Gå til innhold

Han liker ikke å gi meg munnsex...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

Tidligere syntes jeg at det var for intimt at en gutt utførte munnsex på meg, men nå har jeg endelig innsett hvor godt det kan være.

Problemet er at gutten jeg er sammen med, ikke vil utføre det på meg.

Jeg har forsøkt å prate med ham om det, men han snur seg bare vekk og vil ikke svare.

Jeg synes det er rett og rimelig at også jeg skal få glede av oralsex, for jeg gir ham det minst 2 ganger når vi har sex.

Jeg tviler på at det er hygienen det står på, for jeg er nøye med å være renslig der nede.

Så det jeg egentlig lurer på, er hva kan grunnen være?

Er det noen som har opplevd det samme?

Illusjonen som venninnene mine framla er iallefall brutt, de mente at ALLE gutter elsket å gi oralsex.

Takker for alle svar!

Klem fra Amerlis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vel, da tok venninne din feil.

Veldig mange liker det, men noen liker det sikkert ikke også.

Det kan også hende du smaker "vondt" (alle smaker ikke likt) uten at det har noe med hygiene å gjøre... liker han ikke smaken vil ha selvsagt ikke slikke deg.

Du kan ikke kreve at han skal gjøre dette.... hva om han f.eks krever analsex med deg og du ikke vil? MÅ du da gjøre det?

Sex skal være lystbetont for begge.... og ikke tvang.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Har du prøvd å prate med han om dette utenfor sengen? Uten å stille med en holdning at du forventer at dette skal han gjøre? Bare forklare at du ønsker en forklaring på hvorfor.

Om det er smaken det skulle vise seg å være noe galt med: Vegetarianere smaker godt. Frukt og youghurt er flott, krydret mat skal visst ikke være så bra.

Barbering er det en idé, kanskje?

Vær oppmerksom på at diverse kremer og bodylotion, såperester, oljer o.l. ikke alltid smaker like godt.

Man kan derimot smøre på andre ting som man vet smaker godt, ha pastiller i munnen o.l. I gamle forum leste jeg et tips om mintpastiller som visst skulle funke som bare rakker'n.

Og hvis han ganske enkelt ikke liker dette, ikke vil prøve seg fra og ikke er villig til gå på akkord med seg selv når det gjelder dette; da er det opp til deg å respektere det.

Sånn er det bare.

Uansett: Begynn med en nøytral prat på "nøytral" grunn, gi ham tid, ikke forlang at han skal svare sporenstreks, gjør han oppmerksom på at han har intet å forsvare, kun at du ønsker en forklaring.

Gudd løkk icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann "Mann".

Jeg er fullt klar over at sex ikke handler om tvang, men til opplysning har dette problemet plaget meg såpass mye at jeg tok en "smaksprøve" på meg selv.

Og nei, jeg verken smakte eller luktet vondt.

Og som en liten tilleggs opplysning, han har faktisk "maset" seg til analsex selv om jeg ikke hadde spesielt lyst til det, så der har du den.

Sex handler om både å gi og å ta...

Hilsen Amerlis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann Vibeke

Joda, jeg har forsøkt å prate med han om det på nøytral grunn, men alt han sier er:

"Det er ikke din feil, kanskje jeg kan fortelle deg det senere..."

Jeg er helt barbert, er forsiktig med krydringa og spiser MYE yoghurt icon_smile.gif

Takk for tipsene!

Klem Amerlis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-06-01 23:34, anonym wrote:

Heisann "Mann".

Jeg er fullt klar over at sex ikke handler om tvang, men til opplysning har dette problemet plaget meg såpass mye at jeg tok en "smaksprøve" på meg selv.

Og nei, jeg verken smakte eller luktet vondt.

Og som en liten tilleggs opplysning, han har faktisk "maset" seg til analsex selv om jeg ikke hadde spesielt lyst til det, så der har du den.

Sex handler om både å gi og å ta...

Hilsen Amerlis:)

Det at du liker smaken betyr ikke at han gjør det.... sånn er det bare.

At han maste seg til analsex var feil av han hvis du ikke tente på dette...

Man skal fremlegge sine ønsker for sexformer for hverandre og om det er noen den ene ikke tenner på umiddelbart så kan man være villig til å prøve på et senere tidspunkt og faktisk finne ut at man liker det allikevel.

Syns du skal høre på Vibeke her jeg.... snakk sammen, men ikke ta diskusjonene akkurat i det dere ligger og skal kose dere.

Hvis det skal være slik at en har et ønske og dere forventer at den andre alltid skal stille opp på det.... ja da er jeg redd dere kommer til å få en del problemer med sexlivet deres fremover.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det kan jo tenkes at han rett og slett ikke liker å bruke munnen der. Man leser ofte om jenter som ikke liker å ha munnsex med en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje jeg bare skal gi opp håpet om at han i det hele tatt vil gi meg munnsex og samtidig nyte det.

Virker ikke så veldig oppløftende med tanke på svarene jeg har fått til nå, når han ikke vil gi meg munnsex for øyeblikket, er det vel ikke så stor sjangs for at han vil det senere heller...

Problemet hans er at han sier vi skal snakke om ting senere, kun for å unngå temaet.

Kanskje maser jeg på ham, men jeg har bare tatt opp temaet 2 ganger.

Dessuten tror jeg problemet også ligger litt i det at han liker å nyte, men ikke yte,for å si det på den måten.

Helst liker han at jeg suger, rir uten at han behøver å yte noe...

Men men får vel innfinne meg med at jeg har funnet en egoist i senga, som ikke er interessert i å løse problemene heller.

Amerlis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen kvinner smaker godt (avhengig av den som smaker) noen smaker ikke godt! Kvinner som smaker godt trenger ikke ikke vaske seg for å smake godt (og lukte godt). Jeg tror lukten er viktigere enn smaken.

Det er det bare å avfinne seg med det.

Hvis du forsøker presse virker det bare motsatt (til slutt kan han miste lysten på resten av deg også). Men hvis oralsex er viktigere enn familie og et godt forhold er det jo bare å "pushe på".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk!

Endelig noen som forstår meg, oralsex er for meg nesten viktigere enn selve samleiet:)

Klem fra Amerlis icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette minner meg litt om en annen tråd om suging.

Her kom det frem at det var flere jenter som ikke likte så godt å suge, det smakte vondt etc.

Det var da en nærmest unison enighet om at man da ikke skulle gjøre noe man ikke hadde lyst til.

Når det nå kommer et eksempel "andre veien", dvs at mannen ikke vil slikke så kommer det forslag om "presse" gutten ved å slutte å suge o.l

Det lukter litt dobbeltmoral her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du synes dette er en viktig del av sexen, men dersom han ikke liker det, så hjelper det ikke om du pusher.

Jeg har selv hatt store problemer med å like å suge menn, ikke fordi det smaker eller lukter vondt, men fordi jeg ikke liker smaken eller lukte og "følelsen" av akkurat det. Og du kan være helt sikker på det, at jo mer mannfolka har mast, jo mindre sjans er det for at jeg skulle prøve engang!

Jeg liker i utgangspunktet ikke å gjøre ting jeg ikke finner ok når jeg har sex, og finner ikke mannen seg i det, så får han finne en annen å ha sex med.

Men, så treffer man menn som kommer med forslag til hvordan gjøre det bedre for meg, som f.eks. å bruke glidemiddel med smak! Det høres sikkert latterlig ut, men så enkelt var det å få meg til å like det! Men det kom som oppmuntring ikke som "krav". (jeg er ganske barnslig når det gjelder sånt, jo mer noen sier jeg må, jo mindre sjans er det for at jeg gjør det! icon_wink.gif

Men prøv med oppmunring fremfor annet. Og du har faktisk ikke krav på noe, på lik linje med at han faktisk ikke hadde krav på analsex når du ikke liker det! Og det å slutte med munnsex på ham som "hevn" synes jeg blir litt teit da! man gjør vel det man kan og vil for å kose seg og glede den andre? Men dersom det er noe vi ikke liker å gjøre, så skal vi vel ikke tvinges eller straffes for det?

Lykke til uansett, kanskje han har en grunn? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus til aline icon_wink.gif

_________________

Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-06-03 11:13 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

God tråd !

Jeg elsker å slikke, og jeg får faktisk ikke nok. Jeg synes det er spennende å smake de forskjellige smakene. Søtt, surt, salt osv. , men alt er faktisk godt. Best av alt er det å kjenne at hun kommer. JEg prøver å "slurpe" i meg alt. Deilig !!

Nå er det sikkert forskjelli hva dere Damer liker, men mitt tips til deg er:

Be han om å slikke deg på/rundt "klitten", samtidig som du eller han leker med "alt" det andre. Da kan han i allefall ikke skylde på smaken !

Etter som han/du blir vant til denne deilige aktiviteten, kan det nok hende at han forandrer mening/smak ?

Lykke til med din "underutviklede" elsker !

Hilsen en slikkende chris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke bare kvinner som kan ha "hang-ups" om sex, skjønner du.

Det var en Seinfeld-episode der Elaine var meget frustret fordi hennes nye musikervenn hadde samme "hang-up" som vennen din.

Jeg har ikke noe råd å gi ... selv liker jeg kvinnenektar og kan nyte det i timesvis ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...