Gå til innhold

Hvordan playe en player?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er en jeg kjenner som er veldig player. Han pleier å date jenter og plutselig så sier han at han ikke gidder mer osv. Han har vært i et forhold med ei jente for noen år tilbake som varte i mange år da, så det viser jo at han kan få følelser for noen, men han sier selv at han ikke så lett får følelser.

Så de siste ukene har han begynt å vist interesse for meg, og jeg vet jo at han er player, men han vet ikke at jeg vet det. Jeg er ganske hardhudet av meg, og tenker nå at han skal få smake sin egen medisin. Derfor tenker jeg å playe han på vegne av alle jentene han har såret.

Men hvordan greier man å playe en player? Er jo en sannsynlighet for at han kommer til å like meg om jeg skrur på sjarmen og plutselig hører han ikke fra meg på en god stund?

Noen som har playet en player og kan fortelle hva dere gjorde?

Anonym poster: e5c65aca4fc4d3f1dd895e89ec11eb48

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var utilgjenngelig og sjarmerende om hverandre. Altså han fikk noen ord med meg og følte at jeg likte han før noe vekket oppmerksomheten min og jeg måtte gå. Jeg avsluttet alle samtaler vi eventuelt hadde fordi jeg måtte gjøre noe annet og jeg sa ikke alltid ja til ting han ønsket å gjøre med meg. Men jeg var intressert i han, og ikke ute etter å ta han. Hvis det er eneste grunnen synes jeg det er bortkastet tid. At han ikke klarer å slå seg til ro og ikke er voksen nok til å si det er hans problem ikke ditt.

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Du hadde verken brydd deg eller hatt noen som helst interesse av å hevne deg på ham dersom du ikke var stormforelska i ham. Så vær heller ærlig mot deg selv du, og dropp de spillene du spiller. Han har åpenbart allerede playet deg.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 3
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Du kan ikke playe ham med mindre han får følelser for deg, noe han sikkert ikke får heller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg playet en player, men det var ikke med hensikt egentlig. Han som behandlet meg som en DRITT i lang tid (ville ikke binde seg, traff andre jenter osv.), helt til jeg klikket og sa jeg aldri ville se han igjen mer (og da kuttet jeg tvert). Og da viste det seg at han hadde klart å forelske seg i meg likevel, og ringte gråtende i flere måneder etterpå.

Stakkars. Nå er det snart gått et år, og han sier han fremdeles bare tenker på meg. DESSVERRE for han er jeg blitt sammen med en annen (felles venn) som jeg har hatt en crush på i flere år. Bare et spørsmål om tid før denne playeren VIRKELIG blir playet og får høre hva som har skjedd siden sist. Men han ble faktisk gitt scenen en stund - og tabbet seg ut. Karma, karma, karma.

• Liker 2
Skrevet

Du bare overser ham og lever livet ditt videre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...