Gå til innhold

Motivasjon og støtte til oss med psykiske lidelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du får det bedre enn sist når du kommer ut igjen fra sykehuset. Ikke bra at du har det tungt :hug:

Fikk du noe ut av 17 mai da?

Enig med det at det har hvert veldig dødt her inne.

Etter en nesten episode med at jeg nesten ble tvangsinnlagt, så har jeg litt over på hva jeg må gjøre for å unngå at det skjer, for bare tanken på det klarer jeg nesten ikke.

Skal på møte på onsdag, sikkert en mnd siden jeg klarte å komme meg på det sist,

Videoannonse
Annonse
Gjest Ny mann
Skrevet

Jeg har hatt noen vanskelige uker, men nå er ting i ferd med å bli litt lettere. Jeg skal snart skrives ut fra sykehuset, og håper det vil gå bedre enn det gjorde sist. I dag har jeg en tung dag, men jeg håper det vil komme bedre dager snart...

Hvordan går det med dere andre? Har vært litt dødt her i det siste...

Leste litt av bloggen din. Skal lese alt. Du er et talent på å ordlegge deg skriftlig og forteller så det er lett å lese, og morsomt.

Du er god som hjelper andre og er så åpen. Håper du får bedre dager snart. :)

Skrevet

Håper du får det bedre enn sist når du kommer ut igjen fra sykehuset. Ikke bra at du har det tungt :hug:

Fikk du noe ut av 17 mai da?

Enig med det at det har hvert veldig dødt her inne.

Etter en nesten episode med at jeg nesten ble tvangsinnlagt, så har jeg litt over på hva jeg må gjøre for å unngå at det skjer, for bare tanken på det klarer jeg nesten ikke.

Skal på møte på onsdag, sikkert en mnd siden jeg klarte å komme meg på det sist,

Ånei. Det er ikke bra. Du vil ikke legge deg inn frivillig heller? Det kan være lurt å lage seg en "kriseplan" som du kan finne fram om ting blir for vanskelig med telefonnummerene til folk du kan ta kontakt med og en slags "handlingsplan"

Det er lurt å komme seg på slike møter. Det er bedre enn å bli tvangsinnlagt (Snakker av erfaring). Du må ta vare på deg selv. Du er verdifull <3

Jeg hadde en fantastisk 17-mai. Jeg fikk sitte på rommet mitt på sykehuset og se på film. Jeg kunne dradd på perm, men jeg orket ikke tanken på å måtte forholde meg til masse overhappy mennesker, så det var i grunnen veldig deilig å bare slappe av, slippe å ta stilling til alt mulig.

Skrevet

Leste litt av bloggen din. Skal lese alt. Du er et talent på å ordlegge deg skriftlig og forteller så det er lett å lese, og morsomt.

Du er god som hjelper andre og er så åpen. Håper du får bedre dager snart. :)

Tusen takk for fine ord :rodme:

Skrevet

Akkurat nå, så gleder jeg meg litt til møtet. Tror det skal gå bra.

Men så bra at du fikk slappet av da, :) tror ikke jeg heller hadde orket å dratt på perm.

ihvertfall ikke være rundt så mange folk

hvilken film så du da?

Skrevet

Akkurat nå, så gleder jeg meg litt til møtet. Tror det skal gå bra.

Men så bra at du fikk slappet av da, :) tror ikke jeg heller hadde orket å dratt på perm.

ihvertfall ikke være rundt så mange folk

hvilken film så du da?

Hehe. jeg så Twilight av alle ting... Hadde ikke sett dem før, så da ble det slik.

I dag har vært en veldig vanskelig dag og jeg føler jeg har tatt et langt skritt tilbake.. men man må jo bare tenke positivt ...

Hvordan gikk møtet?

Skrevet

Hehe. jeg så Twilight av alle ting... Hadde ikke sett dem før, så da ble det slik.

I dag har vært en veldig vanskelig dag og jeg føler jeg har tatt et langt skritt tilbake.. men man må jo bare tenke positivt ...

Hvordan gikk møtet?

har heller ikke sett en eneste film, vet ikke hvor mange det er en gang :fnise:

Men liker true blodd serien, sett det?

Møtet er imorgen tidlig, alt for tidlig

Gjest Tulipana
Skrevet

Jeg har fulgt med denne tråden i lang tid, men aldri skrevet noe. Har hatt det så fint i det siste at jeg ikke har hatt noe behov. Nå har jeg behov for å skrive så mye at jeg nesten sprekker, men det egner seg ikke på trykk. Så da blir det å legge igjen litt spor.

Skrevet

har heller ikke sett en eneste film, vet ikke hvor mange det er en gang :fnise:

Men liker true blodd serien, sett det?

Møtet er imorgen tidlig, alt for tidlig

Jeg er veldig glad i true blood, men har ikke fått sett det i det siste. Har ikke orket å laste det ned. Er spent på å høre hvordan møtet ditt gikk

Jeg har fulgt med denne tråden i lang tid, men aldri skrevet noe. Har hatt det så fint i det siste at jeg ikke har hatt noe behov. Nå har jeg behov for å skrive så mye at jeg nesten sprekker, men det egner seg ikke på trykk. Så da blir det å legge igjen litt spor.

Det er bare å skrive i vei. Ingen som dømmer deg her inne. Om du har lyst til å be hele verden om å dra til helvete, er det fult lovlig å si.

Selv er jeg sint, oppgitt og frustrert over helsevesenet. Føler meg som dritt... Gidder ikke skrive så mye om det her, akkurat nå, men det står om det på bloggen min...

Gjest Raggy
Skrevet

Jeg er veldig glad i true blood, men har ikke fått sett det i det siste. Har ikke orket å laste det ned. Er spent på å høre hvordan møtet ditt gikk

Det er bare å skrive i vei. Ingen som dømmer deg her inne. Om du har lyst til å be hele verden om å dra til helvete, er det fult lovlig å si.

Selv er jeg sint, oppgitt og frustrert over helsevesenet. Føler meg som dritt... Gidder ikke skrive så mye om det her, akkurat nå, men det står om det på bloggen min...

Hei altflyter :) sniker inn en kommentar her jeg ;)

Har mistet piffen til å være aktiv i denne tråden med send meg gjerne en pm en dag visst du orker og/eller har lyst :smilyblomst:

Skrevet

Hei altflyter :) sniker inn en kommentar her jeg ;)

Har mistet piffen til å være aktiv i denne tråden med send meg gjerne en pm en dag visst du orker og/eller har lyst :smilyblomst:

Det gjør jeg gjerne ;) Håper du får det litt bedre snart. Selv er jeg ganske langt nede nå, men for meg er dette terapi... Ingen er like :) Håper du finner noe som gir deg piffen tilbake ;)
Skrevet

Hei, var nett "innom" bloggen din jeg og må si det at du er utrolig godt til å skrive og formulere det som du skriver. Dyp lesning, Og fikk svar på hvorfor nicket ditt er som det er.

Ser meg selv i noe av det som du skriver uten at andre vet så mye om det.

Møtet i dag gikk helt fint, ble enig om å ikke ta opp for mye temaer på engang.

Og fikk 3 nye medisiner.

Skrevet

Hei, var nett "innom" bloggen din jeg og må si det at du er utrolig godt til å skrive og formulere det som du skriver. Dyp lesning, Og fikk svar på hvorfor nicket ditt er som det er.

Ser meg selv i noe av det som du skriver uten at andre vet så mye om det.

Møtet i dag gikk helt fint, ble enig om å ikke ta opp for mye temaer på engang.

Og fikk 3 nye medisiner.

Takk for komplement. Jeg gjør mitt beste, og prøver å være så ærlig som mulig. Syntes ingenting om de som prøver å rosemale sin egen tilværelse. Livet har både opp og nedturer... noen er bare litt mer uheldig enn andre...

Oj. tre nye? Er ikke det litt mye på en gang? Hva tenker du om det?

Skrevet

Takk for komplement. Jeg gjør mitt beste, og prøver å være så ærlig som mulig. Syntes ingenting om de som prøver å rosemale sin egen tilværelse. Livet har både opp og nedturer... noen er bare litt mer uheldig enn andre...

Oj. tre nye? Er ikke det litt mye på en gang? Hva tenker du om det?

Oki, det ene er vitaminer, så det går nok fint. Men gruer meg til å begynne på de andre.

Ja, kjenner jeg blir litt små irritert og nedstemt når jeg hele dagen lang, leser på facebook statuser og hvor bra at er hele tiden. Det kan da ikke stemme.

Skrevet

Oki, det ene er vitaminer, så det går nok fint. Men gruer meg til å begynne på de andre.

Ja, kjenner jeg blir litt små irritert og nedstemt når jeg hele dagen lang, leser på facebook statuser og hvor bra at er hele tiden. Det kan da ikke stemme.

Vi lever i en verden hvor alt skal være perfekt, og så lurer vi oss selv til å tro at alle andre er det. Når man først kommer inn under huden på folk, oppdager man fort at alle mennesker har sitt å slite med, men det er blitt tabu å si at ikke alt er på topp...

Håper det går bra med medisinene og at du slipper for mye bivirkninger... :klemmer:

Skrevet (endret)

Hnnnnnng.

Du trenger ikke stresse. Du MÅ ikke skrive noe. Det må føles riktig for deg å gjøre det.

Endret av altflyter
Skrevet (endret)

hmm?

Tror at hun er usikker på om hun vil/tør/orker å åpne seg... Alt til sin tid. Det er ingen grunn til å si mer enn man er komfortabel med

edit: leif

Endret av altflyter
Skrevet

Tror at hun er usikker på om hun vil/tør/orker å åpne seg... Alt til sin tid. Det er ingen grunn til å si mer enn man er komfortabel med

edit: leif

Det er sant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...