Gå til innhold

Hva fikk du i julepresang fra jobben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gavekort 200 kr som kun kan brukes i den kjeden jeg jobber. Jaja... Hakket bedre enn vin som vi fikk tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en stor ryggsekk (uten firmalogo) med masse matvarer i! Jeg er kjempefornøyd! Det er den beste julegaven jeg har fått fra en arbeidsgiver noen gang. Matvarene kommer godt med i jula (stort sett litt eksklusive matvarer), og ryggsekken er av god kvalitet som faktisk kan brukes uten å kringkaste for alle og enhver hvor jeg jobber.

På tidligere arbeidsplasser har jeg fått masse ting med firmalogo, som aldri blir brukt, fordi jeg ikke har lyst til å kringkaste hvor jeg jobber for alle som måtte gå forbi meg på gata, og det har ikke pleid å være noe fint heller.

Har også fått tapas-skåler fra en arbeidsgiver en gang. Ble gitt videre samme jul til en venninne som elsker å arrangere tapaskvelder :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Avdelingen der jeg jobber bestemte seg for å droppe gaver til sine ansatte og gi til et veldedig formål i stedet for. Liker ikke det helt, mest fordi jeg ikke støtter formålet de gir til, men det er ingen big deal for mitt vedkommende. Synes vi kunne fått velge et formål selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innleid gjennom vikarbyrå. Så fra vikarbyrået fikk jeg sjokolade fra den lokale konfektbutikken. Fra firmaet jeg er innleid til fikk jeg bag og toalettveske i matchende svart skinn, og fra den ene avdelingen fikk jeg en liten eske konfekt. Jeg fikk også en dokumentveske fra en leverandør.

Må si jeg er veldig fornøyd, hadde ikke ventet så mye. :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassboller fra Rosendal! De er veldig fine, men ikke helt min stil. Dessuten bor jeg i studentkollektiv med tre andre jenter, så vet ikke helt hvor mye de kommer til å bli brukt eller stå fremme. Mulig jeg lar dem stå hjemme hos mor, de er mer hennes stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en stor ryggsekk (uten firmalogo) med masse matvarer i! Jeg er kjempefornøyd! Det er den beste julegaven jeg har fått fra en arbeidsgiver noen gang. Matvarene kommer godt med i jula (stort sett litt eksklusive matvarer), og ryggsekken er av god kvalitet som faktisk kan brukes uten å kringkaste for alle og enhver hvor jeg jobber.

På tidligere arbeidsplasser har jeg fått masse ting med firmalogo, som aldri blir brukt, fordi jeg ikke har lyst til å kringkaste hvor jeg jobber for alle som måtte gå forbi meg på gata, og det har ikke pleid å være noe fint heller.

Har også fått tapas-skåler fra en arbeidsgiver en gang. Ble gitt videre samme jul til en venninne som elsker å arrangere tapaskvelder :).

Det var nesten så jeg lurte på om vi jobba på samme plass, for jeg fikk det samme, bare MED firmalogo på. Også til meg var det diverse greier inni, slike eksklusive matvarer. Det blir spist nå i julen. Spesielt fransk sjokolade! Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss fikk ingen julegave, de spanderte heller ordentlig julelunsj til alle ansatte i kantinen en dag før jul. Nudelig godt!

Så fikk vi marsipankake av avdelingssjefen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjakkbrett med kommunelogo på. I skikkelig dårlig kvalitet. Yay...

Anonym poster: 5d55d2740065faecbe76a624b54de271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Herstal Tube biofire

388-9-he101.jpg

Og sett med 2 store og 4 små Westport sherpapledd + peistenner.

Kjempefine :)

Peistenneren passer perfekt til å tenne lykten med. Noen har tenkt ;)

Ser frem til sene kvelder på balkongen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En rødvinsflaske til 99 kr, for femte året på rad. Samme type rødvin også.

Lite fornuftig og respektløst over den som er nykter og en som er tidligere alkoholiker. Men for min del som ikke drikker rødvin; greit å få den et par dager før jul, så slapp jeg å stå i kø på polet for å kjøpe siste gaven. Og heller bare gi bort flaska.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på 200,- i sportsavdelinga på butikken/handelslaget jeg jobber i. Passer meg utmerket, trenger alltid sportsklær! :)

Den andre jobben min har jeg ikke fått noe fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rødvinsflaske til 99 kr, for femte året på rad. Samme type rødvin også.

Lite fornuftig og respektløst over den som er nykter og en som er tidligere alkoholiker. Men for min del som ikke drikker rødvin; greit å få den et par dager før jul, så slapp jeg å stå i kø på polet for å kjøpe siste gaven. Og heller bare gi bort flaska.

Får håpe du ikke gir den bort til samme person hvert år da! :fnise:

(Bare tuller, kunne ikke dy meg) :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herstal Tube biofire

388-9-he101.jpg

Og sett med 2 store og 4 små Westport sherpapledd + peistenner.

Kjempefine :)

Peistenneren passer perfekt til å tenne lykten med. Noen har tenkt ;)

Ser frem til sene kvelder på balkongen :)

De sherpapleddene var helt fantastiske, er du ikke enig? Var visst på andreplass av de mest populære firmagavene i år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mange og fine gaver fra min kjære jobb: Badehåndkle, treningsbag, drikkeflaske og gavekort på 800 kroner på alle Thon kjøpesentre eller Thon hotell :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk North Face duffelbag, termos og cd. Bare lurer på, dere som får gaver til mer enn 1000 kr. Blir dette inberettet som lønn?

Anonym poster: c5a3d484774725cfde91a60fef972a07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...