Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
6 timer siden, addict skrev:

Han fridde i dag 😭😭💕💕💕 Vi skal gifte oss! 

Gratulerer!! Vil du fortelle historien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rainstorm skrev:

Gratulerer!! Vil du fortelle historien?

Han kom hjem fra jobb, jeg satt i sofaen og plutselig satt han på kne foran meg med jenta vår på den ene armen og ring i den andre og spurte om jeg ville gifte meg med han 🥰 ble veldig overrasket og elsker hvor utrolig avslappet og fint det var, og at babyen var med. Hun skulle egentlig holde eska med ringen, men prøvde å spise den opp så det utgikk 🤪 feiret med sushi takeaway og neste sommer på tv 🥳

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 19.25, addict skrev:

Han fridde i dag 😭😭💕💕💕 Vi skal gifte oss! 

Gratulerer så mye ❤❤❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
17 timer siden, addict skrev:

Han kom hjem fra jobb, jeg satt i sofaen og plutselig satt han på kne foran meg med jenta vår på den ene armen og ring i den andre og spurte om jeg ville gifte meg med han 🥰 ble veldig overrasket og elsker hvor utrolig avslappet og fint det var, og at babyen var med. Hun skulle egentlig holde eska med ringen, men prøvde å spise den opp så det utgikk 🤪 feiret med sushi takeaway og neste sommer på tv 🥳

Åh, fantastisk 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/13/2019 at 6:25 PM, addict said:

Han fridde i dag 😭😭💕💕💕 Vi skal gifte oss! 

Gratulerer så mye, utrolig stas!

Anonymkode: a3185...16d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Så skjedde det altså. Mannen gikk ned på kne. Nå kan planleggingen helt offisielt begynne. :hjerte:

Anonymkode: a3185...16d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre! Jeg venter enda. Men han har sagt han sparer til ring. Jeg har sagt at det ikke er viktig, men han vil gi noe skikkelig. Vi skal på ferie snart så håper det skjer noe da. Men samtidig er det kanskje for «obvious». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 6.42, addict skrev:

Han kom hjem fra jobb, jeg satt i sofaen og plutselig satt han på kne foran meg med jenta vår på den ene armen og ring i den andre og spurte om jeg ville gifte meg med han 🥰 ble veldig overrasket og elsker hvor utrolig avslappet og fint det var, og at babyen var med. Hun skulle egentlig holde eska med ringen, men prøvde å spise den opp så det utgikk 🤪 feiret med sushi takeaway og neste sommer på tv 🥳

Matvett. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har lengtet og drømt og prøvd og snakke om, hinte om, si rett ut, krangle om. 

Mannen min snakket vekk, ignorert hint, tøyset når jeg har forsøkt å snakke tydelig (derav kranglinga). 

Nå har jeg endelig sagt at jeg ikke vil gifte meg med ham om han så gikk ned på kne og fridde her og nå. Fikk til svar at han håpte jeg ombestemte meg den dagen han fikk ut fingeren(!) 😳 Jesus, sier jeg bare.. Han fikk ihvertfall til svar at det var uaktuelt,  jeg skal ikke gifte meg med noen som ikke elsker meg nok til å snakke seriøst med meg om ting jeg trenger å snakke om. Er jeg ikke verdig til å dele hans etternavn nå, men om 10 nye år, kan det være det samme.

Jeg har tatt verdigheten min tilbake, og det er SÅ deilig å ikke trenge å tenke, lengte, være avhengig av samboeren "gidd" for å være lykkelig liksom.. 10 år sammen blir nok til slutt 40 eller 50 uavhengig av ekteskap eller ikke. 

Anonymkode: a8e93...5cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lengtet og drømt og prøvd og snakke om, hinte om, si rett ut, krangle om. 

Mannen min snakket vekk, ignorert hint, tøyset når jeg har forsøkt å snakke tydelig (derav kranglinga). 

Nå har jeg endelig sagt at jeg ikke vil gifte meg med ham om han så gikk ned på kne og fridde her og nå. Fikk til svar at han håpte jeg ombestemte meg den dagen han fikk ut fingeren(!) 😳 Jesus, sier jeg bare.. Han fikk ihvertfall til svar at det var uaktuelt,  jeg skal ikke gifte meg med noen som ikke elsker meg nok til å snakke seriøst med meg om ting jeg trenger å snakke om. Er jeg ikke verdig til å dele hans etternavn nå, men om 10 nye år, kan det være det samme.

Jeg har tatt verdigheten min tilbake, og det er SÅ deilig å ikke trenge å tenke, lengte, være avhengig av samboeren "gidd" for å være lykkelig liksom.. 10 år sammen blir nok til slutt 40 eller 50 uavhengig av ekteskap eller ikke. 

Anonymkode: a8e93...5cb

Beklager avsporing, men hvis du føler han ikke elsker deg nok til å snakke seriøst med deg om ting du trenger snakke om, hvorfor gidder du planlegge være sammen med han i 40-50 år? Kommunikasjonen og forståelse for hverandres behov er noe kjempeviktig og grunnleggende i forhold, uansett om man er gift eller samboere. 

Anonymkode: b0e8d...4d7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager avsporing, men hvis du føler han ikke elsker deg nok til å snakke seriøst med deg om ting du trenger snakke om, hvorfor gidder du planlegge være sammen med han i 40-50 år? Kommunikasjonen og forståelse for hverandres behov er noe kjempeviktig og grunnleggende i forhold, uansett om man er gift eller samboere. 

Anonymkode: b0e8d...4d7

Må vel være fordi jeg elsker ham høyt nok da. 😊 

Nå er "order replaced", og vi har det fint sammen. 

Anonymkode: a8e93...5cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har samboeren endelig fridd🤗 Det bobler inni hele meg og eg gleder meg som det skulle vært 15 julaftener samtidig. Jaaa, endelig har eg funnet drømme mannen min som eg vil bli gammel og grå ilag med❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Floranda skrev:

Da har samboeren endelig fridd🤗 Det bobler inni hele meg og eg gleder meg som det skulle vært 15 julaftener samtidig. Jaaa, endelig har eg funnet drømme mannen min som eg vil bli gammel og grå ilag med❤️ 

Gratulerer så mye!!!❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Floranda skrev:

Da har samboeren endelig fridd🤗 Det bobler inni hele meg og eg gleder meg som det skulle vært 15 julaftener samtidig. Jaaa, endelig har eg funnet drømme mannen min som eg vil bli gammel og grå ilag med❤️ 

Gratulerer!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her ventes det enda. Vi var på en romantisk tur i Paris, ingenting. Hadde bursdag, ingenting. Men han sier at det er i planene, men må spare til ring. Jeg bare: hallo! Black fridag! 

Men han ser for seg et bryllup om halvannet til to år så må nok komme snart. Men han sier det skal bli en overraskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...