Gå til innhold

Sletting av profilen på nett (nettdating)

11 stemmer

1. 1. Hvordan slettet du profilen?

• Jeg bestemte det selv og slettet uten å avtale med den jeg dater. Trengte ikke kontakt med noen andre.
    • H*n ville slette sin og ba meg om å gjøre det samme.
    • Jeg slettet ikke. Hva om alt går galt, ikke blir seriøs? Vil gjerne vente mange mnd for å finne ut hva vi har.
    • Jeg slettet ikke, men var ikke pålogget siden jeg møtte h*n jeg er interessert i.
    • Annet (spesifiser)
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

La oss si at du traff noen på nett, begge viser interesse og tar kontakt ofte. Dere møtes flere ganger osv.

Hvordan blir det med deres profil på nett? Sletter du bare din egen? Avtaler dere sammen? Blir du bedt om å gjøre det?

Hva er deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

Og hva syns dere om ei jente dere dater sletter profilen sin? Hvilke signaler sender dette? La oss si at all kommnikasjon på nettet sluttet etter det første møte siden dere begynte å bruke telefon, personlige møter.

Endret av Wei Wei
Skrevet

Jeg slettet min profil etter over tre måneder... før det var jeg nesten aldri pålogget (og stort sett uten å synes som pålogget når jeg var det), men etter hvert tenkte jeg at det er helt unødvendig å ha profilen der nå. Han har fortsatt sin der, men han har heller ikke pleid å være pålogget. Jeg kommer vel til å nevne at jeg har deaktivert profilen, uten at det skal stresse ham. Vi har tatt det ganske rolig med hverandre selv om det er seriøst og bra, og det å ha profilen der såpass lenge har for meg vært en slags (rar?) påminnelse om at han ikke er noe jeg "må" ha for en hver pris, men at jeg faktisk VIL ha ham fordi ting føles riktig.

Anonym poster: 2c73e598c43360d89426ab41e66bb865

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg slettet min profil etter over tre måneder... før det var jeg nesten aldri pålogget (og stort sett uten å synes som pålogget når jeg var det), men etter hvert tenkte jeg at det er helt unødvendig å ha profilen der nå. Han har fortsatt sin der, men han har heller ikke pleid å være pålogget. Jeg kommer vel til å nevne at jeg har deaktivert profilen, uten at det skal stresse ham. Vi har tatt det ganske rolig med hverandre selv om det er seriøst og bra, og det å ha profilen der såpass lenge har for meg vært en slags (rar?) påminnelse om at han ikke er noe jeg "må" ha for en hver pris, men at jeg faktisk VIL ha ham fordi ting føles riktig.

Anonym poster: 2c73e598c43360d89426ab41e66bb865

Mener du at du selv følte deaktivering kunne bety at dine hensikter er mer seriøse og mer forpliktende? Og du beholdt profilen for å føle seg "friere" eller signalisere til ham at du ikke er bundet?

Skrevet

Jeg bare deaktiverte selv og nevnte det i går (vi diskuterte nettsiden). Ville ikke gjøre så mye ut av det og byttet tema. Jeg tror ikke jeg skal skjekke om han har deaktivert sin profil.

Anonym poster: 239bc548f67d3bf3677126017afbf85e

Skrevet

Vi har møttes bare 3 ganger nå, så jeg syns det er for tidlig å deaktivere profilen, selv om jeg er interessert i å bli kjent med bare den ene nå. Men kjener ham for lite til å satse.

Anonym poster: 239bc548f67d3bf3677126017afbf85e

Skrevet

Og hva syns dere om ei jente dere dater sletter profilen deres? Hvilke signaler sender dette? La oss si at all kommnikasjon på nettet sluttet etter det første møte siden dere begynte å bruke telefon, personlige møter.

Hvis HUN hadde slettet MIN profil hadde alle varsellamper blinket knallrødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...