Jump to content
linsina

PSMF - veien mot et slankere liv. Flere?

Recommended Posts

linsina

Jeg holder ikke ut mer jeg... Vil ha brød, knekkebrød, hele egg, melk og alt annet av normal sunn mat! Gikk iallefall ned noen cm rundt om på hele kroppen og 2 kg.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg holder ikke ut mer jeg... Vil ha brød, knekkebrød, hele egg, melk og alt annet av normal sunn mat! Gikk iallefall ned noen cm rundt om på hele kroppen og 2 kg.

For tre dager siden skrev du at du elsket maten jo!

Anonym poster: 2b225c4301f0e7f6986f351718b84fb1

Tina87

Alle får en knekk i alle diettene! Ha en dag hvor du spiser litt av hva du vil ha/har lyst på. Også på dietten igjen! Det er tøft! Men jeg synes du er flink jeg!!:) lykke til videre!!:)

AnonymBruker

Men det er vel nettopp det som er påpekt tidligere i tråden - jo mer ekstrem dietten er, desto større sjanse er det for å ramle av underveis. Om man heller satser på varige livsstilendringer som det faktisk er mulig å leve med, er det mindre sjanse for cravings og stadige sprekker - med påfølgende dårlig samvittighet.

Anonym poster: 8a4efa48d2ad4c93c4bb4780c97f7d30

Yme

Men det er vel nettopp det som er påpekt tidligere i tråden - jo mer ekstrem dietten er, desto større sjanse er det for å ramle av underveis. Om man heller satser på varige livsstilendringer som det faktisk er mulig å leve med, er det mindre sjanse for cravings og stadige sprekker - med påfølgende dårlig samvittighet.

Anonym poster: 8a4efa48d2ad4c93c4bb4780c97f7d30

Noen sprekker, mens for andre går det helt fint. Jeg gikk på den i 2 måneder (som er alt for lenge å gå på en sånn diett), for å sjekke hvordan den funka, og det gikk helt fint. Jeg fulgte dietten til punkt og prikke, noe som inkluderer 1 spisedag i uka, hvor man spiser hva man vil.

Jeg hadde veldig ofte lyst på pannekaker, men da hadde jeg jo bare noe ekstra å glede meg til helgen for.

Det er åpenbart ikke bra for kroppen. Jeg merka det ikke selv under dietten, men jeg blei sakte men sikkert ganske deprimert. Først da jeg begynte med normal mat (for meg er det frukt, grønnsaker, døde dyr, og ting som kommer fra dem, men ikke melk eller korn) igjen, merka jeg hvor mye gladere jeg blei av å mate kroppen med skikkelig næring.

linsina

Så har vi sånne anonyme brukere som deg da, tøffe seg bak skjermen :) Men jo, jeg elsker maten som er på PSMF, og spiser den fortsatt, MEN jeg tilsetter litt andre ting også, som gjør måltidet helt komplett for meg ;)

Annonse

prinsesseM

Flere i denne tråden nå som går på psmf?

jeg fortsetter en stund til :) Kjenner det godt på kroppen at jeg mister hele tiden. Og syns ikke maten er ille heller nå når jeg er kommet godt inn i det!

linsina

Hvor mye har du gått ned? :)

christine_

Hei! Jeg er på dag 4, av 10 mest sannsynlig! Har relativt lav fett% og målet er en ferie tur neste helg;)

Fornøyd med maten på PSMF, da dette er noe jeg pleier å spise fra før, bare ikke så ofte og mye, og pluss fett og karbo!

Jeg lå på 59,6 - 61 før jeg begynte, ikveld veide jeg 58,6:)

Har mye energi og er mett hele tiden!

Hvis noen lurer på hva jeg spiser/trener bare å spør..

christine_

Holder meg til kyllingfilet, karbonadedeig, torsk og laks! 1 stor kyllingfilet/150g karbodeig 5%/et serveringsstykke torsk/laks elle ørret!Grønnsakene varieres mellom brokkoli, blomkål, løk, paprika, spinat, salat, stangselleri. Bruker endel grønnsaker ved siden av. Koker, steker i ovn eller i panne med vann. Bruker masse krydder.

Mellommåltid: mager kesam eller mager cc med fun light.

Blander innimellom kesam/cc med hot Devil cayenne sauce og har ved siden av maten evt.

Eller walden farms bacon ranch dressing fra iHerb!

Vant med styrketrening, tungt, men nå trener jeg med lettere vekter, eller tar en 30-60 min rolig på mølla. Jeg har en jobb der jeg har perioder med fri, og den er relativt stillesittende.

prinsesseM

Hvor mye har du gått ned? :)

Har gått ned ca 6-7 kg på de siste 16 dagene :) fornøyd med det. Skal holde en stund til siden jeg ar ganske mye og ta av! :)