QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. desember 2012 #1 Del Skrevet 24. desember 2012 Ja, jeg måtte starte enda en tråd. Lurer på hva du gjør bortsett fra å være på kvinneguiden. Jeg manner meg opp til å bake pepperkaker. Gi meg styrke . Du gjør sikkert noe annet samtidig du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 24. desember 2012 #2 Del Skrevet 24. desember 2012 Venter på at Match of the Day 2 skal lastes ferdig ned. Har unngått nyheter i hele dag for ikke å få med meg resultatene. 17 minutter igjen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 24. desember 2012 #3 Del Skrevet 24. desember 2012 Ser/hører på Always sunny in Philly og pusler rundt på www.internett.no Insomnia FTW! Merry Xmas:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thumbeline Skrevet 24. desember 2012 #4 Del Skrevet 24. desember 2012 Ja, jeg måtte starte enda en tråd. Lurer på hva du gjør bortsett fra å være på kvinneguiden. Jeg manner meg opp til å bake pepperkaker. Gi meg styrke . Du gjør sikkert noe annet samtidig du også? Bake pepperkaker så seint? *senderminviljestyrke* (tror ikke den hjelper deg noe særlig men) Her roter jeg igjennom KG for å finne en interessant tråd å skrive på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakalen321 Skrevet 24. desember 2012 #5 Del Skrevet 24. desember 2012 Vurderer å smake på Jägermeisteren, i håp om å falle i søvn snart?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 24. desember 2012 #6 Del Skrevet 24. desember 2012 Vurderer forskjellige muligheter for å feire minst mulig jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 24. desember 2012 Bake pepperkaker så seint? *senderminviljestyrke* (tror ikke den hjelper deg noe særlig men) Her roter jeg igjennom KG for å finne en interessant tråd å skrive på Alt skal gjøres i siste liten Har lagd den og satt den ut til fort avkjøling. I morgen skal jo ovnen brukes til julemat, så jeg må gjøre det nå eller aldri. Får se om jeg får noe søvn før feiringen, jeg har mine tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 24. desember 2012 #8 Del Skrevet 24. desember 2012 Spiser et eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2012 #9 Del Skrevet 24. desember 2012 nerder med forza og leser om phpBB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. desember 2012 #10 Del Skrevet 24. desember 2012 Venter på at Fringe skal bli ferdig med å bufre, scroller litt gjennom tumblr og spiller spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 24. desember 2012 #11 Del Skrevet 24. desember 2012 camper i blops 2 som en hore. hatt litt rage og ødela litt av xbox kontrolleren så nå fungerer ikke X like bra som Y B A 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. desember 2012 #12 Del Skrevet 24. desember 2012 camper i blops 2 som en hore. hatt litt rage og ødela litt av xbox kontrolleren så nå fungerer ikke X like bra som Y B A Som en hore, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 24. desember 2012 Har bare et brett igjen, endelig snart ferdig etter 4 timer. For et slit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 24. desember 2012 #14 Del Skrevet 24. desember 2012 Har akkurat fyrt i peisen. Koser meg med nybakt grovbrød med røkt laks og eggerøre, og en stor kopp capuccinno. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 24. desember 2012 #15 Del Skrevet 24. desember 2012 Spiser frokost og koser meg med nettaviser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. januar 2013 #16 Del Skrevet 8. januar 2013 overser nøden for mer te enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 18. februar 2013 #17 Del Skrevet 18. februar 2013 Nyter et glass rødvin og tar helt av i ordlekene på KG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. april 2013 #18 Del Skrevet 3. april 2013 har rastepause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 3. april 2013 #19 Del Skrevet 3. april 2013 Sitter ute i solen med en kaffe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. april 2013 #20 Del Skrevet 8. april 2013 tørster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå