Gå til innhold

Hva fikk du i julepresang fra jobben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare litt nysgjerrig. Hva fikk du av jobben i år? Fornøyd?

Fikk gavekort på 1000 kr fra House of Oslo. Megafornøyd. ;)

Anonym poster: 7093bf31be5f34829541895ac4e78539

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest guestish

Ingen ting, Ingen som fikk noe da firmaet har tapt penger på en kunde som gikk konkurs.

Jeg fikk ikke i fjor da jeg hadde utdanningspermisjon. Alle andre fikk og jeg hadde jobba nesten hele året og var på jobb da de var rundt å delte ut gaver, hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gressløk

Gavekort på 200,- i butikken jeg jobber. Er ikke så mye i og med at ingenting koster under 200,-.

I fjor fikk jeg vin av den ene og blender av den andre. Blenderen var superålreit og ikke av det billige slaget, så jeg kunne kaste ut den jeg hadde fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderpig

Gavekort på 500kr på kjøpesenteret her + sjokolade :)

Satte stor pris på det, i fjor fikk jeg en sekk med mat, og ettersom at jeg er ganske kresen var det bittelitt kjipt å få en gave hvor jeg likte to av 20 ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gavekort på 200,- og en treningsbok med oppskrifter. Fornøyd ja, gaver er stort sett alltid hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene har bedriften jeg jobber i gitt verdien av julegavene (500 kr pr pers) til veldedig formål.

Vi velger selv hvem som skal få vår gave.

Helt supert, vi trenger egentlig ikke de gavene, så det er tilfredstillende å få få bidra til et større løft til noen som virkelig trenger det.

Anonym poster: f6f88e1e53f240996242e84a2d248380

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Thessie!

Fra butikken jeg jobber i fikk jeg et gavekort på 500 kr som kan brukes på de aller fleste sentrene rundt om + konfekt.

Fra den andre jobben har jeg ikke åpnet gaven enda, men det er ihvertfall to produkter fra L'occitane. Har på følelsen at det ene er en håndkrem med deilig honninglukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ingenting. Men jeg gikk ut i permisjon i begynnelsen av desember, så det er mulig de andre fikk noe. I fjor fikk vi ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...