Gå til innhold

Når tok du lappen?


Gjest loveumuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var i 08 at jeg fikk lappen. Bilen er der etter, en Skoda Fabia 08-modell. Har den fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk billappen i 2005, og min første bil kjøpte jeg i 2006, på NZ. Det var en 92-modell Mitsubishi Galant med automatgir. Hadde aldri kjørt slik bil før og ei heller på venstre side av veien før bilen var min.. Hadde 6 fantastiske måneder med denne bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok lappen da jeg var 18, altså 5 år siden. Har fortsatt ikke eid en helt egen bil. Når jeg var nyoppkjørt lånte jeg mamma sin, og nå bruker jeg samboeren sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lappen i 2003, min første bil var en Nissan Primera som jeg kjøpte sammen med min daværende samboer. Min første helt egne bil kjøpte jeg i 2011 og det er en Nissan Micra 2003 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte opp på attenårsdagen i 2001, og kjøpte en Honda CIvic ikke så lenge etterpå. Husker ikke helt årsmodell, men det var kanskje 92?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lappen for snart 3 år siden, da var jeg nesten 20 år gammel. Hater å kjøre bil, men kjøpte meg en gammel golf i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok lappen i 07, og min første bil var en bmw 318 cab 97 mod. :)

Anonym poster: f0970c9a1b20bcbe2f2b596f356266c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjørte opp for 2 år siden (ganske nøyaktig :danse:) og første bilen min kjøpte jeg i november 2012, det er en opel vectra(stasjonsvogn) 2000 modell. må ha plass til alle hundene mine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lappen våren 2011, men har ikke sett behovet for å kjøpe egen bil når jeg kan bruke andres.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2009 og min første bil som jeg enda eier er honda civic 96 automat.

Endret av Simonsays
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...