Gå til innhold

Er det kun meg, eller er svenske gutter utrolig kjekke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Svensker.. Står det to helt klin like gutter forran meg, den ene snakker svensk og den andre norsk, velger jeg helt klart den svenske :) Etter min mening blir gutten hakket kjekkere bare han snakker svensk :)

Anonym poster: 59f7a7907e5ccaa6720bc1323bc32726

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ok.

Anonym poster: 3ec59523c8943f2ad1f8d4d9fc56d91e

• Liker 3
Skrevet

svensker er kjempeflotte

• Liker 2
Gjest winston
Skrevet

Hadde det sånn i en periode da jeg var ung selv. Så kom en periode hvor trøndere var greia. Idag spiller det ingen rolle.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De har mye bedre stil.. Nei, jeg må se å finne meg en svenske.. Godt det er så mange av dem her i Oslo ;)

Skrevet

Nyyydelig språk da :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri møtt en kjekk svensk gutt. Kanskje jeg ikke har vært på riktig sted.

Skrevet (endret)

Jeg elsker Svensker.. Står det to helt klin like gutter forran meg, den ene snakker svensk og den andre norsk, velger jeg helt klart den svenske :) Etter min mening blir gutten hakket kjekkere bare han snakker svensk :)

Hehe. Hadde jeg sett deg og en svensk jente som ser ganske lik ut som deg selv ville jeg glatt valgt den svenske. Etter min mening blir den svenske jenta penere enn deg fordi hun prater svensk og kanskje har litt bedre stil enn deg.

Haha.

Endret av sjonkelrolf
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det sånn i en periode da jeg var ung selv. Så kom en periode hvor trøndere var greia. Idag spiller det ingen rolle.

Ikke uvanlig å være trønderstruck.

Anonym poster: 60272b6a0e296e7d72ada7f3d6a29a70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Født, oppdratt og voldtatt i Oslo og det bør partneren vær også.

Anonym poster: 05f8e6aec09027c745d3254ab7d13442

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Hadde jeg sett deg og en svensk jente som ser ganske lik ut som deg selv ville jeg glatt valgt den svenske. Etter min mening blir den svenske jenta penere enn deg fordi hun prater svensk og kanskje har litt bedre stil enn deg.

Haha.

Men nå har jo ikke du møtt meg da ;) men jeg ville nok valgt svensken over deg KUN for at han snakker svensk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men nå har jo ikke du møtt meg da ;) men jeg ville nok valgt svensken over deg KUN for at han snakker svensk.

Da vet vi i hvert fall hvem av oss som er den overfladiske. Og det er ikke meg. Dumme, overfladiske kvinnfolk er skikkelig turn-off uansett språk ;)

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 2
Skrevet

Ikke uvanlig å være trønderstruck.

Huff, forferdelig dialekt..

Er glad i svensker jeg også, men det er mer fordi alle svensker jeg har møtt virker så blide og imøtekommende. Sjarmerende språk og mange har også en god klesstil. :)

Skrevet

Jeg har også bestandig syntes det er flere kjekke svensker, enn norske gutter. Det som sjarmerer mye, itillegg til utseende er det svenske språket. Det klinger mye finere enn vårt norske. Det finnes enkelte rett og slett grusomme dialekter i dette landet, som hadde skremt den kjekkeste gutten LANGT unna meg.....

AnonymBruker
Skrevet

Er gutt og egentlig ikke noe fan av svensk, liker jentene best som har bodd i Oslo en stund.

Anonym poster: 05f8e6aec09027c745d3254ab7d13442

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også bestandig syntes det er flere kjekke svensker, enn norske gutter. Det som sjarmerer mye, itillegg til utseende er det svenske språket. Det klinger mye finere enn vårt norske. Det finnes enkelte rett og slett grusomme dialekter i dette landet, som hadde skremt den kjekkeste gutten LANGT unna meg.....

Hva slags dialekter prater vi om? Tror ikke at gutter er så opptatt av dette, og langt mindre at de blir skremt av dialekter.

• Liker 1
Skrevet

Nok et bevis på at mange kvinnfolk er overfladiske...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...