Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Ingen av delene. Jeg lever ikke noe A4-liv. Ei heller noe samboer/ferdigpakke uten rettigheter hvis det verste skulle skje.

Ok, da lever du livet ditt, og jeg mitt? Jeg trives ufattelig godt sammen med samboeren min, med planene våre om å føre slekta videre, med giftemål i tankene et tiår frem i tid.. Har det som plommen i egget, jeg :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare blande meg litt jeg. Har egentlig holdt meg borte fra denne tråden, da det står i overskrifta: "for oss som håper på et frieri snart". Jeg skal jo gifte meg, så jeg har kommet over denne fasen.

Så jeg syns også det er litt rart at folk som "ikke har noe her å gjøre" blander seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lypcha

Vi har vært sammen i 5,5 år og har barn sammen. Tror ikke det skjer på en stund likevel. Tror det er jeg som må steppe up, om det skal skje noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Beklager, tok litt av :)

Uansett; jeg ser for meg at kjæresten min frir til meg når jeg steker kjøttdeig!? :fnise: Av en eller annen merkelig grunn så er det det som popper opp i hodet mitt når jeg tenker frieri. Haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, tok litt av :)

Uansett; jeg ser for meg at kjæresten min frir til meg når jeg steker kjøttdeig!? :fnise: Av en eller annen merkelig grunn så er det det som popper opp i hodet mitt når jeg tenker frieri. Haha.

Haha, når du steker kjøttdeig faktisk :fnise: Hvorfor det? :laugh:

Jeg har sett for mange frieri videoer på youtube, så jeg ser jo for meg Bruno mars - marry you, med massjerende orkester og hele pakka :laugh:

Veeeldig urealistisk, men det er da lov til å drømme? ;)

Anonym poster: 7d33fc37bbac1499fa9732f1fb6042d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, når du steker kjøttdeig faktisk :fnise: Hvorfor det? :laugh:

Jeg har sett for mange frieri videoer på youtube, så jeg ser jo for meg Bruno mars - marry you, med massjerende orkester og hele pakka :laugh:

Veeeldig urealistisk, men det er da lov til å drømme? ;)

Anonym poster: 7d33fc37bbac1499fa9732f1fb6042d7

Jeg vet ikke helt, det bare.... er sånn!? :fnise: Jeg steker kjøttdeig, og plutselig står han på kne vedsiden av meg med ring i hånda :fnise: Åååh, ja, det er mange fine videoer på youtube! Det er jo bare å sende link til mannen, så han får litt inspirasjon? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, det bare.... er sånn!? :fnise: Jeg steker kjøttdeig, og plutselig står han på kne vedsiden av meg med ring i hånda :fnise: Åååh, ja, det er mange fine videoer på youtube! Det er jo bare å sende link til mannen, så han får litt inspirasjon? ;)

Haha! Smak og behag :laugh: Du må være en svært enkel sjel å gjøre lykkelig ihvertfall! :fnise:

Nei, skal nok ikke sette for høye forventninger her! Stakkars mannen altså :laugh:

Neida, jeg tror nok jeg blir meget fornøyd uansett hvordan det gjøres :)

Anonym poster: 7d33fc37bbac1499fa9732f1fb6042d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Lykke til da jenter! Håper det blir frieri og bryllup på dere alle sammen snart :)

Mannen min fridde til meg dagen før vår 5-års dag(da ble det litt mer overraskende enn om han hadde gjort det på dagen, og han visste jeg håpet på frieri, så han turte ikke vente til dagen etter :fnise:).

Da hadde jeg allerede ventet leeeenge, og jeg fikk heller ikke lov til å fri til han, for det er jo "mannens oppgave" ;) De vet å ta kontrollen over forholdet, disse mannfolka! :P

Det begynte med litt småhint, gikk over til massiv hinte-kampanje og til slutt måtte jeg bare sette han ned for "hør nå her..."-talen. Men han skal jo alltid være så forbanna fornuftig, og alt skulle være helt på stell først, så da måtte jeg bare pent vente.

Det var verdt ventinga da, hvis det skulle være noe trøst :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg fullstendig uten mening

Sophie-Ann, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ.. lei hintingen. Snakket akkurat med typen som er offshore. Han kan fortelle at det blir en rimelig grei lønning nå i mai, og det passer utmerket siden han trengte litt ekstra cash til noe han lenge hadde tenk på å kjøpe til meg. :bond:

Samtidig nevner han at det var noe han skulle bestil fra utlandet.. men han vet ikke helt hvordan det fungerer å få det sendt til norge.

På telefon igjen fra nordsjøen lurer han på om jeg husker hvilken størrelse det var på ringene jeg prøvde i Paris :ball: Den ringen KAN jo ikke være langt unna nå da vel ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På telefon igjen fra nordsjøen lurer han på om jeg husker hvilken størrelse det var på ringene jeg prøvde i Paris :ball: Den ringen KAN jo ikke være langt unna nå da vel ?

Den ringen er nærme :danse: Med mindre du får en slik ring som jeg fikk, som "heter"; hold kjeft, slutt og mas! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bursdag i morgen.. så ble litt gavesnakk på fb, og han sier

- jeg vet hva du ønsker deg. Jeg har tatt mange telefoner, og spurt kolegaer om hjelp, men butikkene lar meg ikke kjøpe uten at jeg booker en time og personlig plukker det opp. Det kan IKKE sendes i posten skjønner du

Vi har sett på rimelig dyre ringer i utlandet.. hvor man må innom butikken for et "møte" for å se på/prøve ringer. Så det MÅ jo være det han snakker om da.

Men æsj.. drit nå i å gjøre det så inviklet da.. kjøp nå bare en vanlig ring i norge og fri vel!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag i morgen.. så ble litt gavesnakk på fb, og han sier

- jeg vet hva du ønsker deg. Jeg har tatt mange telefoner, og spurt kolegaer om hjelp, men butikkene lar meg ikke kjøpe uten at jeg booker en time og personlig plukker det opp. Det kan IKKE sendes i posten skjønner du

Vi har sett på rimelig dyre ringer i utlandet.. hvor man må innom butikken for et "møte" for å se på/prøve ringer. Så det MÅ jo være det han snakker om da.

Men æsj.. drit nå i å gjøre det så inviklet da.. kjøp nå bare en vanlig ring i norge og fri vel!!

Mannfolk :fnise: Du får ha lykke til! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk :fnise: Du får ha lykke til! :danse:

Ja sant.. Stop making a big deal out of it liksom :P

Takk takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg veter også! Vært sammen i snart seks år, og bodd sammen i fire! Jeg vil være forlovet i 2-3 år før vi gifter oss, så er ikke det at vi MÅ gifte oss i morgen, ( noe jeg også har gjort klart for mannen, han tror nemmelig at vi da må gifte oss dagen etter han har fridd :fnise: ) han er også av den idiotiske formeningen om at en forlovelsesring skal koste så så mye av en mnd lønn. ( husker ikke hva "regelen" her er akkurat nå) Og jeg prøver iherdig og forklare at det må den IKKE, det er noe man mente før i tiden, og det var vel for det meste i USA?! Men da mener han at det er bare noe jeg sier... Jeg vil faktisk ikke ha så alt for dyr ring, syns det bare er tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som de er litt av samme ulla da. Og min har forresten bodd halve livet i USA, så er nok i alle fall der han har denne 3mnd lønninger regelen fra. :jepp:

Min skjønner ikke poenget med å være forlovet og mener vi skal gifte oss like etter at vi er forlovet. Han har og nevnt at han vil gifte seg før han er 28 og det er før året er omme.. så blir ikke mye tid til planleging da gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som de er litt av samme ulla da. Og min har forresten bodd halve livet i USA, så er nok i alle fall der han har denne 3mnd lønninger regelen fra. :jepp:

Min skjønner ikke poenget med å være forlovet og mener vi skal gifte oss like etter at vi er forlovet. Han har og nevnt at han vil gifte seg før han er 28 og det er før året er omme.. så blir ikke mye tid til planleging da gitt

Haha ja nei da får dere ikke mye tid på å planlegge nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Miss Lucky! Ble det frieri på deg?

Denne uka spurte jeg samboeren om han tenkte vi skulle gifte en gang, som i betydningen "kommer vi til å gifte oss en gang i framtida, tror du?".

Han svarte: "Jeg vet ikke, jeg. Har egentlig ikke tenkt på det." Ikke tenkt på det en gang? :hakeslepp: Jeg merket at jeg ble litt skuffet siden vi har vært sammen i snart sju år, og vi har bodd sammen mesteparten av tiden. Forholdet er også stabilt og begge har uttalt at vi ønsker det skal være oss for alltid.

Deretter spurte han meg om jeg tenkte vi skulle gifte oss en gang, og jeg svarte kontant "ja". Jeg håper han har begynt å tenke mer på det nå.

Anonym poster: bcd8759152424e19fa3ab5d94ef0a242

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...