg, jeg får meg ikke dame, PUNKTUM"

Om man ikke er av de "uheldige guttene" med disse skavankene (du mener det jo selv) så har vel gutter det ganske ok? Å blande inn hvem som har det verst, vel! At det motsatte kjønn er uenig i at ditt kjønn har det verst, -ta det som et kompliment! Ser lettere skjønnheten i andre enn seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Jegern er bitter. Iallefall fremstår han som en person som: klager, bitter, dårlig selvbildet, usikker som person, lite reflektert.

Jeg tror det beste hadde vært å lese noen selvhjelp bøker om både folk som har hatt suksess i sport/business. Det her med klaging er kanskje det største problemet, alle gjør det men man burde prøve å la være det hjelper ikke å være offer. Det kan du være om du har brukket 20 ben og ligger på sykehus, da er det greit at du har det vondt og klager litt.

Du kunne sikkert klart å finne deg mange jenter:

Klage mindre

Humor og Humør

Opptre med selvtillit - Ikke vær redd for å skille deg ut. Har du en dårlig betalt jobb er det ikke noe å skjemmes over. Vær stolt uansett. Jenter stort sett ser ikke etter en med million lønn, kun noen veldig få.

Kle deg bedre, renset huden, kjørt litt homsegrill.. Små ting som gjør at du får en edge om du ikke er utstyrt som Vin Diesel noe du tydeligvis av det som kommer frem ikke er.

Være deg selv er det mange som sier. Jeg liker ikke det ordet fordi de som sier det i det aller fleste tilfeller vil det beste, men vet ikke hva det innebærer. Vær den beste versjonen som overhodet mulig.

Jenter liker gutter som for dem til å føle seg komfortable i deres samvær. Vær positiv, smil, ha det gøy uansett situasjon (nesten)

Gå ut å prøv å treff jenter å snakk med de, hvorfor tror du de er på byen?

Ikke lev et kjedelig liv foran computeren..

Jeg føler at gutter er mye mer overfladiske enn hva jenter er på generell basis. I en grad går dette begge veier, og husk: Like barn leker best!

Sol87: Du er spot on.

Hvorfor hater du PUA miljøet? Jeg har fått med meg hva det er, og det virker som de personene som er involvert der kun ønsker å bli et bedre mennesker. Bare å gå på youtube det. Hvorvidt det er etisk er ikke et spørsmål egentlig. Jenter får så mye dating tips i KK og andre jenter blader. Samt "Hvordan får du drømme mannen" Om man ikke har noe fra naturens side får man vel bare øve og bli bedre i sosiale settinger.

-

En ting jeg prøver er hele tiden å tenke"Hvordan kunne jeg gjort dette annerledes til det bedre" Det er noe som er lurt å prøve å tenkte på. Prøv å vær bevisst på dine egne handlinger, hva du sier / gjør....

PUAHate er bare for haters. Haters gonna hate. Negativitet. Det er så slitsomt.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Hvorfor hater du PUA miljøet? Jeg har fått med meg hva det er, og det virker som de personene som er involvert der kun ønsker å bli et bedre menneske.

Ikke akkurat enig i den påstanden,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel en rik mann er attraktiv uansett hvordan han ser ut eller hvor gammel han er. Det er det som er det skumle med kvinner, - man vet ikke helt hva de er ute etter?

Og det er ikke mulig for deg å bli en velstående mann i Norge?

Anonym poster: 9f3dda5b5cee45c4ac444a0800a3b14a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tema her. Det finnes metoder og måter for mindre pene menn og få seg damer på.

Ekstrem dominant oppførsel blandt annet er en mulighet.

...og hvorfor stresser du så mye med utseende da?

Anonym poster: 9f3dda5b5cee45c4ac444a0800a3b14a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff hva er det med 2er menn som absolutt skal ha 10er damer og når de ikke får det så er kvinnene sin feil?!!

Uansett hvor liten, skallet og tjukk du måtte være så er det alltid en kvinne som vil ha deg, men du vil ikke ha henne så hvorfor i faen griner du?!

Så en mann som er mindre heldig skal drikke seg fyll for å ville ha sex med den buruglen som vil ha ham?

Anonym poster: 9f3dda5b5cee45c4ac444a0800a3b14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Så en mann som er mindre heldig skal drikke seg fyll for å ville ha sex med den buruglen som vil ha ham?

Anonym poster: 9f3dda5b5cee45c4ac444a0800a3b14a

Så en kvinne som er mindre heldig skal drikke seg full for å ville ha sex med den buruglen som vil ha henne?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kvinne som er mindre heldig skal drikke seg full for å ville ha sex med den buruglen som vil ha henne?

Det er ikke sånn det funker. Du vet godt at kvinner har overtaket på sexmarkedet. Dette utnytter de til det fulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sånn det funker. Du vet godt at kvinner har overtaket på sexmarkedet. Dette utnytter de til det fulle.

Det er jeg ikke enig i.

Om du klarer å bevege deg i et annet marked enn på byen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv har jeg inntrykk av at det er omvendt. Skjønnhet er viktigere for en kvinne enn for en mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Det er ikke sånn det funker. Du vet godt at kvinner har overtaket på sexmarkedet. Dette utnytter de til det fulle.

Er ikke kvinner sin feil at "hull er hull".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å sutre over at kvinnfolk har det "lett" er som å sutre over at rike folk har det "lett". Eller folk med høyere utdanning osv osv. Istedet for å fokusere så sjukt mye på andre burde man heller se på seg selv. Det morsomme er at slike som TS gjerne reagerer like negativt mot jenter som ikke selv trakk det lengste strået på selvtillitt og fysisk utseende som de selv mener å bli utsatt for. Ironien lenge leve.

Hvis jeg var ei jente ville jeg ikke tatt i deg med en tang - dårlig selvtillitt, missunnelse og ansvarssky. Det er jo de egenskapene folk flest er ute etter.

Skal jeg si deg noe? De fleste kjekkassene jeg gikk med på grunnskolen og vgs er langt ifra blitt noen suksesshistorie. Den lokale sportshelten jobber deltid på en sportsforretning og trener 3 divisjonslaget. Utseendet er også kraftig endret. Utseende er noe som endrer seg - det bør du også vite. Hvis man tenker rent estetisk kan man dra det dit at man kan hevde utseendet forringes gradvis.

Men personlighet, humor, selvinnsikt, evne til refleksjon - det er evner som man i aller høyeste grad kan utvikle og forbedre. Og er det noe jeg tiltrekkes av i det motsatte kjønn (og som jenter jeg omgås også oppgir å like) så er det nettopp dette. En samtalepartner, noen som "ser en", som en kan dele drømmer og vanskelige ting med. En som får deg til å le, og gir deg trygghet uansett hva.

At det finnes jenter som faller inn i den teorien du her kommer med - bekrefter den ikke. Isåfall vil enhver jente som faller utenfor knuse den. Du kommer med masse påstander og refererer til tredjeparts personlige empiri. Usikkerhetsmomentene er alt for store til at det kan benyttes som noe holdbart kildematriell.

Tror du og endel flere trenger å innse at man ikke kan måle egen lykke basert på hvor mange kvinnfolk som vil ha deg. Det handler flåsete sagt om kvalitet og ikke kvantitet.

For 50-100 år siden skulle jenter være pyntelige dukker som skulle ha svært få meninger selv, de lærte seg hvordan man skulle tilfredsstille mannen, ikke stille for mange spørsmål og utdannelse var sett på som svært negativt i de fleste lag. Jeg er sååå utrolig lykkelig at jeg slipper å måtte lete etter hun ene som klarte å bryte med dette på den tiden. Jeg hadde kjedet meg halvt ihjæl.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn det funker. Du vet godt at kvinner har overtaket på sexmarkedet. Dette utnytter de til det fulle.

Er ikke kvinner sin feil at "hull er hull".

Dessuten har man det ikke enkelt selv om man har fri tilgang på noe/noen man overhodet ikke er interessert i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner har den alminnelige forakt for menn. De eneste mennene kvinner godkjenner er menn de kjenner, menn som er kjendiser eller menn de har ligget med.

At kvinner ikke vil innrømme dette her er vel den største fornærmelsen, kvinner later som de ikke er selektive utseendemessing gjør at jeg lurer på hvor alminnelig er det egentlig at kvinner spiller skuespill? Smiler og ser deg rett inn i øya, at joda du er kjempekjekk du, en kanakanes kar, - bare synd jeg ikke vil ligge med deg.

Forakt kan dette her kalles. En meget alminnelig forakt.

Derfor forstår jeg religionenes hensikt med å "temme kvinner", kvinner er jo dårlige mennesker av lyst, - og ingenting får en jente til å smile og le så mye som når hun ser noen skade seg!

Kvinner vet dette her selv, det forklarer kvinnenes konstante dårlige samvittighet over å være et dårlig menneske.

Vent litt, du er jo den som hater kvinner som har hatt alt for mange partnere, mens nå er kvinner som ikke vil ligge med gud og hver mann til tross for at han er kjekk monstre? Du kan visst aldri bestemme deg du Waco.

Menn som ikke vil ligge med pene jenter lyver visst de også, du var søt du jeg ringer deg imorgen. makan til forakt uff og uff. Hva skal man gjøre?

At du ilegger hele grupper av ulike individer slike meninger vitner heller om din egen forakt overfor dem, ikke nødvendigvis deres forakt overfor menn. Jeg har truffet på mange kjekke menn, men det er ikke alle kjemien stemmer med, personligheten deres er ikke en jeg liker osv. så hvorfor i alle dager skal jeg spre beina for dem?

Anonym poster: 812c916b87b7cba21667db6d6178b6a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden lar vi egentlig disse bitterpikkene provosere oss gang etter gang? :fnise:

Det tragiske her er at TS og et par andre av mennene her i tråden egentlig forakter seg selv mest.

...en mann må ha utrolig dårlig selvtillit dersom han tror en kvinne forakter han kun fordi hun ikke vil ha sex med han :sjokkert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...