Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Solsikkejenta skrev:

Neimen! Jammen blir det rette ektefolk av oss også! Han hadde tenkt på det en god stund, og fridde på fredag. Det var mer romantisk enn jeg noen gang har drømt om, og helt perfekt. Gleder meg til å tilbringe resten av livet sammen:rodmer:

Åhh! Gratulerer så mye! Kan jeg spørre hvordan han fridde?:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 4. februar 2018 den 17.16, Jolene skrev:

Åhh! Gratulerer så mye! Kan jeg spørre hvordan han fridde?:rodmer:

Tusen takk! Tar det på pm, vil ikke bli gjenkjent:sjenert: :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kan jeg få lov til å dumpe opp denne igjen? Jeg venter nemlig også på et frieri. Vi har diskutert bryllup og han elsker å snakke om giftemål, men om jeg spør om frieri, er han veldig hemmelig og sier at han vil gjøre det romantisk, ikke tilfeldig ute på gaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på frieri nå. Tipper det er rett rundt svingen, da jeg vet ringen er i hus :danse:

Vi har vært sammen i to år, samboer i ett og har det rett og slett perfekt. Vi snakker ofte om det, jeg har vært klar nesten et år, mens han trengte litt lenger tid, som er helt greit. Men snakker stadig om det, og på svarene hans virker det som det kan skje snart 😬

Anonymkode: 4c2bf...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Jeg venter på frieri nå. Tipper det er rett rundt svingen, da jeg vet ringen er i hus :danse:

Vi har vært sammen i to år, samboer i ett og har det rett og slett perfekt. Vi snakker ofte om det, jeg har vært klar nesten et år, mens han trengte litt lenger tid, som er helt greit. Men snakker stadig om det, og på svarene hans virker det som det kan skje snart 😬

Anonymkode: 4c2bf...76b

Oooo så spennende. Vi er ikke i nærheten av ring enda. Har akkurat kjøpt hus, møbler og bil så det har vært andre prioriteringer. Men synes det er så gøy å planlegge litt uansett. Vi må holde bryllupet i hans hjemland og det er jo lettere sagt enn gjort. Så skader ikke å tenke fremover. 

 

Har dere noen viktige datoer den nærmeste tiden som han venter på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Yoshi skrev:

Oooo så spennende. Vi er ikke i nærheten av ring enda. Har akkurat kjøpt hus, møbler og bil så det har vært andre prioriteringer. Men synes det er så gøy å planlegge litt uansett. Vi må holde bryllupet i hans hjemland og det er jo lettere sagt enn gjort. Så skader ikke å tenke fremover. 

 

Har dere noen viktige datoer den nærmeste tiden som han venter på? 

Ja, det kommer noen datoer fremover nå, blant annet bursdagen min i morgen. Tror ikke jeg får den da, men håper jo hver dag 😬🤞 

ellers så har vi snart en uke ferie, hvor jeg tror han kanskje kan finne på å fri 😁 

Blir veldig rastløs, når jeg vet ringen er kjøpt (som jeg fikk vite ved et uhell) 🙊🙈 

Vi har et perfekt forhold(for oss❤️), og han er perfekt mann for meg,  og klarer nesten ikke vente på å gifte meg med han 😍 

Anonymkode: 4c2bf...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter! 😍 Hus, biler, hund, stepappa-rolle og jenta vår på 4,5 mnd er på plass. Mangler bare ring på fingeren 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at tråden fortsatt lever! Skal krysse fingrene for dere jenter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så utrolig "gøy" at vi er fler! Denne tråden traff meg midt i hjertet. Jeg har SÅ lyst til å gifte meg! Vi har tre barn, og har vært sammen i 9 år. Han har hatt mange gode anledninger til å fri. Og like mange anledninger har jeg trodd at han kom til å fri. Men nei da. ikke en "pøkk" her heller. Og for hva fine anledning det ikke skjer, blir jeg enda mer skuffa og forbanna:P Han skjønner ingenting stakkars! Jeg ser på say yes to the dress, og har allerede sjekket priser og lokaler.. Uten at han vet selvfølgelig. Ja jeg er holder på bli gal! Gal, gal, gal! :P 

Anonymkode: d8636...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Så utrolig "gøy" at vi er fler! Denne tråden traff meg midt i hjertet. Jeg har SÅ lyst til å gifte meg! Vi har tre barn, og har vært sammen i 9 år. Han har hatt mange gode anledninger til å fri. Og like mange anledninger har jeg trodd at han kom til å fri. Men nei da. ikke en "pøkk" her heller. Og for hva fine anledning det ikke skjer, blir jeg enda mer skuffa og forbanna:P Han skjønner ingenting stakkars! Jeg ser på say yes to the dress, og har allerede sjekket priser og lokaler.. Uten at han vet selvfølgelig. Ja jeg er holder på bli gal! Gal, gal, gal! :P 

Anonymkode: d8636...cf0

Da hadde jeg gitt han et MEGET kraftig hint ;) (Skjønner følelsen bare så det er sagt!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
16 timer siden, addict skrev:

Venter fortsatt her og 🙃

Her også... 😒

Anonymkode: 4c2bf...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Vi har ikke vært kjærester så lenge, men vi har kjent hverandre i flere år. Egentlig har jeg det ikke travelt med å gifte meg, det er fint å få gå gjennom fasene sammen. Samtidig har vi snakket om bryllup, forlovelse, ringer og slikt. Alt tyder på at et frieri vil komme i løpet av året, og jeg ser fram til å virkelig kunne begynne å planlegge bryllup sammen.

Anonymkode: a3185...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde endelig på søndag 😍 to år etter vi møttes 🥰 og etter ett år med venting for min del, fra jeg var klar for å gifte meg med han. 

Anonymkode: 4c2bf...76b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjedde endelig på søndag 😍 to år etter vi møttes 🥰 og etter ett år med venting for min del, fra jeg var klar for å gifte meg med han. 

Anonymkode: 4c2bf...76b

Gratulerer så mye!!!!❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 0.52, AnonymBruker skrev:

Det skjedde endelig på søndag 😍 to år etter vi møttes 🥰 og etter ett år med venting for min del, fra jeg var klar for å gifte meg med han. 

Anonymkode: 4c2bf...76b

Ååååå så fint! Gratulerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 0.52, AnonymBruker skrev:

Det skjedde endelig på søndag 😍 to år etter vi møttes 🥰 og etter ett år med venting for min del, fra jeg var klar for å gifte meg med han. 

Anonymkode: 4c2bf...76b

Gratulerer!! ❤️❤️ Det blir den beste dagen i ditt liv! Husk å leie inn fotograf!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 9.12, Jolene skrev:

Gratulerer så mye!!!!❤❤❤

 

På 20.7.2019 den 19.24, addict skrev:

Ååååå så fint! Gratulerer! 

 

På 21.7.2019 den 0.29, snoren skrev:

Gratulerer!! ❤️❤️ Det blir den beste dagen i ditt liv! Husk å leie inn fotograf!

Tusen takk ☺️☺️ Går rundt med en lykkerus nå 🥰 

Anonymkode: 4c2bf...76b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...