Gå til innhold

Nyttårsfeiringstråden 2012 - for alenehjemmesittere (og andre)


Cata

Anbefalte innlegg

Heihei!

Stor "fare" for at jeg også kommer til å henge her i kveld.

Vi skulle liksom ha en romantisk nyttårskveld.. jeg skulle lage sen nyttårslunsj og så senere på kvelden stå på kjøkkenet i evigheter å lage god middag.

Dusten stod opp til lunsj etter utallige ganger med vekking. Så, la han seg igjen... sover enda.

Han er umulig å få opp. Han sover ikke, han er i koma.

Gav beskjed igår om at hvis han sov bort dagen og kvelden idag, ville jeg ikke være mye blid.

Akkurat nå er jeg fristet til å bare gi faen. Lage middagen, spise den og drikke sjampisen alene og la han sove bort alt.

Jeg gav beskjed, slik jeg ALLTID gir beskjed. Han vet så godt selv at han ikke er til å stole på når han velger å snu døgnet slik. Han klarer ikke å prioritere.

Jeg er rimelig sur, det ser dere sikkert.. vurderer også å åpne en av mine irske cider snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Heihei!

Stor "fare" for at jeg også kommer til å henge her i kveld.

Vi skulle liksom ha en romantisk nyttårskveld.. jeg skulle lage sen nyttårslunsj og så senere på kvelden stå på kjøkkenet i evigheter å lage god middag.

Dusten stod opp til lunsj etter utallige ganger med vekking. Så, la han seg igjen... sover enda.

Han er umulig å få opp. Han sover ikke, han er i koma.

Gav beskjed igår om at hvis han sov bort dagen og kvelden idag, ville jeg ikke være mye blid.

Akkurat nå er jeg fristet til å bare gi faen. Lage middagen, spise den og drikke sjampisen alene og la han sove bort alt.

Jeg gav beskjed, slik jeg ALLTID gir beskjed. Han vet så godt selv at han ikke er til å stole på når han velger å snu døgnet slik. Han klarer ikke å prioritere.

Jeg er rimelig sur, det ser dere sikkert.. vurderer også å åpne en av mine irske cider snart.

Så kjedelig da. Jeg hadde bare latt han sove jeg, og kosa meg med mat og drikke selv. Han får ta seg en brødskive hvis han kommer seg opp ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bort i kveld, men stikker sikkert innom KG når jeg kommer hjem og har lyst til å ønske dere som skal "henge her" en fin kveld - dere er kanskje alene på hver deres kant, men har godt selskap i hverandre her inne. Slett ikke dårlig, det heller!

Til Maria_Marihøne ønsker jeg en spesielt god kveld - og lykke til med forestående fødsel!

Til dere andre: Kos dere! Nyt kvelden og livet.

:heks:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bort i kveld, men stikker sikkert innom KG når jeg kommer hjem og har lyst til å ønske dere som skal "henge her" en fin kveld - dere er kanskje alene på hver deres kant, men har godt selskap i hverandre her inne. Slett ikke dårlig, det heller!

Til Maria_Marihøne ønsker jeg en spesielt god kveld - og lykke til med forestående fødsel!

Til dere andre: Kos dere! Nyt kvelden og livet.

:heks:

Vi skal nok holde oss her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg skal bort i kveld, men stikker sikkert innom KG når jeg kommer hjem og har lyst til å ønske dere som skal "henge her" en fin kveld - dere er kanskje alene på hver deres kant, men har godt selskap i hverandre her inne. Slett ikke dårlig, det heller!

Til Maria_Marihøne ønsker jeg en spesielt god kveld - og lykke til med forestående fødsel!

Til dere andre: Kos dere! Nyt kvelden og livet.

:heks:

Takk :) Ha en fin kveld du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessert er satt til avkjøling. :)

*rapporterer aftenens gang*

Dessert burde man kanskje hatt... Hmm... Se hva som finnes i fryseren kanskje... :jepp:

Jeg skal bort i kveld, men stikker sikkert innom KG når jeg kommer hjem og har lyst til å ønske dere som skal "henge her" en fin kveld - dere er kanskje alene på hver deres kant, men har godt selskap i hverandre her inne. Slett ikke dårlig, det heller!

Til Maria_Marihøne ønsker jeg en spesielt god kveld - og lykke til med forestående fødsel!

Til dere andre: Kos dere! Nyt kvelden og livet.

:heks:

Kos deg du også Brunhilde. Jeg har en følelse av at denne tråden, og de fine folkene som er her, kan gjøre denne nyttårskvelden bedre enn jeg trodde da jeg sto opp i dag tidlig. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg er verken syk, uinvitert eller har dyr eller er deprimert,

men skal sitte her mutters alene og rett og slett trives i mitt eget selskap, i hele kveld.

Ser ikke spesielt anderledes på denne kvelden i forhold til andre.

Det er bare den siste dagen i desember dette året

og i morgen er det januar med et nytt tall på.

Sånn er det med den saken. :)

Jeg stresser ikke med noe som helst og lar meg rolig drive nedover desember-elva i livet 2012.

Håper at dere får en riktig god kveld her alle sammen.

:goodbye:

Moon-over-the-river-Copy.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få være her også, selv om jeg ikke er helt alene? Mannen min er hjemme, men vi skal bare sitte i sofaen og daffe i kveld, siden jeg er superduper-gravid(termin i dag) og ikke kan gjøre så mye annet.

Vi skal også spise pinnekjøtt forresten! Håper det får fart på sakene inni her, så kanskje det blir nyttårsbarn på oss :D

Du BØR bare ikke føde de neste timene! Sitt helt i ro og gjør ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Du BØR bare ikke føde de neste timene! Sitt helt i ro og gjør ingenting!

Wææ! Nå fikk jeg helt angst! :fnise: Sitter så rolig jeg bare kan da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og samboren skulle egentlig på en stor vennefest, men vi blir nå sittenes her hjemme med influensa. Febern har sluppet, så vi skal lage oss noe mat etterpå og se noen filmer:) Var ganskje lei meg, men innser nå at det kanskje kan bli ganske så koselig å feire nyttår kun oss to :rodmer:

Ønsker alle sammen et godt nyttår :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg og samboren skulle egentlig på en stor vennefest, men vi blir nå sittenes her hjemme med influensa. Febern har sluppet, så vi skal lage oss noe mat etterpå og se noen filmer:) Var ganskje lei meg, men innser nå at det kanskje kan bli ganske så koselig å feire nyttår kun oss to :rodmer:

Ønsker alle sammen et godt nyttår :klem1:

Godt nyttår til dere også! Og god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboren skulle egentlig på en stor vennefest, men vi blir nå sittenes her hjemme med influensa. Febern har sluppet, så vi skal lage oss noe mat etterpå og se noen filmer:) Var ganskje lei meg, men innser nå at det kanskje kan bli ganske så koselig å feire nyttår kun oss to :rodmer:

Ønsker alle sammen et godt nyttår :klem1:

God bedring. Dere får garantert en koselig kveld. Den ble bare litt annerledes enn den opprinnelige planen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og jeg er verken syk, uinvitert eller har dyr eller er deprimert,

men skal sitte her mutters alene og rett og slett trives i mitt eget selskap, i hele kveld.

Du kan godt få henge her og trives sammen med oss også innimellom.

*generøs* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt få henge her og trives sammen med oss også innimellom.

*generøs* :fnise:

Støtter den. :jepp: Det er plass til mange her. :jepp:

Og jeg fant rips og jordbær i fryseren. I kjøleskapet har jeg vaniljesaus. Så da blir det dessert på meg også i kveld. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ! Nå fikk jeg helt angst! :fnise: Sitter så rolig jeg bare kan da :)

Nemlig! Tenk så slemt for stakkars lillehøna å være født 23.55 den 31.12 liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! Tenk så slemt for stakkars lillehøna å være født 23.55 den 31.12 liksom.

Jammen....jammen...det må da være kl. 00:01 den 01.01.13 så klart :opplyser: .

(Du må sikte godt, Maria_Marihøne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...