Gå til innhold

Naturistferie som kan ende med sex??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi er et par fra helgeland som godt kunne tenke oss å dra på hyttetur e.l. sammen med frisinnede mennesker/naturister. På en slik tur kunne vi tenke oss å dele erfaringer innen sex med hverandre. Stemningen må være svært god slik at ingen føler seg tilsidesatt. Kjemien må stemme og alt må falle naturlig. Underveis ser vi for oss at det blir mye sex, kos, høy trivselsfaktor og litt festing. For vår egen del er partnerbytte uaktuellt, men det får bli opp til hver enkelt. Finnes det flere som har slike fantasier der ute, eller er vi noe for oss selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det rette må vel være å kalle det frisinnede, eller mennesker som er åpne for å prøve noe alternativt innen sex.

Jeg tror ikke det hjelper å dra med naturister, for jeg tror ikke at naturister er mer frigjorte seksuelt enn andre.

Jeg oppsøker naturiststrender selv, og vi som går dit, gjør det fordi vi liker å oppholde oss nakne i solen, fordi det er behagelig. Ikke for sex.

Frisinnede finnes nok blant de, men like gjerne blant de som beholder badebukse og bikini på når de er på stranden.

mvh

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...