Gå til innhold

Er det dårlig utvalg på sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er for mange stygge menn der, rett og slett!

Hvor finner jeg de bra mennene?

Og hvordan er det andre veien? Føler menn at det er et godt utvalg av kvinner der inne?

Anonym poster: 325a0cf3d08aedc8f6f0be2c3648c499

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bra menn finner du i sjakklubber, i sykepleieryrker, innenfor omsorgsyrker. Men hva har det å være bra med utseende å gjøre lurer nå jeg på? :klo:

Anonym poster: 1b27dd011c1a362c278f18f02dee6b6a

Skrevet

Medlemsmassen fornyer seg på alle nettdatingsidene hele tiden, og smaken er som baken..

Gjest Lurifix
Skrevet

Utseendemessig er jo det en gullgruve av kvinner der.

AnonymBruker
Skrevet

Bra menn finner du i sjakklubber, i sykepleieryrker, innenfor omsorgsyrker. Men hva har det å være bra med utseende å gjøre lurer nå jeg på? :klo:

Anonym poster: 1b27dd011c1a362c278f18f02dee6b6a

Burde formulert meg annerledes.

Sukker har generelt et dårlig utvalg av menn har jeg inntrykk av. Mange av de kan ikke en gang lese virker det som. Sender meg meldinger og spør om ting det står om i klartekst på profilen min.

En bra mann er ikke synnonymt med en kjekk mann, men man bør ha NOEN attraktive kvaliter. Det være seg et heldig utseende, spennende personlighet eller en god utdannelse. Det blir vanskelig å luke ut blant godt over 300 meldinger hvem som har dette når alt de har er et litt uheldig bilde av seg selv (hvis de har bilde i det hele tatt), og ikke så mye som litt informasjon en gang. Og når de i tillegg kliner til og spørr hva jeg jobber med, når det kan leses 2 stedet på profilen min får jeg ikke inntrykk av at de er superintelligente heller.

Anonym poster: 64396084a4193ab04e0257a184a78fdf

• Liker 2
Skrevet

Om det er mange pene menn der vet jeg rett og slett ikke, for det er så sykt mye stygge bilder!

Noen mennesker burde ha sin egen PR-avdeling

Skrevet

Om det er mange pene menn der vet jeg rett og slett ikke, for det er så sykt mye stygge bilder!

Noen mennesker burde ha sin egen PR-avdeling

Ikke så gøy når det går andre veien heller da. Når jenta er langt penere på bildet enn i virkeligheten.

Anonym poster: 9dbdde322d5cda93bf9decadd9094351

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Dårlig utvalg, hørtes mer ut som en søndagsåpen butikk eller Joker.

Skrevet

Ikke så gøy når det går andre veien heller da. Når jenta er langt penere på bildet enn i virkeligheten.

Har du opplevd det? Hva skjedde? Og på hvilken måte skilte hun seg fra bildene hun la ut?

Anonym poster: 6a3d73453828f809e654b6849e064736

Skrevet

Har du opplevd det? Hva skjedde? Og på hvilken måte skilte hun seg fra bildene hun la ut?

jeg vet ikke hva de har gjort, men de lignet i hvert fall ikke på bildet de ga.Noen ganger er det nok bare et eldre bilde fra da personen var i bedre form(så stor forskjell at man ser de har lagt på seg i ansiktet), andre ganger er det sikkert mye sminke og lys.

Skrevet

jeg vet ikke hva de har gjort, men de lignet i hvert fall ikke på bildet de ga.Noen ganger er det nok bare et eldre bilde fra da personen var i bedre form(så stor forskjell at man ser de har lagt på seg i ansiktet), andre ganger er det sikkert mye sminke og lys.

Var det nok til at du mistet interessen da? Eller ble det noe mer enn èn date? Jeg er dame på sukker og har lagt ut bilder av meg selv i flere situasjoner; pyntet, sliten/trøtt, blid, ikke så blid osv..Er veldig redd for å skape feil inntrykk, nesten så jeg ikke tør å treffe noen .. :(

Skrevet

Jeg fant en relativt kjekk, oppegående romantisk mann med tjukk lommebok der. Så noe bra er det mulig å finne ;)

Anonym poster: ffc0ac45a1ef7ff6232f0432642c7ac3

Skrevet

Var det nok til at du mistet interessen da? Eller ble det noe mer enn èn date? Jeg er dame på sukker og har lagt ut bilder av meg selv i flere situasjoner; pyntet, sliten/trøtt, blid, ikke så blid osv..Er veldig redd for å skape feil inntrykk, nesten så jeg ikke tør å treffe noen .. :(

Nei, mistet ikke interessen.

Vet ikke om jeg er den rette til å gi råd, for jeg finner ikke kjæreste. Men ja jeg foretrekker litt flere bilder. "sliten, trøtt, osv" er kanskje ikke det lureste da. Man bløffer ikke fordi man smiler på bildet.

Skrevet (endret)

Jeg har 12 bilder i albumet mitt da. Hvis møteplassen er REMA1000 er Sukker Jacobs på Ekeberg!

Har en mengde attraktive damer jeg ikke hadde klart å pløye gjennom på flere år fremover. I match over 90 telte jeg 30 sider damer, og det er 50 profiler pr side.

ikke at matchtallet har så mye og si altså, har f eks over 90 i match med Nettinettet også, og vi er mye uenige.

Jeg får vel ca en melding om dagen i snitt, og flere svar også fra bra damer, i tillegg til en haug hjerter.

Endret av Sommee
Skrevet

Jeg har 12 bilder i albumet mitt da. Hvis møteplassen er REMA1000 er Sukker Jacobs på Ekeberg!

Har en mengde attraktive damer jeg ikke hadde klart å pløye gjennom på flere år fremover. I match over 90 telte jeg 30 sider damer, og det er 50 profiler pr side.

ikke at matchtallet har så mye og si altså, har f eks over 90 i match med Nettinettet også, og vi er mye uenige.

Jeg får vel ca en melding om dagen i snitt, og flere svar også fra bra damer, i tillegg til en haug hjerter.

Hva mener du med attraktiv? Glansbilde-pen? Vett i skallen? Begge deler? Ingen av delene?

Skrevet

representerer bare utvalget i Norge!

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du med attraktiv? Glansbilde-pen? Vett i skallen? Begge deler? Ingen av delene?

Begge deler. Så klart, vett i skallen vet man aldri før man har møtt dem da. Og bilder kan ljuge, men ikke alle bilder juger, så ja, pene jenter.

Skrevet

Jeg lurer ofte på hvordan konkurransen er! Om det er ca. 50/50 gutter og jenter, så ser jeg for meg at de som har tatt seg bryet med å skrive en litt intelligent profiltekst er skikkelig populære for dem er det virkelig ikke mange av!

Anonym poster: 26d8844a672485c4c23b60988e4548c2

Skrevet

Jeg lurer ofte på hvordan konkurransen er! Om det er ca. 50/50 gutter og jenter, så ser jeg for meg at de som har tatt seg bryet med å skrive en litt intelligent profiltekst er skikkelig populære for dem er det virkelig ikke mange av!

de virkelig populære slipper sikkert å skrive meldinger, holder å sile ut de de får.

Men kanskje litt teit å velge ut en partner ut ifra om alle andre vil ha han, er jo dere to som skal passe sammen.

Skrevet

de virkelig populære slipper sikkert å skrive meldinger, holder å sile ut de de får.

Men kanskje litt teit å velge ut en partner ut ifra om alle andre vil ha han, er jo dere to som skal passe sammen.

Jo da, det er sant det. Jeg er sånn passe søt, bittelitt rund (+10 kg) med en utfyllende og bittelitt morsom profiltekst som inviterer til kommentarer. Har tatt bort den biten i profilen om kroppfasong fordi det blir feil uansett, men har nyere bilder i helfigur.

Peiler meg med vilje inn på gutter med et godt smil, ikke nødvendigvis de kjekkeste, men de jeg ville hatt sjans på irl (jeg er jo ingen fitness-babe selv). Likevel får jeg sjelden svar! Det er derfor jeg tenker at de intelligente gutta må ha nok å velge i!

Selv får jeg mld fra folk som jeg åpenbart ikke passer sammen med, men som ikke har vett nok til å innse det. Jeg for ekstremt få mld. Får disse gutta SÅ mange flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...