Gå til innhold

Motorsykkel klær


WTForum

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en Suzuki gsx r 600 2011 modell, men jeg mangler klær.. jeg ønsker meg en hel skinndress, gjerne jakke og bukse som går ann å glidelåse sammen.. så eg lurer på om noen vet om en nettside hvor man får kjøpt billige sånne dresser :) gjerne noe som matcher sykkelen litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.louis.de

Har handla mye fra dem, men anbefaler å stikke innom en butikk fremfor å handle online når det gjelder klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tenkte å prøve størrelser i butikk kanskje, for eg skal kjøpe hjelmen fra butikk, vil ikke at den skal bli skadet under sending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg absolutt tatt en tur til Tyskland (f.eks. Hamburg, der har de stor butikk med enormt utvalg og mye på salg!) og kjøpt alt der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, uten å måtte dra til et annet land liksom. derfor eg lurer på om noen har noen gode nettsider ;) hvis ikke hadde eg skrevet om noen som vet om butikker i andre land:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan glemme "billige" MC-klær i Norge, iallfall om du er avhengig av et utsalgssted hvor du kan prøve klærne først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bullfighter er jo forsåvidt et rimelig alternativ, men synes ikke kvaliteten er på topp.

www.bullfighter.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på finn?

ja, eg har sett litt der, men e så vanskelig å finne størrelsen, må liksom gå inn på hver enkelt å styre på.. men fant faktisk en del på ebay :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...