Gå til innhold

Flere som meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente som blir sett på som morsom å være sammen med, godhjerta og snill. Jeg har mange venner, både mannlige og kvinnelige, men jeg har ikke kjæreste. Jeg har så utrolig lyst på noen å dele hverdagen med, noen som elsker meg, noen som jeg elsker og noen jeg vil være med resten av livet.

Tingen er at jeg ganske snart begynner å bli litt panisk, for flere av vennene mine har samboer, hus og barn, og jeg føler meg som den eneste som ikke kommer noen veg i livet. Jeg er riktignok bare 22 år, men jeg har en familie som maser hull i hodet på meg om jeg snart skal få meg kjæreste o.l. Jeg vet ikke om det er presset fra "de andre" som setter meg i en slik panisk desperasjon etter å få meg kjæreste, eller om det faktisk er meg selv:p

Tingen er at hver gang jeg møter en gutt jeg er interessert i, har jeg veldig lett for å friendzone han.

Dere på KG er jo eksperter på det meste, så kanskje noen har noe tips til meg? Slik at jeg lærer meg å ikke friendzone alle og enhver hele tiden:p

Anonym poster: 404eb4bee7fa0a54804638bb94da177e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg er ei jente som blir sett på som morsom å være sammen med, godhjerta og snill. Jeg har mange venner, både mannlige og kvinnelige, men jeg har ikke kjæreste. Jeg har så utrolig lyst på noen å dele hverdagen med, noen som elsker meg, noen som jeg elsker og noen jeg vil være med resten av livet.

Tingen er at jeg ganske snart begynner å bli litt panisk, for flere av vennene mine har samboer, hus og barn, og jeg føler meg som den eneste som ikke kommer noen veg i livet. Jeg er riktignok bare 22 år, men jeg har en familie som maser hull i hodet på meg om jeg snart skal få meg kjæreste o.l. Jeg vet ikke om det er presset fra "de andre" som setter meg i en slik panisk desperasjon etter å få meg kjæreste, eller om det faktisk er meg selv:p

Tingen er at hver gang jeg møter en gutt jeg er interessert i, har jeg veldig lett for å friendzone han.

Dere på KG er jo eksperter på det meste, så kanskje noen har noe tips til meg? Slik at jeg lærer meg å ikke friendzone alle og enhver hele tiden:p

herregud kvinne, du er 22 år! slutt å stress med det.. jo mer du stresser, jo lenger tid tar det å finne seg en.

Det er ihvertfall min erfaring.. det er lettere å finne seg noen om du ikke har haukeblikk over markedet til en hver tid, og desuten så vil jeg påstå at det er langt mer normalt å ikke ha samboer, hus og barn i din alder enn å ha det..

Benytt deg heller av friheten du har! ..

Endret av NozMonster
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker du noen av de single vennene dine? hvis ha ville jeg prøvd meg der.

Anonym poster: 7efef274342c39a45f0885075bda8bce

AnonymBruker
Skrevet

herregud kvinne, du er 22 år! slutt å stress med det.. jo mer du stresser, jo lenger tid tar det å finne seg en.

Det er ihvertfall min erfaring.. det er lettere å finne seg noen om du ikke har haukeblikk over markedet til en hver tid, og desuten så vil jeg påstå at det er langt mer normalt å ikke ha samboer, hus og barn i din alder enn å ha det..

Hehe, det er vel egentlig det jeg tenker også, men jeg må innrømme at det hadde gjort seg med en kjæreste.. Men som du sier, jeg må vel bare benytte den friheten jeg har:)

AnonymBruker
Skrevet

Liker du noen av de single vennene dine? hvis ha ville jeg prøvd meg der.

Ja, jeg gjør det. Men jeg føler at det blir litt rart, etter som vi har vært venner i flere år, og jeg kan fortelle alt til dem:p de fleste kompisene mine er jeg sammen med stort sett hver dag, og det har utviklet seg til et bror/søster vennskap:p

AnonymBruker
Skrevet

Ja,ikke stress, blir lettere når du er 30..

Anonym poster: 946b5bfd88cf4838e9e097367889ead9

Skrevet (endret)

Hvorfor det?

Endret av lygekryss
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjør det. Men jeg føler at det blir litt rart, etter som vi har vært venner i flere år, og jeg kan fortelle alt til dem:p de fleste kompisene mine er jeg sammen med stort sett hver dag, og det har utviklet seg til et bror/søster vennskap:p

Mente jo som kjæreste, forstod jo at du likte vennene dine som venner:-)

Om du ikke vil ha vennene dine så sjekk kolleger, medstudenter, osv.

Må vel nesten ville ha noen som kjæreste når du er så sosial som du er(henger med flere hver dag) i tillegg til ønkser en kjæreste.

Nei, har trua på deg, Er selv gutt og synes alle de morsomme og snille jentene er tatt så ville vært rart om du ikke fikk kjæreste.

Skrevet

Du er bare 22 år. Jeg er 25 og har det sånn! Du trenger ikke panikk i det hele tatt. Du kan ta det heeeelt med ro.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det?

Fordi jeg er nok litt usikker på meg selv om jeg er bra nok:p den forrige kjæresten min var utro, så jeg fikk meg en liten smell der. Om jeg friendzoner folk er det enklere å ikke bli såret:)

AnonymBruker
Skrevet

Mente jo som kjæreste, forstod jo at du likte vennene dine som venner:-)

Om du ikke vil ha vennene dine så sjekk kolleger, medstudenter, osv.

Må vel nesten ville ha noen som kjæreste når du er så sosial som du er(henger med flere hver dag) i tillegg til ønkser en kjæreste.

Nei, har trua på deg, Er selv gutt og synes alle de morsomme og snille jentene er tatt så ville vært rart om du ikke fikk kjæreste.

Hehe, de fleste morsomme og snille guttene er også tatt:p men det ordner seg nok til slutt;)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er nok litt usikker på meg selv om jeg er bra nok:p den forrige kjæresten min var utro, så jeg fikk meg en liten smell der. Om jeg friendzoner folk er det enklere å ikke bli såret:)

Ah, trodde først du var 22 og aldri hatt kjæreste, du er "bare" singel.

Anonym poster: 74fd450e8a0494f8473634889d556db4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, de fleste morsomme og snille guttene er også tatt:p

Kanskje, men synes morsomme jenter er litt sjeldnere enn morsomme gutter.

Skrevet

Du må ikke la det være et hinder for å treffe drømmemannen! Så hvis jeg aldri sjekker opp en dame igjen, selv om jeg gikk på en smell sist, så er det mye enklere fordi da blir jeg heller aldri skuffet? :klo:

Skrevet

Du må ikke la det være et hinder for å treffe drømmemannen! Så hvis jeg aldri sjekker opp en dame igjen, selv om jeg gikk på en smell sist, så er det mye enklere fordi da blir jeg heller aldri skuffet? :klo:

Hehe, jeg skjønner hva du mener;) nei, kanskje jeg skal slutte å tenke så mye, og heller bare ta sjangsen når den byr seg:)

Skrevet

Hei!

Jeg er riktignok bare 22 år, men jeg har en familie som maser hull i hodet på meg om jeg snart skal få meg kjæreste o.l. Jeg vet ikke om det er presset fra "de andre" som setter meg i en slik panisk desperasjon etter å få meg kjæreste, eller om det faktisk er meg selv:p

Ta med deg en på etparogførti hjem til familien, da blir det stilt tipper jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde helt samme problemet som deg, og jeg var bare 16 (sommeren det året jeg fylte 17) Den sommeren bare sluttet jeg helt stresse med det, og brått fant en gutt meg! Da hadde aldri jeg vært i noe forhold før :)

Anonym poster: 38f3cd264558857d9c729ab22c28acb2

• Liker 1
Skrevet

Å havne i "friendzone" skjer fordi man ikke utfordrer hverandre på det mer intime planet tror jeg. At man ikke helt tør å vise hva man faktisk vil med hverandre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...