Gå til innhold

Jeg har oppdaget: Det går an å like noen igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare lufte dette, for jeg er så glad!

Jeg har vært hodestups forelsket i en mann i litt over et år. Forelsket av a'la "bli truffet av en lastebil" typen. Umiddelbar kjemi, og fullstendig kontrolltap... Vi har hatt et udefinert seksuelt forhold i et års tid, hvor vi har møttes med ujevne mellom. Jeg synes han har vært en vanskelig mann å "få helt tak på" - så jeg har bare latt ham gå noen ganger, og så har han da kommet tilbake. Det har føltes helt vannvittig intenst, selv om ting har forløpt forholdsvis rolig på utsiden. ..ja..inntil det kom til det punktet hvor det kollapset, og det hele (jeg....) brøt sammen og ting tok slutt. Så intense følelser har jeg bare hatt for noen denne ene gangen. Selv om jeg har hatt kjærester før, og truffet andre i ettertid.

Så. I går var jeg på fest. Snakket med en mann som jeg har truffet et par ganger før. Og. Jeg vet ikke hva det var - men så morsomt er det lenge siden jeg har hatt det sammen med noen! Han var helt fantastisk å snakke med. Vi tøyset og lo, og det morsomme var at samtalen ikke mistet flyt selv om den lett kunne gjort det med hvem som helst andre. Det bare - klaffet. Liksom. Jeg gikk hjem fra festen og tenkte at Wow! det finnes slike menn i verden! Sånne som jeg kommer kjempegodt overens med OG som er kjekke (det var han!!). Ikke vet jeg om det skjer noe mer der. Og det er ikke egentlig så viktig, heller, akkurat nå. Tingen er at jeg kan føle slik igjen - og at det fikk øynene mine opp for at det finnes andre! Jeg fikk suget i magen tilbake! Det hadde jeg ikke trodd!! Også så gøy og lett som det var å være med ham!

Det går visst an å komme over "the one that got away!"

- kanskje nå kan jeg finne "the one that wants to stay" :)

(han morsomme og kjekke er en bekjent av venninnen min, så mulig å treffe ham igjen på senere tidspunkt, helt sikkert :) og. ja. han er singel! )

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nyt det! Men samtidig; vær flink pike og vær på vakt. Det som virker for godt til å være sant er som regel det. Og, er han en såkalt sjarmør har han nok flere frøkner i stallen...

Anonym poster: d2adb961b8b3d7dce1f8575e57babfed

• Liker 1
Skrevet

hehe, slike aha opplevelser er fine. :fnise:

Skrevet

Så bra! :bond:

Men vær forsiktig så den gamle håpløse forelskelsen ikke bare blir avløst av en ny!

AnonymBruker
Skrevet

Når slikt skjer meg så viser det seg alltid at de har noe stort på gang med noen andre, som har holdt på lenge og som da plutselig får en skikkelig oppsving.

Anonym poster: 745835e97c3904fe719f5f51679ac108

• Liker 1
Skrevet

Når slikt skjer meg så viser det seg alltid at de har noe stort på gang med noen andre, som har holdt på lenge og som da plutselig får en skikkelig oppsving.

Det var jo ikke en hyggelig erfaring, som jeg håper du får endret i løpet av året. Kanskje du skal prøve å tiltrekke deg andre typer menn?

Jeg synes TS bare skal nyte følelsene som er jeg og ta det som det kommer. Det er fantastisk å være forelsket!

AnonymBruker
Skrevet

Alltid noen som er negative :) Det er bra du selv synes det er en fin erfaring, og det er sånn jeg også tenkte etter at jeg ble singel og lot meg bli litt betatt av den ene og andre jeg hadde gode samtaler med. Det å kunne prate sammen, være oppmerksomme på hverandre, ha det morsomt og at en føler en kan si omtrent hva som helst, er noe jeg har lært å verdsette som noe av det viktigste i et forhold. Samtidig betyr det jo ikke at en "burde" være sammen med eller forelske seg i hver og en man kan ha god tone med og få en god følelse av, det er like fullt verdifulle og lærerike bekjentskap.

For noen måneder siden traff jeg en det er så lett og morsomt å prate med - vi kan også være sammen en hel dag uten å si noe særlig, men vi har masse dype og tullete samtaler og det er så avslappet og uhøytidelig å være oss selv. Jeg tror virkelig det er det beste grunnlaget for et forhold (når den fysiske tiltrekningen også er på plass).. Lykke til enten du blir bedre kjent med han du har møtt nå, eller om det dukker opp en annen du har like god kjemi med.

Anonym poster: d260f634f2d50d5d382dc29634723b98

• Liker 2
Skrevet

Ingenting som litt konkurranse for å få kvinner til å få ut fingern.

Mens mannfolk som regel reagerer negativt på konkurranse.

Morsom kjønnsforskjell egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...