AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hei! Jeg har lyst til å ha en morsom og dristig profiltekst på møteplassen. Jeg er så lei av de standartekstene "som liker å gå tur i skog og mark" osv. Er det noen som har en morsom en på lager? Anonym poster: 10cc85a561e93c658fc2db391fdaa7b7 1
OnFire Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Enten finn på noe selv eller la det være. Profiltekster skal være deg. 2
Nettinettet Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Hva er grunnen til at du har profil da? Oppmerksomhet eller kjærlighet? 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har profil for å bli kjent med nye folk, og håper det er noen der som kan være noe for meg:) Anonym poster: f1ac55ce5eebc100a1f00fbe1ca865cc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Ts over forresten:) Anonym poster: f1ac55ce5eebc100a1f00fbe1ca865cc
Pene sko... Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Skriv en morsom kåseriaktig tekst om deg selv som person. Eller du kan forme profilteksten som en slags liten historie for dine potensielle lesere. Noen av verdens mest berømte tekster/noveller fyller snaut nok en spalte. Endret 2. januar 2013 av Pene sko...
Nettinettet Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Jeg har profil for å bli kjent med nye folk, og håper det er noen der som kan være noe for meg:) Anonym poster: f1ac55ce5eebc100a1f00fbe1ca865cc Jeg synes personlig at de tekstene som ofte skal skille seg ut og være morsomme blir for sære og ofte pinlige. Men samtidig er det et godt poeng å ha en slik tekst hvis man er litt sær og dermed tiltrekker seg mennesker som liker den særheten ved en. Hvem du vil tiltrekke er alltid første bud når en profiltekst skal skrives, og gir det beste utgangspunktet for hvordan teksten bør være. Hvis du er ute etter å treffe nye venner så er det helt greit å si det selv om det er mange andre som sier det også. Mange tror de må ha noe orginalt for å skille seg ut i mengden, men det enkle er ofte det beste og rett på sak gir gode resultater. Hvem vil du møte? Hva vil disse menneskene tiltrekkes ved deg? Fremhev disse tingene ved deg som du tror den typen menneske vil like og så ser du hvordan resultatet blir. Får du feil mennesker som tar kontakt så endrer du slik at det blir mer rett tiltrekning. Endret 3. januar 2013 av Nettinettet
Sommee Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 For oss gutta er ikke profilteksten dere damene har avgjørende. Mange klarer seg med et fint bilde å se på, noen behøver ikke det engang hehe.. Er bilder og interesser ok kan du skrive hva du vil for meg. Det hverken tiltrekker eller avstøter mer eller mindre. To dealbreakere jeg kommer på, eller ihvertfall den siste her er det, 1. et dikt, eller 2. instruksjoner om hvilken type meldinger du ønsker å få.
Nettinettet Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 For oss gutta er ikke profilteksten dere damene har avgjørende. Mange klarer seg med et fint bilde å se på, noen behøver ikke det engang hehe.. Er bilder og interesser ok kan du skrive hva du vil for meg. Det hverken tiltrekker eller avstøter mer eller mindre. To dealbreakere jeg kommer på, eller ihvertfall den siste her er det, 1. et dikt, eller 2. instruksjoner om hvilken type meldinger du ønsker å få. Ja men nå er ikke alle som deg og du representerer ikke alle menn eller gutta. Det er mange menn som vektlegger det som står i profilen mer eller like mye som bilder. De vet at bilder ofte juger og vil også ha en dame som har noe mellom øra. Andre menn er veldig romantiske og liker godt når det står ett dikt eller annet kliss på profilen. Dette viser jo bare hvordan man kan tiltrekke seg det rette ved å ha en god profil.
Sommee Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Javel, finn en mann som vektlegger tekst mer enn bilder da, som ikke er blind. Tekst er bare litt viktig for damene, men overskygges av viktigheten av utseende. Og type tekst er veeldig sjelden avgjørende for om en mann tar kontakt eller ikke. Det beste hadde vært om andre menn sa sin mening også, og ikke synsing fra dere damene
Gjest Tidssone Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 Javel, finn en mann som vektlegger tekst mer enn bilder da, som ikke er blind. Tekst er bare litt viktig for damene, men overskygges av viktigheten av utseende. Og type tekst er veeldig sjelden avgjørende for om en mann tar kontakt eller ikke. Det beste hadde vært om andre menn sa sin mening også, og ikke synsing fra dere damene Nå skal du få høre noe som ikke er synsing; jeg får ofte mail fra menn som bare ønsker å kommentere profilteksten min i positive vendinger. (Ja. Jeg får flere mail enn bare "hei" osv. )
Nettinettet Skrevet 4. januar 2013 #13 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har fått mange henvendelser pga profil teksten min opp gjennom årene. Mange sier at de synes jeg ser søt ut eller pen ut men at det var det jeg hadde skrevet som vekket noe i dem. Men som jeg sa i den andre tråden så kan jo dette ha med alder å gjøre også.. Jeg er kanskje litt eldre enn dere og har ønske om å treffe noen som er litt endre enn meg igjen..
Steinar40 Skrevet 4. januar 2013 #14 Skrevet 4. januar 2013 Vær deg selv. Så gir du ihvertfall ikke andre et feil inntrykk.
Gjest Tidssone Skrevet 4. januar 2013 #15 Skrevet 4. januar 2013 Men det blir det jo ikke noe date av.. Jovisst blir det dater av profilteksten min. Jeg har datet mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå