AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Heisann! Hvor mange av dere stalker gutter/jenter dere har en crush på? Har noen laget en falsk mail-adresse, søkt etter adressen, funnet tlf nr, ringt med skjult nr, kjørt forbi huset deres tilfeldigvis selv om det er en omvei. Ikke bra! Men det er litt spennende da. Ikke rart jeg er singel ass. Hva er det drøyeste du har gjort??? Anonym poster: 62be19a79ffe8c4e9fb9dc528eede708 Anonym poster: 62be19a79ffe8c4e9fb9dc528eede708 3
Alina X Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Jeg stalket en tidligere lærer da jeg gikk på barneskolen, han var sååååå kjekk. Husker jeg tvang venninene mine til å leke utenfor gymsalen fordi da kunne det hende han kom ut eller gikk forbi. Ringte også nummeret hans fra en vennines hjemmetelefon et par ganger, og da han sluttet som lærer(var vikar for en annen som var på sykehus)så hadde jeg kjærlighetssorg big time....ble ikke den verste stalkinga pga hadde ikke facebook og slikt i gamle dager, hehehehe..... 5
Strikkesokken Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Det drøyeste jeg har gjort er å finne vedkommende på Facebook og Google ham.. Godt å se det fins folk som drar den lenger enn meg haha 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Googler dem ;-) Og så opprettet jeg eg falsk match profil for å se om han nettdatet. Anonym poster: 6d49dcdce31c6ebb15252cb0a727a594 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 Hvorfor lagde du falsk mail-adresse? Anonym poster: daae235f2723b481c3ff0d0c0a10ce4d
Gjest proteinet Skrevet 20. desember 2012 #7 Skrevet 20. desember 2012 What? Fake mailadressa - hva gjør du da? Sender mail\terroriserer vedkommende? Og hva gjør du når du ringer da, sier ingenting og legger på? Jeg har blitt utsatt for noe sånt, at noen ringer meg, puster tungt inn i telefonrøret og deretter legger på. Det er ekkelt - slutt med det! Slik oppførsel er litt skremmende, så nei, det er ikke rart at du er singel. Ontopic: Det drøyeste jeg har gjort.. Om jeg møter en gutt jeg liker veldig godt og får vite navnet hans, så kan jeg finne på å søke ham på facebook. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2012 #8 Skrevet 20. desember 2012 Jeg googlet han, søkte på gulesider og skattelistene. Det siste fordi jeg ville finne ut om han var gift (ble ikke noe klokere av skattelista), for han hadde en adresse som var registrert på ei dame. Herregud så flau jeg ble inne i meg når jeg fant ut at det var moren hans og at det skyldtes han akkurat hadde kjøpt leilighet som han ikke var folkeregistrert på enda Fortalte han aldri at jeg gjorde det. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 What? Fake mailadressa - hva gjør du da? Sender mail\terroriserer vedkommende? Og hva gjør du når du ringer da, sier ingenting og legger på? Jeg har blitt utsatt for noe sånt, at noen ringer meg, puster tungt inn i telefonrøret og deretter legger på. Det er ekkelt - slutt med det! Slik oppførsel er litt skremmende, så nei, det er ikke rart at du er singel. Tror du heller har hatt en som bølleringte til deg. Uansett prøvd meg som stalker, eller så i vertfall en jente på studentfest, fikk ikke tid til å hilse på henne, så sendte mail til ganske mange av studentene hvor jeg beskrev jenta. Halvparten sa det kunne vært hvem som helst og den andre halvparten sa det måtte være dem. siden det var studentmail visste jeg hva jentene het, sjekket dem på face, viste seg at det ikke var noen av dem. Fant senere ut hvem hun var, men å stalke en som bor i kanada var ikke så aktuelt. Anonym poster: 4eaa0accd563f8caee602063f6c1e935
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Bruker å søke opp folk på Facebook, Google, 1881 og skattelistene. Anonym poster: 39a75c4513da5b3542dea062561807b9
Wini Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Lenge leve facebook- og favoritten: åpen profil! Hehe 7
Gjest Uanonymbruker Skrevet 21. desember 2012 #12 Skrevet 21. desember 2012 Er ikke veldig drøy når det kommer til stalking tror jeg. Jeg søker de opp på facebook og gjør muligens et googlesøk, det er egentlig det. En gang har jeg gått ned veien hvor huset hans lå fordi jeg enten kunne ta den veien, eller veien ved siden av for å komme dit jeg skulle. Da jeg var yngre så hendte det jeg satt på benken ved fotballbanen da en eller annen crush spilte kamp eller jeg spionerte litt på de hvis vi var på butikken sammen. Men det er vel sånn de fleste gjør når man er tenåring
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 Stalket ei (som jeg ikke kjenner) så hardt at jeg fikk besøksforbud til slutt. Først 3 mnd, så 6 mnd - gjelder fremdeles. Hun og venninna blokker meg på fb. Så henne i dag på kjøpesenteret (flere måneder siden sist gang), tror hun så meg (men ingen blikkontakt). En veldig merkelig opplevelse. Tenker på henne hver dag... Anonym poster: 3a5cb5f9126302056b58e99728e3b9b3 1
Gjest Summers Skrevet 21. desember 2012 #14 Skrevet 21. desember 2012 Stalket ei (som jeg ikke kjenner) så hardt at jeg fikk besøksforbud til slutt. Først 3 mnd, så 6 mnd - gjelder fremdeles. Hun og venninna blokker meg på fb. Så henne i dag på kjøpesenteret (flere måneder siden sist gang), tror hun så meg (men ingen blikkontakt). En veldig merkelig opplevelse. Tenker på henne hver dag... Anonym poster: 3a5cb5f9126302056b58e99728e3b9b3 Men akkurat hva gjorde du for å få besøksforbud? 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #15 Skrevet 21. desember 2012 Men akkurat hva gjorde du for å få besøksforbud? Oppsøkte henne på jobben beruset tre ganger. Den siste gangen husker jeg ingenting fra, men politiet kom, kjørte meg vekk og kastet meg i fyllearresten. Morgenen etter fikk jeg et koselig lite brev Anonym poster: 3a5cb5f9126302056b58e99728e3b9b3
Gjest Summers Skrevet 21. desember 2012 #16 Skrevet 21. desember 2012 Oppsøkte henne på jobben beruset tre ganger. Den siste gangen husker jeg ingenting fra, men politiet kom, kjørte meg vekk og kastet meg i fyllearresten. Morgenen etter fikk jeg et koselig lite brev Anonym poster: 3a5cb5f9126302056b58e99728e3b9b3 Surt:-(
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #17 Skrevet 21. desember 2012 Har nok søkt opp vedkommende på FB, gulesider, 1881, skattelister og noen ganger eiendomsoverdragelse for å se om han var singel. Ikke at jeg hadde tenkt å gjøre noe mer, bare av ren nysgjerrighet og evt. hvor åpen de er for en flørt eller noe mer. Selvfølgelig lettere enn å spørre personen selv, å drive å snoke rundt... har laget profil på sukker og match tidligere. Godt det er noen som er verre enn meg da.. Jeg gjør ikke noe mer eller gjør noe ubehagelig, er bare interessert .. rett og slett.. Anonym poster: 62be19a79ffe8c4e9fb9dc528eede708
sjakalen321 Skrevet 21. desember 2012 #18 Skrevet 21. desember 2012 Jeg var en gang interessert i en jente, søkte henne opp over alt, google, pipl, skatelister, fb, etc. Fant flere profiler hun hadde laget på forskjellige datingsider, så bestemte jeg meg til slutt for å sende henne...flørtebrev(ja, håndskrevede brev med frimerke og med anonym avsender, jævlig klisje, men jeg var rar den gangen). Dro forbi der hun bodde flere ganger med motorsykkelen, stoppet et lite stykke unna, så jeg kunne se henne gjennom vinduet. Til slutt tenkte jeg meg på hva jeg egentlig gjorde, så jeg dro hjem til henne, for å røpe hvem brevsenderen var(jeg nevnte ikke det at jeg kjørte sykkel forbi blokk huset hennes og spanet på henne). Fortalte henne at jeg anså henne som attraktiv. Kleineste perioden i livet mitt, men Gud for en god stalker jeg var/er! 5
Gjest Katten. Skrevet 21. desember 2012 #19 Skrevet 21. desember 2012 Surt:-( Surt? Er jo bra at det ble besøksforbud. Det verste jeg har gjort, er vel å spore opp facebook/1881. Har dog blitt utsatt for ganske heftige stalkers et par ganger for mye. 1
Gjest Summers Skrevet 21. desember 2012 #20 Skrevet 21. desember 2012 Surt? Er jo bra at det ble besøksforbud. Det verste jeg har gjort, er vel å spore opp facebook/1881. Har dog blitt utsatt for ganske heftige stalkers et par ganger for mye. Selvsagt bra med besøksforbud, men er sikkert ikke så gøy å være stalker heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå