Chloe- Skrevet 8. januar 2013 #21 Del Skrevet 8. januar 2013 Når du søker om førerkort er det vandelen som må sjekkes opp. Vandelen må fortsatt være i orden før du tar oppkjøring. Holder på med kjøretimer og teori nå, så jeg tror jeg vet det Statens Vegvesen skriver selv at dette kun gjelder for førerkort uten praktisk prøve. Men det praktiseres litt forskjellig, noe vi har sett i denne tråden. (Vi fleste har tatt kjøretimer og teori altså.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miren Skrevet 8. januar 2013 #22 Del Skrevet 8. januar 2013 Men det kan være en stund siden, sier ikke dere er gamle Men alt innen førerkortet forandrer seg hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 8. januar 2013 #23 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Men det kan være en stund siden, sier ikke dere er gamle Men alt innen førerkortet forandrer seg hele tiden Kildene jeg siterte var fra 2012. Endret 8. januar 2013 av Chloe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miren Skrevet 8. januar 2013 #24 Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, og der står det at man må søke om førerkortet. Der skal du skrive inn navn fødselsnummer m.m, og om 3 uker eller så, har du fått svar på om du besto vandeltesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 8. januar 2013 #25 Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, og der står det at man må søke om førerkortet. Der skal du skrive inn navn fødselsnummer m.m, og om 3 uker eller så, har du fått svar på om du besto vandeltesten Jeg var av oppfatningen, basert på kildene, at man kan ta teoriprøven (men ikke oppkjøring) før vandelen var i boks. Men jeg skal ikke argumentere mer, jeg jobber ikke i biltilsynet, og takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miren Skrevet 8. januar 2013 #26 Del Skrevet 8. januar 2013 Hehe De har så masse merkelige regler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #27 Del Skrevet 8. januar 2013 Det er egentlig sånn at vandelen ikke bør være ok før man tar teoriprøven, men datasystemet vi har nå trenger godkjent vandel for at man skulle melde opp kandidatene. Hvis kunden absolutt vil ha teoriprøve uten godkjent vandel må vi trykke på "godkjent vandel" og fjerne godkjent vandel etter teoriprøven. Det blir da vanskelig å vite for saksbehandler når vandelen er godkjent fra politiet eller om den er lissom godkjent for å ta teoriprøven. Og det er bare de som bor i Oslo som må vente lenge på vandelen sin, resten av landets politidistrikt bruker ca 1 uke. Alt blir mye bedre når vi får nye datasystemer (skal vel komme 19.1) Anonym poster: df8c4d777b16fe9503cf22df112409fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 8. januar 2013 #28 Del Skrevet 8. januar 2013 Alle hadde rett! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå