Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about


Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Engelsk og statsvitenskap høres gøy ut! *småmisunnelig, men spør meg på nytt når du nærmer deg eksamen* Du får ha lykke til med studiestart, skjønt jeg vet ikke hvor mye du får tid til å være med på når du jobber mye? Eller er planen å jobbe mindre når semesteret starter?

 

Jeg vet godt hvorfor det blir bomba, jeg, når du jobber mye, trener en del og studerer på toppen... den triste sannheten er at det tar tid å rydde, men rotet lager seg selv på null komma svisj! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ikke minst må jeg ha muntlig eksamen dette semesteret også, det høres ikke noe mer gøy ut nå enn det gjorde i vår. Heldigvis er det et språk jeg føler jeg behersker litt bedre da :laugh: 

 

Det blir nok ikke så mye sosialt på meg i begynnelsen på studiestarten, nei. Eller hele semesteret, for den del :laugh: 

 

Og takk for den oppklaringen. Konklusjonen er da at det bare får bli helt bomba, for jeg får ikke gjort noe med det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har lagt ut oppdraget med å bygge om leiligheten min på finn.no :daane:

 

Jeg synes rett og slett det her er dritskummelt, kan ikke fordra å skulle ha mennesker inn her, måtte bestemme hvem og hva, stole på at det blir slik jeg vil og i det hele tatt. Men jeg ønsker meg så inderlig soverom og kontor :laugh: Det skal ikke være lett å være den som helst vil ordne alt selv, når man verken har tid eller kunnskap til å faktisk ordne det selv :P

 

Det blir spennende fremover, da. Også må jeg nok få lagt inn en Ikea-tur en dag for å se på  mulige kjøkkenløsninger. For jeg vet ikke helt hvordan jeg vil ha selve kjøkkenet, bare hvordan jeg vil dele opp kjøkkenet slik at jeg også får soverom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Og... dyrt, kanskje? Men noen ganger må man bare fleske til og få det som man ønsker. Håper du får noen gode tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg aner ikke om det blir dyrt, jeg :vetikke: Men spennende blir det i alle fall, første tilbud kom som forventet fra noe jeg mistenker er polakker. Litt usikker på om de har skjønt hva jeg skrev, for de har ikke svart på alt. :laugh:  Det ser forøvrig ikke ut til at de tar ansvar for elektriker og rørlegger på referansene deres, og jeg gidder ikke, så de er uansett ganske uaktuelle :P

 

Det er forøvrig også valgvaken nå, jeg vil ha skifte i Oslo :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der fikk jeg kontakt med en interiørarkitekt. Min eneste tanke er at det må da blir dyrt, men om det er mye dyrere enn en annen arbeidsleder vet jeg jo ikke. Også tenker jeg at om noen virkelig trenger en interiørarkitekt, så er det helt sikkert meg, men vil jeg åpne opp min ikke-eksisterende interiørsmak for kritikk fra noen som faktisk kan det? :klo: 

 

Alt man skal måtte bekymre seg over :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag av alle dager startet selvfølgelig ikke bilen min, jeg skal først på forelesning og så på jobb i kveld. Da er selvfølgelig det jeg har mest lyst til i verden å vase rundt i regnet, spesielt i kveld etter jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en ting å si i dag, jeg hater virkelig å tegne kjøkken :P

 

Jeg har drevet med det mesteparten av helga på Ikeas kjøkkenplanlegger, og det  er bare ikke gøy. Spesielt ikke siden jeg får et veldig lite kjøkken, og har lyst til å ha inn veldig mye der :P

 

Oh well, kompromisser må til. Hvor stor oppvaskkum kan man egentlig trenge når man aldri fyller den opp med vann? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det 4 år siden jeg kom hjem fra min store tur til Australia. Kjenner jeg tenker på det med litt blandede følelser. Hva om jeg hadde valgt annerledes den gang da, hvordan hadde livet mitt vært da? 

 

Jeg har jo aldri funnet igjen en fyr som det jeg hadde der, samtidig vet jeg ikke om det hadde holdt om jeg hadde blitt. Kanskje er det bedre å bare ha det som et godt minne, for jeg er jo stygt redd for at det kunne endt stygt. Jeg elsker Australia, men Norge er liksom mer meg. Og det har jo skjedd mye på disse 4 årene. Jeg har fått en jobb jeg elsker, jeg har blitt tøffere til å prøve nye ting, jeg har egen leilighet. Jeg skal absolutt ikke klage, men akkurat nå har jeg en bitteliten melankolsk følelse i magen. Den går nok over, har ikke mye tid til å dvele over det i dag, til det er jeg altfor opptatt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg tror jeg skal la denne dagboka avgå ved døden, den har vel strengt tatt ligget på dødsleie en stund nå :laugh:

Om noen fortsatt leser her inne, så fortsetter jeg i treningsdagboka mi, som heretter nok vil inneholde litt mer enn trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...