Gå til innhold

.....derfor bør vi ta kvinnepsyken på alvor....

Anbefalte innlegg

waco

Kvinnepsyken er veldig avansert. Dette søsterskapet har gjort menn til tjenere og kvinner til herskerinner. Det er menn som bygger bruer, legger vei og finner opp ny teknologi, alt dette arbeidet for at kvinneledere skal få sin frihet til å undertrykke mannen.

Vi oppfant bilen for samferdsel, og Benz hadde nok ikke i tankene at kvinner skulle benytte anledningen til å kjøre rundt å fortelle sladderhistorier. Graham Bell fikk heldigvis ikke oppleve hvordan telefonen blir brukt som våpen av kvinner. Det er ingen hemmelighet at stadig flere damer får inkasso for sine mobilregninger. Kvinner liker å styre. Vi bør prøve å forstå hvordan religioner har advart oss mot kvinner. Din lyst skal stå til din mann og han skal råde over deg opplyser første mosebok. Selv fanden leser bibelen, og overalt i hele verden og i all verdens tid har menneskeheten prøvd å holde kvinner som fødemaskiner isolert uten rettigheter.

Hvorfor har dette vært nødvendig?

Årsaken er at kvinner er fødte ledere, de elsker å kontrollere sine omgivelser. Selv om mannen oppfant mobilen er det kvinner som bruker den til ryktespredning og manipulasjoner.

Nitti prosent av de som ringer inn og stemmer ved BigBrother er jenter. Kan vi nå en gang for alle fastslå at særlig kvinner liker å kontrollere andre menneskers skjebner?

Mannen er en evig trell som har hatt som eneste mål å gjøre kvinner lykkelige. Noen sier at kvinner har blitt undertrykket i totusen år.

Jeg vil si at menn har blitt underkuet i tyvetusen år. Dronning Isabella sendte Cristobal Columbus av gårde for finne sjøveien til India. For mange menn et umenneskelig slit. Hvor mange pyramider har ikke faraoer bygget til sine Dronninger?

Det er mange årsaker til at vi bør være litt oppmerksomme på kvinners psyke.

Når er det mennesker i den vestlige verden vil begynne å ta kvinnelist på alvor?

Waco

….reflekterer litt over kvinners væremåte….

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linnda

Kan du ikke heller klage over kvinner til dine kamerater?

Du kommer ikke særlig langt med den slags innlegg her. Hvert fall ikke hos meg.

Jeg har bestemt meg for å ikke la meg provosere lenger av deg, Waco. Du er en liten guttetass som bare søker voldsomme reaksjoner fra oss kvinner. Detso mere vi reagerer, desto bredere blir vel smilet om din munn!

Men for all del. Du kan bare fortsette og spy ut eder og galle, men du vil ikke få meg på nakken lengre.

For jeg har et godt og harmonisk forhold til min kjære. Har god kontakt med min familie. Og jeg har gode venner rundt meg. Altså, jeg har det jeg trenger.

Lykke til videre, Waco!

Håper du finner en kvinne du kan være fornøyd med. Men vær OBS!, du vil vel ikke ha en undertrykket, stakkarslig kvinne som ikke tørr å si imot deg!

12

Lenke til innlegg
Del på andre sider
waco

Av prinsipp kommenterer jeg ikke svar som ikke skiller mellom sak/person......

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rita

Den kvinnelige psyken er sannelig ikke lett å få has på.

Jeg likte den vrien om at vi er født ledere. Så er vi for farlig til å styre. Og må undertrykkes og holdes unna alle posisjoner hvor vi får muligheter til å gjøre det vi egentlig er født til.

Neigud om jeg finner meg i det lenger. Heretter vil jeg være/bli det som var utgangspunktet. Det jeg er født til!!

Hele mitt liv har jeg lurt på om det egentlig er på riktig hylle i livet. Det har vært et eller annet jeg ikke helt har fått tak i, ett eller annet som har manglet. Nå vet jeg det. Jeg er født til å lede!! Takk Waco for denne vidunderlige opplysning.

Nå kvinner!! Nå bretter vi opp ermene og virkelig tar kontrollen. Nå trenger vi ikke være listige lenger. Vi kan åpent stå frem som de vi er, nemlig de egentlig fødte LEDERE.

Var det ikke det du mente Waco?12

Lenke til innlegg
Del på andre sider
waco

Rita....du er bemerkelseverdig nærme sannheten. Å undertrykke kvinnen har vært menneskehetens overlevelseinstikt.

Hadde kvinnene styrt ville vi fremdeles bodd i huler.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Rita

Tja....kanskje hadde det vært like greit å bo i huler. Så hadde vi sluppet alt stæsje og nipset som vi omgir oss med i alle husene våre.

Når jeg tenker meg om så liker jeg IKKE så mye stæsj. Men jeg måtte hatt strøm!! Og telefon!!! Og PC!! Og TV!! Ellers hadde det pinadø gått lukt til hel####. Det vil jeg jo ikke. Dog, en liten hule hadde vært greit ja!

Bemerkelsesverdig???....hmmmm...godt at jeg kan bemerke meg med noe tilnærmelsesvis lik sannheten. Litt stolt nå i lille hjertet mitt!!

Rita;-)1212[ Dette Innlegg er endret av: Rita den 2002-06-02 20:24 ]

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anonymous

Yo, Rita!

Så trekk inn pusten og kvess dine klør

og gå til kamp uten å være redd for å dø

det er plass nok i vår hemmelige verden.....

Stå på quinder, rust eder til kamp, nå skal vi ta tilbake vårt domene.....!

Takk Waco fordi du "leder" oss inn i fristelsen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kinga

En bemerkelsesverdig ting ved deg, Waco, er at du har skjønt en viktig ting:

Den største feilen man kan gjøre i kamp, er å undervurdere sin fiende.

Ellers er det nok mange her som av prinsipp ikke kommenterer innlegg som generaliserer så altfor mye.

Så jeg lar det bli med det.

Fortsatt god kveld icon_smile.gif12

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mathias

hehehehehehehehehehehehe

Utrolig morsomt å lese!! icon_smile.gif

Snakk omikke å se helheten og samspillet og behovetfor begge kjønn, for ikke å snakke om oppmerksomhetsbehovet.....

Ha en god dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...