Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Hvis jeg synes jeg merker at han er interessert, men oppfatter ham som sjenert i forhold til meg, har jeg ingen problemer med å ta initiativet eller ihvertfall gjøre det veldig klart at jeg er interessert. Da er det bare søtt at han ikke buser på. Men klart, det forutsetter nok at jeg ikke opplever ham som veldig sjenert på veldig mange områder. En fyr som håndterer jobb, venner og generell sosial omgang helt fint, og som bare opplever at det stokker seg litt når han snakker med jenter han liker, er noe helt annet enn en fyr som står klemt opptil veggen og ikke sier et ord på noen av livets arenaer. Den siste måtte jeg nok ha følt noe helt spesielt for, for at jeg skulle ville sette igang noe. Men da hadde jeg nok ikke følt at jeg så nok av ham til å like ham selv heller, tror jeg.

Anonym poster: d41094ff8bc9596cd040445dcf838e59

Her har vi ei dame med litt mer erfaring enn blondina, et bra og reflektert innlegg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det de derimot trenger er en mann som kan være deres medspiller, ikke deres lommebok.

Så synd da, at det er så mange gode medspillere der ute, men så få som våger å be noen med som følge.

Anonym poster: a3f3901c52fe32d545fc26b7651aadd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Så synd da, at det er så mange gode medspillere der ute, men så få som våger å be noen med som følge.

Anonym poster: a3f3901c52fe32d545fc26b7651aadd3

Noen av oss inviterer når vi aner et ønske om å bli invitert, og får oss en på tygga innimellom også ;)

Og 'ja' det kan være fryktelig skummelt, men det verste som kan skje er jo at du får avslag.

Sårende ? Selvsagt. Men da vet man i det minste at her var det ikke grobunn for noe mer, og så går ikke verden under alikevel, - overraskende nok vil man finne ut det. Verden består.

Det aller beste rådet må være å være tydelig i sine signaler. Er du sjenert og interessert så gi signaler om at du er interessert; søker hun blikket ditt så hold det og prøv et lite, sjenert smil.

Snakker hun til deg og inviterer til samtale, så prøv å dytte litt av sjenertheten tilbake og prøv å være med i samtalen hun inviterer til.

Tar hun på deg, på armen, skulderen, ryggen så legg din egen hånd over hennes.

Slike små signaler som vil fortelle henne at 'ja' du er interessert og du liker henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

fuck jenter

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

Every night. (spøk)

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det mulig å være så frekk mot blondina? skjerp dere!

Anonym poster: 191aa7af57deef7321e100ade2fb0e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Every night. (spøk)

Haha, kjempemorsomt. Nei

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det mulig å være så frekk mot blondina? skjerp dere!

Anonym poster: 191aa7af57deef7321e100ade2fb0e93

Se på holdningene hennes til menn da!

Anonym poster: 6183912d88f158e748ff4834201dfd69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som tittelen sier: Tar dere jenter initiativet hvis en gutt dere liker er tydelig reservert og sjenert, eller lar dere alt være opp til han uansett?

Og liker dere i det hele tatt sjenerte gutter, eller er det turn-off?

Om det skulle være noen tvil, så er jeg en sjenert gutt selv :laugh:

Ja. Hjelper det? Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om det er en sjanse for at en vil møte motgang, så burde en sette begrensinger på seg selv og ikke tørre å ta initiativ?

Det er nok ikke bare motgang.

Risikoen ved å prøve seg på en dame som er opptatt kan få fatale konsekvenser.

Anonym poster: 7022db3ff3a7339ba048dd60b463f875

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2012 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er han som postet om at jeg er 30 år, ikke har hatt noe forhold og omtrent aldri prøver å sjekke en gang.

Og jeg kan bare si at jeg har 90% gitt opp jenter totalt. Grunnen til det er at det er umulig å få dere til å forstå hvordan jeg har blitt oppdratt i det feministiske samfunnet til å være snill og respekterende, og så blir jeg bare spyttet på og ingen liker meg, mens de hopper på frekke og stygge verdiløse menn alle sammen.

Jeg er bare så utrooooooolig fantastisk at jeg er det mest fantastiske mennesket jeg noen gang har kjent, og det at dere kvinner ikke velger meg er et bevis i seg selv på at dere er totalt ødelagte i hodet, det store flertallet. JEG er den typen som ville elsket og respektert dere! Bare for at jeg ikke skriker og viser meg mest hele tiden, så er jeg komplett uinteressant for dere. Dere er alt for opphengt i det sosiale, sosial status, og spill rundt dette. Jeg er tooooootalt ikke interessert i sånt/hater sånt. Enhver gang jeg engang merker sosialt spill, trekker jeg meg tilbake og unna.

Og det tolker jo hjerneløse kvinner som at jeg er sosial taper, ikke har noen sosial kapital, etc. Så da er jeg jo veldig uinteressant. Jeg vil senke alle kvinners sosiale kapital, selv de fleste tilbaketrukne kvinners.

Så derfor kommer jeg aldri engang til å få en partner og jeg har offisielt gitt opp.

Forøvrig er det trist at jeg er barn av en alenemor, og en far, som begge ikke hadde andre barn, og det er opp til meg å bringe mitt familietre videre, imens er det null problem for Somaliere med 5-8 barn.

Poenget med å nevne det, er at feminisme og mannshat fra kvinner, ikke minst kombinert med at norske kvinner elsker innvandrermenn, kommer til å ødelege hele Norge. Hele ETNISKE Norge kan man like gjerne kalle ferdig! Og det som er da, hvorfor skal jeg bry meg om å få barn engang, de kommer bare til å oppleve et helvete i en mørk verden uansett!

Tusen takk sosialister, feminister, anti-rasister, kultur-relativister og alle dere andre i den brokede gjengen som står bak hele den vestlige verdens sakte-men-sikre undergang.

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Jeg har faktisk gått opp til en villt fremmed tydelig sjenert mann og spurt om han ville danse. Men jeg må ha litt alkohol i blodet for å tørre sånt. Jeg vet godt hva det vil si å være sjenert. Jeg var ekstremt sjenert når jeg var barn (snakket nesten ikke i det hele tatt, bare hjemme). Det har gradvis blitt bedre, men er ikke akkurat den som roper høyest nå heller.

Jeg dømmer ikke noen ut ifra om de er sjenerte eller ikke, og kan gjerne ta kontakt hvis selvtilliten tillater det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk gått opp til en villt fremmed tydelig sjenert mann og spurt om han ville danse. Men jeg må ha litt alkohol i blodet for å tørre sånt. Jeg vet godt hva det vil si å være sjenert. Jeg var ekstremt sjenert når jeg var barn (snakket nesten ikke i det hele tatt, bare hjemme). Det har gradvis blitt bedre, men er ikke akkurat den som roper høyest nå heller.

Jeg dømmer ikke noen ut ifra om de er sjenerte eller ikke, og kan gjerne ta kontakt hvis selvtilliten tillater det.

Wow, tiger, nå ble jeg glad! :)

Det er så koselig å høre mennesker være åpne, forståelsesfulle og ikke dømmende. :)

Så god du er! :D

Anonym poster: a3f3901c52fe32d545fc26b7651aadd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest proteinet

Det er nok ikke bare motgang.

Risikoen ved å prøve seg på en dame som er opptatt kan få fatale konsekvenser.

Anonym poster: 7022db3ff3a7339ba048dd60b463f875

Det var det da. Nei, hold deg unna, kan hende de har en ustyrlig, krakilsk kjæreste som venter på å slå deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Det var det da. Nei, hold deg unna, kan hende de har en ustyrlig, krakilsk kjæreste som venter på å slå deg ned.

He he. Vel, det er bare å vinne slåsskampen så har en "fitte på boks" i alle fall til neste slåsskamp :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det da. Nei, hold deg unna, kan hende de har en ustyrlig, krakilsk kjæreste som venter på å slå deg ned.

Er redd den bakenforliggende årsaken til Approach Anxiety handler om mer enn bare å bli slått ned.

Kvinner løper ingen risiko i så måte. Dette gjelder bare for menn.

http://www.youtube.com/watch?v=2D3qYvHqnKc

Anonym poster: 7022db3ff3a7339ba048dd60b463f875

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte videoen. Likte hans syn på virkeligheten. Kvinner er eiendeler. Han har et poeng i det. Er det ikke en eiendel man eier fra før av eller noen av de andre menneskene i stammen eier fra før av så frykter man å ta kontakt med henne. God forklaring!

Anonym poster: a3f3901c52fe32d545fc26b7651aadd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fortalt av kjæresten min at det var jeg som hadde tatt initiativet til ganske mye i starten. Første møte, nye møter, første gang vi holdt hverandre i hendene, og vårt første kyss. Det var jeg ikke klar over selv før han nevnte det, for hans tydelige interesse var nok "initiativ" nok i mine øyne. Jeg er selv ganske sjenert, men vi ga hverandre rett og slett nok signaler til at det falt seg helt naturlig for meg å ta initiativ.

Jeg hadde ALDRI gjort det hvis jeg ikke oppfattet at han likte meg veldig godt, og jeg vil råde de andre sjenerte til å ikke være tilbakeholden på det punktet. Greit at du ikke tør å be jenta med ut, men vis at du liker henne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke interessert i sjenerte gutter. Vil ha en mann, ikke et barn.

Fake it till you make it

Er sjenerte jenter interessante?

Anonym poster: b60147f98b71a73ea3b0970b4386a924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er da løsningen når ingen jenter liker sjenerte gutter? For meg er det helt utenkelig å være alene resten av livet. Jeg tror ikke jeg ville taklet det da jeg ikke hadde hatt noe å leve for. Jeg ville f.eks. aldri fått gleden av å få et barn.

Jeg er for sjenert til å ta kontakt med jenter og lider også av sosial angst og langvarige og alvorlige depresjoner, noe som ikke akkurat gjør det enklere.

Anonym poster: 94a56d640875a2c3db3bf4c670ca0930

Endret av Sulosi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...