Gå til innhold

Menn: Rivalisering mellom kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet rettes i hovedsak mot menn, men kvinner kan for all del svare om de har synspunkter:

Sett at to kvinner er interessert/forelsket i deg, og de ryker i tottene på hverandre for å prøve å overgå hverandre i å vinne din gunst (scenario ala "The Bachelor") med munnhuggeri, backstabbing og krokodilletårer. Hva tenker du da?

A: Kult! To jenter vil slåss om meg, måtte den beste vinne!

B: Fullstendig likegyldig. Jeg vet hvem jeg ville valgt uavhengig av bitchingen

C: Jævla barnslig oppførsel, jeg vil ikke ha noen av dem

D: Annet

Blir det i det hele tatt sett på som akseptabelt av en kvinne å "fight for your man" på lik linje med menn som vil slåss for sin kvinne? Eller er det bare patetisk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd, men hadde vel visst hvem jeg likte uansett og tatt parti med henne.

Anonym poster: d222b1fc387624e6fcd8b03b82b1d599

Skrevet

Backstabbing og munnhuggeri kan nok raskt slå tilbake på de agressive parter.

Umiddelbart ville jeg tenkt, herregud så patetisk, men samtidig kult, jeg "tester ut" begge og dumper dem etterpå.

Men det kan jo hende at en av dem er en bedre pakke enn den andre, og det som vil avgjøre det er neppe graden av baksnakking som bedrives.

Da er det langt bedre å vise seg som en mer selvsikker, empatisk og intelligent kvinne med stil og finesse. Sexy blikk og smil, godduft og en matchende klesstil, en sunn flott kropp, lekenhet, åpenhet, litt villhet, spennende initiativ - åh du kommer så mye lengre,

Skrevet

A: Kult! To jenter vil slåss om meg, måtte den beste vinne! Yay im soooo handsome....

Men, A er dessverre ofte fulgt av C, siden mange av en eller annen merkelig grunn tror at det å sette andre i et dårlig lys, får dem til å se bedre ut...

• Liker 2
Gjest Lurifix
Skrevet

Så mye negativt jeg har sagt om meg selv på kvinnefronten så har jeg utrolig nok opplevd dette da jeg var rundt 18 år gammel.

Jeg gikk for alternativ C da og jeg hadde gått for alternativ C nå.

Gjest Summers
Skrevet

Så mye negativt jeg har sagt om meg selv på kvinnefronten så har jeg utrolig nok opplevd dette da jeg var rundt 18 år gammel.

Jeg gikk for alternativ C da og jeg hadde gått for alternativ C nå.

Sett skatevideoen din så tviler faktisk ikke.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skjedde før sist sommer. Jeg tok et valg. Hun ene dumpet jeg, og hun andre ble min kjæreste (nå eks).

Endret av Pene sko...
Skrevet

Skjedde før sist sommer. Jeg tok et valg. Hun ene dumpet jeg, og hun andre ble min kjæreste (nå eks).

Hva gjorde at du valgte henne?

Skrevet (endret)

Hva gjorde at du valgte henne?

*

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg syns ett kvinnemenneske er mer enn slitsomt nok.

To må være uutholdelig.

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet rettes i hovedsak mot menn, men kvinner kan for all del svare om de har synspunkter:

Sett at to kvinner er interessert/forelsket i deg, og de ryker i tottene på hverandre for å prøve å overgå hverandre i å vinne din gunst (scenario ala "The Bachelor") med munnhuggeri, backstabbing og krokodilletårer. Hva tenker du da?

A: Kult! To jenter vil slåss om meg, måtte den beste vinne!

B: Fullstendig likegyldig. Jeg vet hvem jeg ville valgt uavhengig av bitchingen

D: Annet

Blir det i det hele tatt sett på som akseptabelt av en kvinne å "fight for your man" på lik linje med menn som vil slåss for sin kvinne? Eller er det bare patetisk?

B

Hva kvinner gjør eller ikke gjør er ikke så viktig for menn. Krokodilletårer er alltid patetisk.

Anonym poster: 97ee2f01b89773da85a6a341734b04c5

• Liker 1
Skrevet

Der blir rent teoretisk. Jeg er ikke så glad i damer som krangler og bitcher og tviler på at noen hadde kranglet seg "opp". Litt for trashy på feile måten for meg, så kanskje den som bitchet minst? :klo:

Svaret hadde nok blitt B: Fullstendig likegyldig. Jeg vet hvem jeg ville valgt uavhengig av bitchingen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg i det hele tatt følte noe for noen av de så B. Men jeg skjønner ikke helt hva jeg har fått i meg som har fått meg til å like noen som oppfører seg på den måten. Nei, C er nok det jeg ville følt mest av alt. Ja da, det er så klisjé att gutter liker jenter som lugger og går løs på hverandre. Men for meg ville det bare falt langt bort fra hva jeg synes er anstendig og jeg ville mest av alt følt flauhet, ikke glede eller stolthet, over noen som oppførte seg på den måten.

Anonym poster: 79c33e181995f0ca4470493ba9124162

Skrevet

Jeg greier helt fint å ikke anngripe mennesker jeg blir sur på, og det samme forventer jeg av alle oppegående mennesker.

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Sett skatevideoen din så tviler faktisk ikke.

hahahaha =) da jeg var et nytt fjes i byen så sendte jentene gutter hele tiden for å spørre hvor gammel jeg var når vi var ute å skata :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...