Gå til innhold

Hvordan avvise en mann på en fin måte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har kommet i en ganske forferdelig situasjon. Jeg har møtt to flotte menn. Begge er altså interessert i meg.

Det er ikke noe på gang med noen av dem enda, men jeg tenker at jo fortere jeg avviser den ene, jo mindre lei seg vil han bli.

Fyr nr. 1 har jeg best tone med vil jeg si. Jeg har pratet mye mer med han enn med fyr nr.2 og vi har god kjemi og tiltrekning til hverandre. Han gir meg komplimenter om at jeg er så søt og flott osv. Og vi kjenner hverandre så godt føler jeg.

Fyr nr. 2 var akkurat på besøk hos meg, og han er veldig hyggelig og vi har samme humor og sånn, men så tror jeg at jeg har begynt å like fyr nr 1 og da er det vanskelig å gi han en sjanse på en måte. Han har ikke gitt meg komplimenter enda, men han er som sagt veldig hyggelig.

Jeg kjenner ikke fyr nr 2 så veldig godt, så det er kanskje lettest for meg å "avvise" han, men hvordan gjør jeg det på en måte som ikke er så kald?

Er jo ikke sikkert det kommer til å funke med fyr 1 heller, men jeg er ikke en sånn person som har "backup" om noe skjer.

Jeg vet at fyr nr 2 har mye å gjøre hele tiden, og det har forsåvidt jeg og så jeg kan jo komme med unnskyldninger når han spør om jeg vil være med på ditt og datt, men da blir han jo kanskje litt lei seg. Det blir han vel ihvertfall om jeg ikke svarer på sms osv i det hele tatt. Er jo ikke sikkert at han blir lei seg engang siden han ikke kan ha rukket å blitt betatt av meg o.l. Er ikke lenge siden han fikk vite navnet mitt, så dere skjønner.

Noen som kan hjelpe?

Anonym poster: 3a0f7f7e38c018ff3ce83af40f2f24b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er? Det er jo en fin måte å gjører det på, mener nå jeg da hverfall.

• Liker 2
Skrevet

Ja, si det som det er. Det sårer nok mye mindre enn om du kommer med en masse unnskyldninger om at det ikke passer fordi du er opptatt. På den måten slipper han å gå rundt med falske forhåpninger også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, si det som det er. Det sårer nok mye mindre enn om du kommer med en masse unnskyldninger om at det ikke passer fordi du er opptatt. På den måten slipper han å gå rundt med falske forhåpninger også.

Okei, da får jeg gjøre det. Kan jo sende han en sms, men hva skal jeg skrive? Noen forslag?

Åhh.. dette gjør så vondt.

Anonym poster: 9cd452527ea92fb3ad65cf19911407ed

Skrevet

Ring ham heller. Det virker litt klønete å skulle forklare det per sms.

AnonymBruker
Skrevet

Ring ham heller. Det virker litt klønete å skulle forklare det per sms.

Så tøff er jeg ikke..

-TS

Anonym poster: 9cd452527ea92fb3ad65cf19911407ed

Skrevet

Så fordi fyr nr 1 gir deg komplimenter gidder du ikke bli kjent med fyr nr 2? Og hvorfor har du begynnt å date to stk samtidig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De problemene du skaper selv, får du finne løsningen på selv.

Anonym poster: 51137843da53d7ea2005f3d703d65e36

• Liker 2
Skrevet

Bare si at du ikke er like interessert som du trodde. Eller at du har møtt en annen. Det verste du kan gjøre er å bare kutte han ut, det er så uhøflig og forbehold folk under 18år.

• Liker 1
Skrevet

Igjen, si det som det er. Du syns han er en bra fyr som du liker og ønsker vel, men det er en annen du liker enda bedre og ønsker å satse på. Det er så realt som det kan bli.

Det er helt umulig å gardere seg mot å skuffe ham om han hadde forhåpninger om noe mer, men det tåler han nok helt sikker fint.

• Liker 1
Skrevet

Send en melding og si at du føler dere ikke passer sammen. Synes det er unødvending å dra inn at du har møtt en annen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...