Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

For jeg kan vel ikke være den eneste? Kjæresten min sier hele tiden at jeg skjønner planen når det skjer, men er ellers så innmari hemmelighetsfull rundt dette her. Har vært sammen med min kjære i snart 3 år, vi er 23 og 26 dersom dette skulle ha noe å si.

(håper det er flere som går litt rundt å tripper litt her inne)

 

Red. For de som kommer inn i denne tråden bare for å stille spørsmål om hvorfor vi ikke frir selv, så er ikke dette tråden for deg. Denne tråden handler om oss som HÅPER på et frieri, ikke for å fri selv. Dersom noen vil lage en tråd om å fri, er det bare å gjøre dette. Beklager for den krasse tonen, men jeg er lei av slike innspill i denne tråden som bare er avsporing.

Endret av Jolene
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper også på et frieri, men jeg har en følelse av at det neppe kommer til å skje, og i hvert fall ikke på en stund! Har en veldig god, snill samboer som trives veldig godt akkurat slik det er... Hvordan skal han da komme på å fri av seg selv når han syns han har det så fint nå? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den der! Haha!

Men spøk til side, vi har kranglet en del i det siste, så tror ikke det skjer med det første. Er første gang på 2 1/2 år at vi ikke bor sammen, og da kan det fort bli litt krangling når en er sliten og sånne ting. Huff! Tror derfor at et frieri hadde gjort det lettere å takle avstand. (har vært gjennom et samlivsbrudd før see, derfor jeg blir lett usikker). Men åååh! Har så lyst til å kunne kalle han min forlovede :rodmer: :rodmer: :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil! Jeg vil! Men det skjer definitivt ikke i nærmeste fremtid. Vi har "kun" vært i lag 1,5 år. Men en dag skjer det (vi (eller jeg) har pratet om det). Men pr dags dato har jeg ikke kommet noe nærmere enn en ring som symboliserer at jeg skal holde kjeft og ikke mase om slike ting og at en dag blir det forlovelse og ekteskap. Iallefall før vi får barn :) Så innen 5 år håper jeg. Men sånn egentlig trives jeg veldig godt slik vi har det, selv om jeg har veldig lyst til ekteskap en dag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Jeg håper også på det. Tviler dog på at det kommer til å skje i det hele tatt, da han foreløpig ikke har lyst å gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også på det. Tviler dog på at det kommer til å skje i det hele tatt, da han foreløpig ikke har lyst å gifte seg.

Dere har jo barn, det binder dere jo sammen? Kan jo bruke det som argument, siden et ekteskap binder en mindre sammen enn hva et barn gjør :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

Joda, det gjør forsåvidt det. Men tviler på at han tar det som et verdig argument fordet. Men man kan jo håpe at det hjelper litt på da. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Jeg gikk også rundt å trippet og ventet. Men fikk jo klare signaler fra ham om at det kom til å skje i løpet av året. (Noe jeg hadde planlagt og regnet på i hodet mitt at passet ganske bra, veldig lenge :rodmer: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også rundt å trippet og ventet. Men fikk jo klare signaler fra ham om at det kom til å skje i løpet av året. (Noe jeg hadde planlagt og regnet på i hodet mitt at passet ganske bra, veldig lenge :rodmer: )

Så skjønt!!! :rodmer: Jeg og vil :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det gjør forsåvidt det. Men tviler på at han tar det som et verdig argument fordet. Men man kan jo håpe at det hjelper litt på da. :laugh:

Jaaa, men er jo lov å prøve seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet 5 år, da hadde vi vært sammen i 12 år. Begge ønsket at han skulle fri, så derfor villeikke jeg fri selv. Og når jeg sier ventet så var det ikke sånn at jeg lengtet og lengtet, men jeg var klar i 5 år.

Anonym poster: edec51c8606adfeeb0b7b4bfdeece4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år er lenge å vente! Vi har vært sammen i 2,5 år ca, og jeg er klar som et egg! ;)

Kjenner til den! Vi har strax vært sammen i 3 år! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også :sjenert: Håper han får ut fingern snart :fnise: Tror også han tenker på tanken, for han snakker jo litt om det til tider, det å gifte seg altså, men tror ikke han gjør det i nærmeste framtid dessverre, må sikkert vente et år eller to, men vil ikke :fnise: Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Skjønner ikke hvorfor dere skal sitte der å vente som små piker på at mannen skal finne frem en fin nok ring å fri?

Jada, det er romantisk og alt det der. Men fremtiden sammen trenger ikke å stakes ut av mannen pga holdningen om at det er hans oppgave å fri.

Ta saken i egne hender så blir det bryllup i 2013 på flere av dere også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere skal sitte der å vente som små piker på at mannen skal finne frem en fin nok ring å fri?

Jada, det er romantisk og alt det der. Men fremtiden sammen trenger ikke å stakes ut av mannen pga holdningen om at det er hans oppgave å fri.

Ta saken i egne hender så blir det bryllup i 2013 på flere av dere også. :-)

Hehe, greit nok det, jeg kan selvsagt gjøre det, men greia er at jeg vet at når han er klar kommer han til å fri, og jeg er jo allerede klar, så det er jo absolutt for det beste at HAN som blir klar for det senere enn meg er den som frir. Hadde jeg fridd nå hadde han nok svart ja, men det er nok uansett for det beste at han frir når han er klar for det. Han har nok fått med seg at jeg er klar!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ventet 8 år på frieri....men det var verdt venten!! Er nå (endelig!) lykkelig gift!

Det skjer når man mister venter det!

Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år er lenge å vente! Vi har vært sammen i 2,5 år ca, og jeg er klar som et egg! ;)

:daane:

Anonym poster: b156495ca98958179ccc62f5f6c29212

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt hvorfor et friere skal gjøre eventuelle surheter i et forhold bedre.

Ser for meg at forlovelsen fort går i glemmeboka når de samme problemene dukker opp? :)

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere skal sitte der å vente som små piker på at mannen skal finne frem en fin nok ring å fri?

Jada, det er romantisk og alt det der. Men fremtiden sammen trenger ikke å stakes ut av mannen pga holdningen om at det er hans oppgave å fri.

Ta saken i egne hender så blir det bryllup i 2013 på flere av dere også. :-)

Fordi han er sagt at det er hans oppgave å gjøre som mann, så jeg får ikke lov. Dessuten er det å gifte oss litt lenger frem i planene egentlig. Også er jeg ganske så konservativ av meg når det kommer til slike ting :fnise:

Har aldri skjønt hvorfor et friere skal gjøre eventuelle surheter i et forhold bedre.

Ser for meg at forlovelsen fort går i glemmeboka når de samme problemene dukker opp? :)

Egentlig vil jeg si meg enig med deg der, men så har det seg sånn at de problemene vi har om dagen går på det at vi begge sliter litt med at vi ikke bor sammen. Før jeg begynte på en master nå i høst hadde vi bodd sammen i over 2 år, og selv har jeg vært samboer før. Det endte i brudd, så jeg sliter litt med å tro at jeg ikke skal bli fortlatt denne gangen også. Derfor hadde et frieri hjulpet meg gjennom denne tiden. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...