Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Men hva er da løsningen når ingen jenter liker sjenerte gutter? For meg er det helt utenkelig å være alene resten av livet. Jeg tror ikke jeg ville taklet det da jeg ikke hadde hatt noe å leve for. Jeg ville f.eks. aldri fått gleden av å få et barn.

Jeg er for sjenert til å ta kontakt med jenter og lider også av sosial angst og langvarige og alvorlige depresjoner, noe som ikke akkurat gjør det enklere.

Anonym poster: 94a56d640875a2c3db3bf4c670ca0930

Litt kinkig det der, men det er jo den vanlige kjønnsgreia. Menn liker lekre piker, og lekre piker liker viljesterke menn som får til noe, mens utseendet deres kommer litt i annen rekke. Med mindre plutselig menn begynner å interesse seg for jenter som forteller vitser, spiller gitar og sitter i styret vil neppe dette endre seg med det første. Er nok sunnere å bare akseptere situasjonen.

Du må nesten prøve å gjøre deg selv attraktiv på et eller annet vis. Finne noe unikt ved deg selv som potensielt kan tiltrekke det motsatte kjønn. Er du middels høy, middels trent, middels lønnet, har legohår og olabukser, og interesserer deg mest for fotball, actionfilmer og bil, bør du kanskje vurdere noen endringer.

Forøvrig, tør du sende en melding på en nettside, eller er det like skummelt som å sjekke på en bar?

Endret av Sulosi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er da løsningen når ingen jenter liker sjenerte gutter? For meg er det helt utenkelig å være alene resten av livet. Jeg tror ikke jeg ville taklet det da jeg ikke hadde hatt noe å leve for. Jeg ville f.eks. aldri fått gleden av å få et barn.

Jeg er for sjenert til å ta kontakt med jenter og lider også av sosial angst og langvarige og alvorlige depresjoner, noe som ikke akkurat gjør det enklere.

Anonym poster: 94a56d640875a2c3db3bf4c670ca0930

Her er det survival of the fittest som gjelder. Det er ingen som kommer til å sjekke deg opp i sympati med deg.

So what om du har noen skavanker som gjør ting litt vanskeligere for deg, get over it!

Anonym poster: f5835f8f1b50ab4ce758ad5f9f8d4e97

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er da løsningen når ingen jenter liker sjenerte gutter? For meg er det helt utenkelig å være alene resten av livet. Jeg tror ikke jeg ville taklet det da jeg ikke hadde hatt noe å leve for. Jeg ville f.eks. aldri fått gleden av å få et barn.

Jeg er for sjenert til å ta kontakt med jenter og lider også av sosial angst og langvarige og alvorlige depresjoner, noe som ikke akkurat gjør det enklere.

Anonym poster: 94a56d640875a2c3db3bf4c670ca0930

Finnes nok av jenter som liker sjenerte gutter

I verstefall kjøper du deg dame fra russland eller noe.

Men depresjonene dine må d selvsagt gjøre noe med.

Endret av Sulosi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre plutselig menn begynner å interesse seg for jenter som forteller vitser, spiller gitar og sitter i styret vil neppe dette endre seg med det første. Er nok sunnere å bare akseptere situasjonen.

Forøvrig, tør du sende en melding på en nettside, eller er det like skummelt som å sjekke på en bar?

Det stemmer for de aller fleste menn at de driter langt i status eller ferdigheter. Personlig ville jeg hatt ei oppegående, pen og veltrent dame, med minimal sosial omgangskrets.

Anonym poster: 7022db3ff3a7339ba048dd60b463f875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes nok av jenter som liker sjenerte gutter

I verstefall kjøper du deg dame fra russland eller noe.

Men depresjonene dine må d selvsagt gjøre noe med.

Betale må man uansett, enten hun er russisk, norsk eller asiatisk. Dette er mannens lodd her i livet - cash is king!

Anonym poster: 7022db3ff3a7339ba048dd60b463f875

Endret av Sulosi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Wow, tiger, nå ble jeg glad! :)

Det er så koselig å høre mennesker være åpne, forståelsesfulle og ikke dømmende. :)

Så god du er! :D

Anonym poster: a3f3901c52fe32d545fc26b7651aadd3

Haha, der har du meg i et nøtteskall.. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sjenerte jenter interessante?

Anonym poster: b60147f98b71a73ea3b0970b4386a924

Jeg har mine tvil, kan bli veldig sjenert selv :rodme:

Anonym poster: 108a7eb6943e2d4c951112210afd298c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Litt kinkig det der, men det er jo den vanlige kjønnsgreia. Menn liker lekre piker, og lekre piker liker viljesterke menn som får til noe, mens utseendet deres kommer litt i annen rekke. Med mindre plutselig menn beynner å interesse seg for jenter som forteller vitser, spiller gitar og sitter i styret vil neppe dette endre seg med det første. Er nok sunnere å bare akseptere situasjonen.

Så dersom man (teoretisk sett) skulle være en pen pike, kan de værste vitsene menn har hørt, - og sitter i styret... Da er det 'game over' ?

Uansett ?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom man (teoretisk sett) skulle være en pen pike, kan de værste vitsene menn har hørt, - og sitter i styret... Da er det 'game over' ?

Uansett ?

:klo:

Det er jo ikke det han skriver.

Menn driter langt i om damer har slike egenskaper.

Anonym poster: 7022db3ff3a7339ba048dd60b463f875

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er da løsningen når ingen jenter liker sjenerte gutter? For meg er det helt utenkelig å være alene resten av livet. Jeg tror ikke jeg ville taklet det da jeg ikke hadde hatt noe å leve for. Jeg ville f.eks. aldri fått gleden av å få et barn.

Jeg er for sjenert til å ta kontakt med jenter og lider også av sosial angst og langvarige og alvorlige depresjoner, noe som ikke akkurat gjør det enklere.

Anonym poster: 94a56d640875a2c3db3bf4c670ca0930

Du lærer deg å flørte og konversere med andre mennesker. Du lærer at du må ta sjanser når sjansen byr seg, og du må lære deg å takle medfølgende nederlag. Alle kan ikke like deg, men du liker ikke alle du heller.

Endret av Sulosi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...