Gå til innhold

Hva fikk du i julepresang fra jobben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk North Face duffelbag, termos og cd. Bare lurer på, dere som får gaver til mer enn 1000 kr. Blir dette inberettet som lønn?

Anonym poster: c5a3d484774725cfde91a60fef972a07

Ja, det gjør det. Kjipt om man da får noe man ikke liker, for en del av det må da skattes for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en fin og nyttig ting, akkurat som i fjor og året før der. De legger ned litt arbeid i valget av gaver.

Det er bare det at- akkurat som i fjor og året før der- så har jeg kjøpt det jeg trenger selv for lenge siden, så jeg har altså enda en dings som ligger der og tar opp plass, hvis jeg ikke finner noen jeg kan pushe den på.

Synes dette er utrolig sløs med penger og energi (noen har valgt ut, shoppet, pakket inn til alle sammen...), og skulle gjerne stått over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ei flaske Chablis og ei flaske rødt, og er veldig fornøyd! Alt som kan brukes opp, spises opp eller drikkes opp står mye høyere i kurs enn ting som bare tar opp skapplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

De sherpapleddene var helt fantastiske, er du ikke enig? Var visst på andreplass av de mest populære firmagavene i år :fnise:

Virket bra, - uten å ha prøvd dem under skikkelig forhold enn å da altså.

Oh yes ! Stemmer helt sikkert. I år har vi blitt så pass mange at denne gangen satte vi ut hele julegaveorganiseringen så ingen skulle vite hva vi egentlig fikk :fnise:

Tidligere år er det 'noen' som har vært sterkt involvert å å bestemme hva vi skulle kjøpe... som Steltonkanne, alpakkapledd fra Spinnerigården og sånne ting.

Ser jeg må prøve å få hendene tilbake på julegaveinnkjøpet neste år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk North Face duffelbag, termos og cd. Bare lurer på, dere som får gaver til mer enn 1000 kr. Blir dette inberettet som lønn?

Anonym poster: c5a3d484774725cfde91a60fef972a07

Vil det si at jobben tar av lønnen for å bruke på julegaver til de ansatte? I såfall: NEI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen fikk refleksvest, refleksband og en rar nøkkelring med logo på, fra sin jobb :fnise:

Og fra sjefen fikk alle en turbok! Den va kjempefin, så den blir vi nok å bruke masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsplassen min har samarbeid med Unicef, så i år, som i fjor fikk vi 400,- hver. 100 av de går til Unicef og resten får vi som gavekort på arbeidsplassen.

Unicef fikk noen kroner i år siden vi er en del ansatte i Norge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gavekort på 500 kr. som kan brukes i kjeden jeg jobber i.

Jeg jobber i sportsbransjen og vi har svært gode personalkjøpsordninger, så det var en gave jeg ble veldig glad for! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råmjølkspudding.

Heldige deg. Du må jobbe på gård :-)

Det er så godt, og så enormt med sunne ting i den.

Anonym poster: a59ca16c72f427f124ce921da70bbb8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk gavekort på 500 kr. som kan brukes i kjeden jeg jobber i.

Jeg jobber i sportsbransjen og vi har svært gode personalkjøpsordninger, så det var en gave jeg ble veldig glad for! :)

Du jobber ikke på XXL vel? :)

Anonym poster: d0cd7d7cd883bc8cceb440ac713dc964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber ikke på XXL vel? :)

Anonym poster: d0cd7d7cd883bc8cceb440ac713dc964

Ikke XXL, nei, men det er muligens en standard gave i de fleste sportsbutikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på kjøpesenteret jeg jobber på 300,-

+ En del gode produkter fra butikken jeg jobber i. De er gratis for sjefen (Fått dem i leverandørprøver osv), men passet meg godt på alle måter så jeg ser hun har lagt omtanke i det. Veldig gøy! Tipper produktene har en verdi på rundt 7-800 dersom jeg skulle kjøpt dem selv :)

Kjempegøy med sånn gave!

Anonym poster: 9e4437f327bc2b529a72478f26ea0fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk ingenting!

Ikke jeg/vi heller. Ikke så mye som "god jul" heller. Fint å bli satt pris på, liksom. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det si at jobben tar av lønnen for å bruke på julegaver til de ansatte? I såfall: NEI :)

Nei, det betyr at hvis en får gaver i løpet av året med innkjøpspris høyere enn kr 1000, utenom spesielle anledninger, så betaler en skatt av beløpet som overstiger kr 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...